ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေထာင္




ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေထာင္
          ရသစာတမ္း
ကၽြန္ေတာ္သည္ အက်ဥ္းသားတစ္ဦး ျဖစ္သည္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရမည္ဆိုလွ်င္ ႏွစ္ရွည္က်ခံေနရသည့္ ေထာင္သားတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ကိုးႏွစ္၊ ခုႏွစ္လႏွင့္ သံုးရက္ဆိုေသာအခ်ိန္သည္ သိပ္မၾကာေသးပါဘူးဟု မွတ္ခ်က္ ေပးရန္မသင့္သည့္ ကာလအပိုင္းအျခား ျဖစ္သည္။
          (၂၄)ႏွစ္အရြယ္ လူငယ္တစ္ေယာက္၏ လြတ္လပ္မႈႏွင့္ လဲယူခဲ့ရသည့္ အေၾကာင္းျခင္းရာတစ္ခုသည္ ခင္ဗ်ားအတြက္  စိတ္ဝင္စားစရာ ကိစၥရပ္တစ္ခု မဟုတ္ႏိုင္သည္မွာလည္း 
ေသခ်ာသေလာက္ျဖစ္သည္။ ေျပာျပလိုသည္ က ေထာင္ႏွင့္ပတ္သက္သည့္ ခံစားသိျမင္မႈေလးမ်ားကိုပဲ ျဖစ္သည္။
          ေထာင္သားဆိုုသူကို သိျမင္ခဲ့ရသည္မွာ ငယ္ဘဝတြင္ ၾကည့္ခဲ့ရသည့္ ျမန္မာရုပ္ရွင္ကားထဲတြင္ ျဖစ္သည္။ အကၤ်ီျဖဴ၊ လံုခ်ည္ျဖဴ အထက္ေအာက္ အေရာင္ဆင္တူဝတ္ကာ ေနပူက်ဲက်ဲတြင္ ပင္ပန္းဆင္းရဲဟန္ျဖင့္ ေပါက္တူး ေပါက္ေနသည့္ အက်ဥ္းသားဟန္ သရုပ္ေဆာင္၏ ပံုရိပ္က ယေန႔ထိတုိင္ အာရံုထဲတြင္ စြဲနစ္ထင္ဆဲျဖစ္သည္။ အျပစ္က်ဴးလြန္၍ ေထာင္က်သည္ဆိုေသာအသိကိုလည္း ရလိုက္သည္။
          သစ္ပင္ေတြဝတ္စံုလဲသည့္ ရာသီတစ္ခု၏ အားလပ္ရက္တြင္ ဘိုးဘြားမ်ားရွိရာ ေတာင္ေပၚစခန္းၿမိဳ႕ေလးတစ္ခုသို႔ အလည္သြားသည္။ ေအးျမသည့္ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ေလးနားတြင္ ေခၽြးသံရႊဲရႊဲႏွင့္ ပန္းဟိုက္ပူဆာစြာ ေက်ာက္ထု၊ ေက်ာက္သယ္ေနၾကသည့္ ေထာင္သားမ်ားစြာကို ေတြ႕လုိက္ ရသည္။
          “ ျပစ္မႈေၾကြးကို ေခၽြးနဲ႔ဆပ္ေနရတာပဲ ”
          ေဖေဖ၏ ေရရြတ္သံအဆံုး ေမေမက ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆက္ရွင္းျပသည္။ အျပစ္က်ဴးလြန္သည့္အတြက္၊ မလုပ္သင့္သည့္ အရာတစ္ခုကို လုပ္ခဲ့မိသည့္အတြက္ ေထာင္က်ရသည္။ က်ဴးလြန္ခဲ့သည့္ အျပစ္ေက်ဖို႔အတြက္ ေသြးႏွင့္ ေခၽြးႏွင့္ရင္္းကာ ျပန္ေပးဆပ္ရသည္ဟု ေျပာျပသည္။ ကၽြန္ေတာ္အျပစ္က်ဴးလြန္ရမည္ကို စက္ဆုပ္သြားသည္။ ၄င္းႏွင့္အတူ ေထာင္သားႏွင့္ အျပစ္သားကို ယွဥ္တြဲျမင္တတ္သည့္ အေလ့က်င့္လည္း ရသြားသည္။
          အက်ိဳးဆက္အျဖစ္ ေထာင္သားျမင္လွ်င္ မႏွစ္ၿမိဳ႕သည့္ ခံစားခ်က္က ႏွလံုးအိမ္ထက္မွာ သီးပြင့္သည္။ ဝါၾကန္႔ၾကန္႔ေၾကာင္စီစီမ်က္လံုးမ်ား၊ က်ိဳးတို႔က်ဲတဲႏွင့္ နီက်င္က်င္မုတ္ဆိတ္က်င္စြယ္မ်ား၊ ေနေလာင္ေလစားထားသည့္ ေက်ာျပင္ထက္မွ ေခၽြးစက္မ်ားေၾကာင့္ မႏွစ္သက္ျခင္းလည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ သို႔မဟုတ္ တစ္ခုခုမ်ား ကိုယ့္ကိုလုပ္လိုက္မွာ လားဆုိေသာ အေတြးမ်ိဳးႏွင့္ေၾကာက္ရြံ႕ကာ  ရြံမုန္းျခင္းလည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ေထာင္သားကိုျမင္တိုင္း စိတ္မသက္မသာ ခံစားရသည္က ေသခ်ာသည္။
          ေက်ာင္းျပင္ပမွ စာေပမ်ားကုိ ဖတ္ရႈေလ့လာျခင္းႏွင့္အတူ တိုးပြားလာသည့္ ဗဟုသုတတို႔ေၾကာင့္ သိမႈ နယ္ပယ္သည္ က်ယ္ျပန္႔လာခဲ့ ၿပီျဖစ္သည္။ ေထာင္က်တိုင္း ေထာင္သားဟုဆိုႏိုင္သည္။ သို႔ေသာ္ ေထာင္သားတိုင္း အျပစ္က်ဴးလြန္သူ ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မည္။ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ က်ဴးလြန္သူတရားခံထက္ တရားလိုက ပို၍အျပစ္ႀကီး ေနတတ္သည္။ မခံခ်င္စိတ္ေၾကာင့္၊ ယံုၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္၊ ဘာ့ေၾကာင့္ …၊ ညာ့ေၾကာင့္ စသည့္ အေၾကာင္းမ်ိဳးအစံုစံုႏွင့္ ေလးဘက္ေလးတန္ကာရန္ထားသည့္ အုတ္တံတိုင္းအတြင္းရွိ သံတိုင္မ်ားေနာက္ကြယ္ ေရာက္ေနၾကရျခင္း ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေထာင္က်တိုင္း အျပစ္သားဟု သတ္မွတ္ရန္ခက္ခဲသလို လူဆိုးလူမိုက္ဟု စြပ္စြဲရန္လည္း ခက္ခဲလာသည္။
          အမွန္တကယ္ အျပစ္က်ဴးလြန္သည့္ အျပစ္သားအတြက္မူ ျပစ္မႈေၾကြးကို ေခၽြးျဖင့္ဆပ္ျခင္းျဖင့္ ေခ်ဖ်က္ခ်င္ ေခ်ဖ်က္ႏိုင္လိမ့္မည္။ ႏွစ္ေစ့၍ လြတ္လာခဲ့လွ်င္လည္း ဘဝဝမ္းေက်ာင္းႏုိင္ေရးအတြက္ အလုပ္တစ္ခုရဖို႔က ေထာင္ထြက္တစ္ဦးအတြက္ ခဲယဥ္းလွသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေထာင္သား ဟူသည္ ကၽြန္ေတာ့္အျမင္တြင္ ရြံရွာမုန္းတီးစရာ အျဖစ္မွ ကိုယ္ခ်င္းစာ သနားရမည့္ လူတန္းစားတစ္ရပ္ ျဖစ္လာသည္။
          တစ္ေခတ္၊ တစ္ခါက ေခါင္းေဆာင္အခ်ိဳ႕ပင္လွ်င္ သံတုိင္မ်ားေနာက္ ေရာက္ခဲ့ရေသးသည္။ ေတာင္သူ လယ္သမားမ်ားအတြက္ ဦးေဆာင္တိုက္ပြဲဝင္ခဲ့သည့္ ဆရာစံသည္ပင္ သူပုန္ဟုသတ္မွတ္ခံရကာ ေခါင္းျဖတ္အျပစ္ေပး ျခင္း ခံခဲ့ရသည္။ လြတ္လပ္ေရး၏ဖခင္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္းသည္ပင္ လြတ္လပ္ေရးမရမီက ဆုေငြငါးက်ပ္အထုတ္ခံရ သည့္ ဝရမ္းေျပးျဖစ္ခဲ့ဖူးသည္။
          အမွန္တရားက တံခါးေခါက္ေနခ်ိန္တြင္ မမွန္တရားက ၄င္းခိုးယူထားသည္မ်ားကို ေရာင္းခ်ကာ စည္းစိမ္ယစ္ေနခ်ိန္လည္း ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူအခ်ိဳ႕သည္ အျပစ္ဟု သတ္မွတ္ရန္မသင့္သည့္ ကိစၥရပ္မ်ားအတြက္ အျပစ္ေပးျခင္းခံခဲ့ရသည္။
          ေထာင္တြင္းမွာ ရွိေနၾကသည့္ လူေတြက အမ်ိဳးမ်ိဳးပဲျဖစ္သည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြ၏ လုပ္ရပ္က ေျပာင္သည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက မ်က္ႏွာေျပာင္သည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက မေရာင္ရာဆီလူးကာ တလြဲဆံပင္ေကာင္းသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ၄င္းတို႔ေလးစားအားက်သည့္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးေတြ ရွိေနေသးသည္ဟူေသာအေတြးျဖင့္ အားတင္းသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ပိတ္ထားသည့္တံခါးေတြကို ဖြင့္ဖို႔အတြက္ စာအုပ္ေတြႏွင့္ေက်ာခင္းသည္။ ေထာင္တြင္းရွိ ပ်င္းရိၿငီးေငြ႕ဖြယ္ရာ ေန႔ရက္ေတြကို ျဖတ္သန္းရာတြင္ ဤနည္းသည္ အေကာင္းဆံုးမဟုတ္ေသာ္လည္း အသင့္ေတာ္ဆံုးေသာ နည္းလမ္း တစ္ခုျဖစ္သည္။ သတ္မွတ္စာအုပ္မ်ားသာ ဖတ္ခြင့္ရျခင္းကမူ သိပ္မႀကိဳက္ေသာအခ်က္ျဖစ္သည္။ ေထာင္သည္ စာၾကည့္တိုက္မဟုတ္ဘူးဆိုတာကို သိစိတ္ထဲတြင္ စြဲမွတ္ထားႏိုင္လွ်င္ေတာ့ အေကာင္းဆံုးျဖစ္သည္။
          ဖတ္ဖူးခဲ့သည့္ ဝတၳဳထဲမွ ဇာတ္ေကာင္တစ္ခ်ိဳ႕ကို ေထာင္ထဲတြင္ ေတြ႕ျမင္ေနရသည္။ ႏိုင္ငံေက်ာ္ စာေရးဆရာႀကီးတစ္ဦးက သူ၏ဇာတ္ေကာင္မ်ားကို သူခိုး၊ ဓားျပ၊ ဘိန္းစား၊ သူေတာင္းစား၊ သုဘရာဇာ စသည္ျဖင့္ စံုေအာင္ေရးဖြဲ႕ျပသြားသည္။ ထိုဇာတ္ေကာင္မ်ား အားလံုးသည္ လုုပ္ႏိုင္စြမ္းရွိၾကသူမ်ား၊ အမ်ားအတြက္ ကိုယ္က်ိဳးစြန္႔ အနစ္နာခံၾကသည့္ ေယာက္်ားေကာင္းမ်ားျဖစ္ၾကသည္။ ဆရာႀကီးေပးလိုသည့္ မက္စ္ေဆ့ခ်္မွာ နီတိက်မ္းတြင္ပါသည့္ အတိုင္း အမ်ိဳးနိမ့္သည္၊ အမ်ိဳးျမတ္သည္မဟူ ေယာက္်ားအား အထင္မေသးရာ ဆိုေသာ နီတိကို ပံုေဖာ္ လိုျခင္းျဖစ္မည္ ထင္သည္။
          ေထာင္ထဲရွိ လူအေတာ္မ်ားမ်ားမွာ လုပ္ႏို္င္သည့္အစြမ္း ကိုယ္စီရွိၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ ရာခိုင္ႏႈန္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ စာေရးဆရာႀကီး၏ ဇာတ္ေကာင္ပူးခံေနရသူမ်ားျဖစ္ၿပီး အမ်ားအတြက္ ကိုယ္က်ိဳးစြန္႕အနစ္နာခံ သည့္ အေရအတြက္မွာမူ လက္ခ်ိဳးေရတြက္ရေအာင္ပင္ နည္းပါးသည္။ လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြ မဟုတ္လား။
          ထိုလူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြသည္ ေထာင္ျပင္ေရာက္သြားၾကေသာအခါ သ႑ာန္အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္သြားၾကသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက အသံ “အ”သည့္ ေၾကးစည္မ်ားျဖစ္သြားၾကသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ေမာင္းကြဲႀကီးမ်ားျဖစ္ကာ စင္ျမင့္ထက္သို႔ တက္ၾကသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ပစ္မွတ္ကို စြဲဝင္ေတာ့မည့္ ျမွားအျဖစ္ႏွင့္ ပန္းတိုင္ဆီသို႔ေရွးရႈသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကေတာ့ သဲဖားမ်ားျဖစ္သြားၾကသည္။ အမ်ားဆံုးေတြ႕ရသည္မွာလည္း သဲဖားမ်ားသာျဖစ္သည္။
          ေထာင္တြင္းမွာရွိစဥ္ နဖူးႏွင့္ၾကမ္းျပင္ထိထားၾကရသည့္ အမ်ိဳးအစားျဖစ္ေသာ္လည္း ေထာင္ျပင္ေရာက္သည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ ၾကြားၾကြားရြားရြားႏွင့္ ေဖာင္းကားကာ သဲဖားမ်ား ျဖစ္လာၾကသည္။ ေထာင္က်ခဲ့သည့္အျဖစ္ကို ဂုဏ္တပ္ကာ သူ မလႈပ္ရွားခဲ့ဖူးသည့္ အေရးကိစၥမ်ား အေၾကာင္းကို လုပ္ဖူးခဲ့သေယာင္ ၾကြားဝါမည္။ သူလို ေထာင္က်ဖူးရဲ႕လားဆိုေသာ ဟန္မ်ိဳးျဖင့္ မာန္ဝင့္မည္။
          ေထာင္က်ဖူးျခင္းသည္ ဂုဏ္ယူစရာမဟုတ္ပါ။ စာေရးဆရာႀကီး ေရႊဥေဒါင္းသည္လည္းေကာင္း၊ သတင္းစာ ဆရာႀကီး လူထုဦးလွသည္ လည္းေကာင္း၊ တျခားထင္ရွားေက်ာ္ၾကားသူမ်ားသည္လည္းေကာင္း၊ တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ ႏိုင္ငံေရးသမားႀကီးမ်ားသည္လည္းေကာင္း သံတိုင္ေနာက္ ေရာက္ဖူးခဲ့ၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ ေထာင္က်ခဲ့ရျခင္းအတြက္ ၄င္းတို႔အားလံုးဂုဏ္မယူခဲ့ၾကပါ။ သို႔ေသာ္ အမ်ားအက်ိဳးရွိေအာင္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။ လူထုဦးလွဆိုလွ်င္ ၄င္း၏ ေထာင္တြင္းအေတြ႕အႀကံဳမ်ားကိုစာစီကာ လူအမ်ားဗဟုသုတရေစေရးအတြက္ စာေပနယ္မွ ျဖန္႔ခ်ိေစ ခဲ့သူျဖစ္သည္။ လူအမ်ားစုမွာ ေထာင္က်ၿပီးေနာက္ ကိုယ္ေလွ်ာက္လွမ္းရမည့္လမ္းကို ျပက္ျပက္ထင္ထင္ သိျမင္သြားၾကသူမ်ားခ်ည္း ျဖစ္သည္။ အျမင္ေဝဝါးေနသည့္ သဲဖားမ်ားမွလြဲ၍ ျဖစ္သည္။
          “ နံရံတံတုိင္းေတြ ေလးဖက္ေလးတန္ ကာရန္ထားေပမယ့္၊ သံတိုင္မ်ားေနာက္ကြယ္ ေရာက္ေနေပမယ့္၊ သံႀကိဳးအထပ္ထပ္ခတ္လို႔ တုပ္ေႏွာင္ထားေပမယ့္ သင့္ရဲ႕စိတ္ဝိညာဥ္က လြတ္လပ္ေပါ့ပါးေနမယ္ဆိုရင္ သင့္ကိုေထာင္က် ေနသူလို႔ သတ္မွတ္မရပါဘူး ” ဆိုေသာ အဓိပၸါယ္မ်ိဳး သက္ေရာက္သည့္ စာသားကို စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲတြင္ ဖတ္ခဲ့မိဖူး သည္။
          သို႔ေသာ္ ေထာင္သည္ ေထာင္သာျဖစ္သည္။ စိတ္ဝိညာဥ္ လြတ္ေျမာက္ေနေစဦး ခႏၶာကိုယ္ကေတာ့ ေထာင္ထဲမွာပဲျဖစ္သည္။ ေထာင္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ အစြမ္းရွိသမွ်အား ကန္႔သတ္ထားသည္။ ႀကီးထြားႏိုင္သမွ် ပိတ္ပင္ထားသည္။ ကြပ္ညွပ္ထားသည္။ ေထာင္သည္ လြတ္လပ္မႈတို႔ ဆိတ္သုဥ္းရာျဖစ္သည္။ လြတ္လပ္မႈတို႔ ဆိတ္သုဥ္းသည့္ ေန႔စြဲမ်ားကို ေကာင္းစြာေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ေရးအတြက္ စာေရးဆရာက ေထာင္သားအား “ စိတ္ဝိညာဥ္သာ လြတ္လပ္ေနရင္ ေထာင္က်သူ မေခၚထိုက္ဘူး ” ဆိုေသာစကားျဖင့္ နည္းလမ္းေပးထားျခင္း သို႔မဟုတ္ အားေပးထားျခင္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။
          ေထာင္သားဟူသည္ နံရံေလးဘက္ ကာရန္ထားသည့္ အထဲမွ အျပင္ကမၻာသို႔ ရုန္းထြက္သြားခ်င္သူမ်ားသာ ျဖစ္သည္။ လူသည္ လြတ္လပ္မႈကို အျမတ္ႏိုးဆံုး သတၱဝါမဟုတ္လား။
          ထိုေမးခြန္း သို႔မဟုတ္ ထုိစာေၾကာင္းသည္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုု မၾကာခဏ စဥ္းစားမိေစသည့္ တစ္ခုတည္းေသာ ျပနာျဖစ္သည္။ လူသည္ လြတ္လပ္မႈကို ျမတ္ႏိုးခ်င္ ျမတ္ႏိုးေပလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ အခ်ည္ေႏွာင္ခံလိုသည့္ လူမ်ားသာျဖစ္သည္။ အက်ဥ္းသား၏ အခ်ဳပ္ခန္းေသာ့မ်ားကို သိမ္းဆည္းထားျခင္းျဖင့္ ေထာင္ဝန္ထမ္းသည္ အက်ဥ္းသား၏ ခ်ည္ေႏွာင္ျခင္းကို ခံရသည္။ အက်ဥ္းသားႏွင့္ ေထာင္ဝန္ထမ္း၏ အေရးကိစၥမ်ားကို စီမံညႊန္ၾကားရင္းျဖင့္ ေထာင္မးႏွင့္ေထာင္ပိုင္သည္ အခ်ည္ေႏွာင္ခံရသည္။ လူတို႔သည္ လြတ္လပ္မႈကို ျမတ္ႏိုးေသာ္လည္း တစ္ပါးသူအား ခ်ည္ေႏွာင္ခ်ဳပ္ခ်ယ္ျခင္းႏွင့္အတူ ကိုယ္တုိင္အက်ဥ္းသားျဖစ္ေနေၾကာင္းကို သိသူနည္းလွသည္။
          ေလးဘက္ေသာနံရံမ်ား၏ အျပင္ဘက္တြင္ရွိေနေသာ္လည္း ခ်ည္ေႏွာင္ခံထားရသည့္ စိတ္ဝိညာဥ္ရွိသူအား လြတ္လပ္သူဟု ေခၚဆိုႏိုင္ပါမည္လား။ ခ်ည္ေႏွာင္ခံရမည္ဆိုလွ်င္ လြတ္လပ္မႈမရွိေတာ့။ လြတ္လပ္မႈမရွိေတာ့လွ်င္ ေထာင္မဟုတ္ေသာ ေထာင္က်ေနသူသာ ျဖစ္သည္။ ေလာကတြင္ ပံုသ႑ာန္္အမ်ိဳးမ်ိဳးႏွင့္ ေထာင္မမည္ေသာ ေထာင္မ်ားရွိသည္။ ကိုယ္တိုင္ေထာင္က်ေနမွန္းမသိသည့္ ဦးေရကမ်ားသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ရာထူးေထာင္မွာ၊ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ေငြေၾကးေထာင္မွာ၊ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက မိဘ၊ ေဆြမ်ိဳး၊ သားသမီး စသည့္ မိသားစုေထာင္မွာ ေထာင္က်ေနၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္။
          လူမ်ားစုက လြတ္ေျမာက္ရာ ရွာရမွန္းပင္ မသိၾကေလာက္ေအာင္ပင္ အေမွာင္ဖံုးသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက လြတ္ေျမာက္ရာ ရွာသည္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြထဲမွ အနည္းစုက လြတ္ေျမာက္သြားၾကသည္။
          သူေတာ္စဥ္မ်ားက လြတ္ေျမာက္သြားၾကၿပီ။ သူေတာ္ေကာင္းမ်ားက လြတ္ေျမာက္ဖို႔ ႀကိဳးပမ္းေနၾကသည္။ ဥာဏ္အလင္းမဝင္ၾကေသး သည့္ လူအမ်ားကမူ က်ရာေထာင္မွာ ေပ်ာ္ေနၾကသည့္ ေထာင္ေပ်ာ္ႀကီးမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။
          ကၽြန္ေတာ္သည္ ေထာင္သားတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ႏွစ္ရွည္က်ခံေနရသည့္ အက်ဥ္းသားတစ္ဦးျဖစ္သည္။ (၂၄)ႏွစ္အရြယ္ လူငယ္တစ္ေယာက္၏ လြတ္လပ္မႈႏွင့္ လဲယူခဲ့ရသည့္ အေၾကာင္းျခင္းရာသည္ ခင္ဗ်ားအတြက္ စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းခ်င္မွ ေကာင္းေပလိမ့္မည္။ ထိုလူငယ္ေလး၏ ခိုင္မာသည့္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ႏွင့္အတူ ယံုၾကည္မႈလမ္းမထက္မွာ ေလွ်ာက္လွမ္းေနျခင္းကလည္း ခင္ဗ်ားအတြက္ ထူးမျခားနားသည့္ ဇာတ္လမ္းတစ္ပုဒ္ ျဖစ္ေနႏိုင္သည္။ ေသခ်ာသည့္ စကားတစ္ခြန္းကိုေတာ့ ျပန္ေျပာပါမည္။
          ကၽြန္ေတာ္သည္ ေထာင္သားတစ္ဦးျဖစ္သည္။ တိတိက်က်ဆိုရပါလွ်င္ အတၱအက်ဥ္းသားတစ္ဦး ျဖစ္သည္။
٭٭٭٭٭                                        ٭٭٭٭٭                                        ٭٭٭٭٭

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း