ေဖေဖျပန္လာရင္



 ေဖေဖျပန္လာရင္

        ကၽြန္ေတာ္ငယ္စဥ္က တစ္ဦးတစ္ေယာက္ျပန္လာမည္ကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ခဲ့ဖူးသည္။ ထုိသူသည္ ကၽြန္ေတာ္၏ ေဖေဖျဖစ္သည္။ ေဖေဖျပန္လာသည့္အခါ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ လိုအင္ဆႏၵတို႔ အျပည့္အဝ မဟုတ္ခဲ့လွ်င္ေသာ္မွ အခ်ိဳ႕အဝက္ေသာအရာတို႔ကို ျဖည့္စြမ္းေပးသည္သာ ျဖစ္သည္။

          တစ္စံုတစ္ခုလိုခ်င္၍ ေမေမ့ထံသို႔ ေတာင္းဆိုလိုက္သည္ႏွင့္ ခ်က္ျခင္းေဆာင္ရြက္ေပးမွျဖစ္မည့္ ကိစၥမွတပါး တျခားကိစၥမ်ားကို " ေဖေဖျပန္လာမွ " ဆိုေသာ စကားျဖင့္ ႏွစ္သိမ့္တတ္သည္။ ထိုစကားၾကားသည္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမာင္ႏွမတေတြလည္း ေက်နပ္သြားၿမဲျဖစ္သည္။ ေမေမက ေဖေဖျပန္လာလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတာင္းဆိုသမွ်ကို အမွန္တကယ္ တင္ျပေပးတတ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမာင္ႏွမတေတြ စာက်က္ေနခ်ိန္ျဖစ္ႏိုင္သလို ထမင္းစားၿပီးေနာက္ မိသားစု စကားဝိုင္းဖြဲ႕ေနခ်ိန္မ်ိဳးလည္း ျဖစ္တတ္သည္။
          ေဖေဖျပန္လာ၍ ကၽြန္ေတာ္တို႔ လိုခ်င္သည့္(ထိုအခ်ိန္က လိုအပ္သည္ထင္သည့္) တခ်ိဳ႕အရာတို႔ကို ျဖည့္စြမ္းမေပးသည့္တိုင္ အက်ိဳးသင့္ အေၾကာင္းသင့္ ရွင္းျပခ်က္မ်ိဳးကိုေတာ့ ရၿမဲျဖစ္သည္။ တစ္ခါတစ္ရံ ေဖေဖ့ထံမွ ကတိစကားတို႔ကို ၾကားရသည္။ ခ်က္ျခင္းဝယ္မေပးေသးသည့္တိုင္ ေဖေဖ့ထံမွ ကတိစကားတစ္ခြန္းကို ရသည္ႏွင့္ ထိုကိစၥသည္၊ ထိုအရာသည္ ေသခ်ာပိုင္ႏိုင္စြာရၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ယံုၾကည္ခံစားမိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ေဖေဖက ကတိတည္သူ တစ္ေယာက္မဟုတ္လား…။
          ယေန႔အခ်ိန္တြင္ တိုးတိုးတစ္မ်ိဳး၊ က်ယ္က်ယ္တစ္ဖံု ကၽြန္ေတာ္ၾကားေနရသည့္ စကားတစ္ခြန္း ရွိသည္။ သားႏွစ္ေယာက္ထံမွ " ေဖေဖျပန္လာရင္ " ဆိုေသာ စကားျဖစ္သည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ကၽြန္ေတာ္က ေဖေဖကဲ့သို႔ ကတိတည္ရန္ ႀကိဳးစားေနသည့္ ဖခင္တစ္ေယာက္ မဟုတ္လား…။

ခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္
သင့္ရဲ႕
ရွဥ့္ညိဳေလး
https://shintnyolay.weebly.com

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း