ေျဖတတ္ဖို႔လိုတယ္


ေျဖတတ္ဖို႔လိုတယ္
သူမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အိမ္ေထာင္သက္(၁၆)ႏွစ္။ သူမအသက္ (၃၉)၊ ကၽြန္ေတာ့္အသက္ (၃၉)။ တစ္ေန႔ သူမက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေမးတယ္။
" အခုေန ကၽြန္ေတာ့္(သူမ) အခ်စ္ေရး အေျခအေနကုိ ေဗဒင္ေမးၾကည့္ရင္ ဟာသ ေနမွာေပါ့ေနာ္ ... "
ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေျပာလိုက္တယ္။
" တကယ္ေမးရမွာက (အိမ္ရွင္မ)ရာထူးတိုး၊ မတိုးနဲ႔ ရာထူးတိုးနဲ႔ နယ္ေျပာင္း ရွိမရွိ ေမးသင့္တာကြ"
အဲဒီေန႔က စလို႔...
အဲဒီေန႔က စလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ရာထူးတိုးသြားတယ္။
အဲဒီေန႔က စလို႔ ကၽြန္ေတာ္ နယ္ေျပာင္း(ေနရာေျပာင္း) သြားတယ္။
အဲဒီေန႔က စလို႔ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေရွ႕ကြပ္ပ်စ္မွာ အိပ္ခဲ့ရတာ ဒီေန႔ထိပါ...။
(PS:ပံုကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တည့္တည့္ရဲ႕ရဲ႕ ရွိတုန္းကပံုေပါ့...)
ရွဥ့္ညိဳေလး
(၁၄.၅.၂၀၂၀ ည ၇း၀၀ နာရီ)

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း