ကၽြန္ေတာ္ ရယ္စရာလုပ္ၾကည့္တဲ့အခါ

 

ကၽြန္ေတာ္ ရယ္စရာလုပ္ၾကည့္တဲ့အခါ
 
ကၽြန္ေတာ္ လြဲခဲ့တာေတြထဲက တစ္ခုကုိ ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ဟိုတယ္မွာ ညဆိုင္းဆင္းရတုန္းကေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ တာဝန္အတူက်တဲ့ ညီငယ္က ေျပရဲဦးေပါ့...။ သူက ခ်စ္စရာ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္။ ေပ်ာ္ေပ်ာ္နဲ႔ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ေနတတ္တယ္။ ခ်က္နဲ႔လက္နဲ႔လည္း ေျပာတတ္တယ္။ (ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကုိ စကားႏိုင္မလုႏိုင္တဲ့အခါ ႏွိပ္စက္နည္းတခ်ိဳ႕ေျပာျပၿပီး ၿခိမ္းေျခာက္ရတယ္။) ။ အဲဒီေန႔ကေတာ့ လုပ္စရာတာဝန္ေတြၿပီး မနက္(၂)နာရီေက်ာ္ေတာ့ သူနားၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကုိ စခ်င္တာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းနဲ႔ သူ႔ဖုန္းကုိ ေခၚလိုက္တယ္။ ဖုန္းဝင္သြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဖုန္းျမည္သံ မၾကားရဘူး။ ဆိုင္းလင့္ လုပ္ထားသလားဆိုေတာ့လည္း မလုပ္ထားဘူး။ သူက ဖုန္းနဲ႔ ဂိမ္းေဆာ့ေနတာကုိး။ တစ္ဖက္က ထူးသံၾကားရတယ္ " ဟယ္လို " တဲ့။ အမ်ိဳးအသမီးအသံ။ အသံက အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ဆိုေတာ့ သိလိုက္ၿပီ။ သူ႔ မဒီ ဆီေရာက္သြားၿပီ။
" ဟိုက္ ... ေသၿပီဆရာ "
ကၽြန္ေတာ္ ဂိမ္းေဆာ့ေနတဲ့ ကုိေျပဆီသြားၿပီး ဖုန္းထိုးေပးလိုက္တယ္။ သူလည္း ဖုန္းယူလိုက္ၿပီး အဆင္သင့္သလို ေျပာေနေတာ့ ေတာ္ေသးတာေပါ့။ ကုိယ့္မွာ ခပ္လွမ္းလွမ္းသြားၿပီး ရယ္ေနရတယ္။ ၿပီးမွ ကုိယ့္အလြဲကုိ ေျပာျပေတာ့ ဒီေကာင္လည္း စပ္ၿဖီးၿဖီးနဲ႔ေပါ့။ အဲဒီရက္က်မွ ညီေတာ္ေမာင္က သူ႔ဖုန္းကုိ ေလဒီမိုး ေပးထားခဲ့တာတဲ့ေလ။ ကံေကာင္းလို႔ ေလဒီမိုး ရန္ေတြ႔မခံရတယ္...။
မနက္(၃)နာရီေလာက္ႀကီး ဖုန္းထဲက သူငယ္ခ်င္းေလဒီအသံႀကီး ၾကားလိုက္ရရင္ ခင္ဗ်ားေတာ့ဘယ္လိုေနမလဲ မသိေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ေခါင္းေမြးေထာင္သြားတယ္ဗ်။ တစ္ခါတစ္ခါ ကၽြန္ေတာ္ ရယ္စရာလုပ္ေပမယ့္ မရယ္ရတာေတြက မ်ားတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ရယ္စရာေရးဖို႔ မႀကိဳးစားေတာ့တာ။
အခုစာကလည္း ရယ္စရာ မေကာင္းဘူး မဟုတ္လား။ ဒါ့ေၾကာင့္ ရယ္စရာေကာင္းတဲ့ ပံုေလးနဲ႔ တြဲတင္လိုက္တယ္ေနာ္။
 
ရွဥ့္ညိဳေလး
(၆.၁.၂၀၂၀ ေန႔လည္ ၂း၃၄ မိနစ္)

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း