ေနရာ
ေနရာ
မ်က္ဝန္းကို ေမွးမွိတ္လိုက္စဥ္ ညေနခင္းမွပံုရိပ္တို႔က
စိတ္အစဥ္တြင္ ရုပ္ရွင္အေႏွးျပကြက္ တစ္ခုလို ျပန္ေပၚလာ ၾကသည္။ ၾကင္နာေႏြးေထြးသည့္ ကိုကို႔မ်က္ဝန္းေလးမ်ား ကို
ျမင္ေယာင္မိစဥ္ ႏႈတ္ခမ္းအစံုက ေယာင္ေယာင္ေလး ၿပံဳးမိသြားသည္။ ေဘးမွာရွိေနသည့္ ဖက္လံုးျပာျပာေလးကုိ
ခပ္တင္းတင္းဖက္ကာ ခြလိုက္စဥ္ ညာဒူးဆီမွ ခပ္စူးစူးနာက်င္မႈ ေၾကာင့္ မ်က္ႏွာထက္မွအၿပံဳးက
တစ္ပိုင္းတစ္စႏွင့္ ရပ္တန္႔သြားသည္။ ႏႈတ္ဖ်ားမွ စကားသံတစ္ခ်ိဳ႕ပင္ ေယာင္၍ ထြက္သြားသည္။
̏ မုန္းလိုက္တာ …˝
ဟုတ္တယ္ကိုကို။ သူမ်ား အဲဒီဘီးကို သိပ္မုန္းတာပဲ။
ခုလည္း သူ႔ေၾကာင့္ သူမ်ားဒူးမွာ ဒဏ္ရာရတာ။ စက္ဘီး တာယာႀကီးကလည္း အတုတ္ႀကီး။ ၿပီး ဘုထိုးဘုထစ္နဲ႔။
ေရွ႕ဘီးနဲ႔ေနာက္ဘီးကို ဆက္ထားတဲ့ သံပိုက္လံုးေကြးေကြးႀကီးနဲ႔ အနိမ့္အျမင့္ညွိလို႔ရတဲ့
စပရင္ေဖာက္ႀကီးကလည္း ရုပ္ဆိုးလိုက္တာ ကိုကုိရယ္။ တာေတကို လန္လို႔။ ပါဝါရိန္းဂ်ားကား
ထဲက မိစၦာႀကီးအတိုင္းဘဲ။
သူမ်ားတို႔ၿမိဳ႕က အတက္အဆင္းမ်ားတဲ့ ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ေလးဆိုေတာ့ စက္ဘီးက ဂီယာခ်ိန္းရ တာလည္း
ခဏခဏနဲ႔ အလုပ္သိပ္ရႈပ္တာပဲ။ စီးေနတုန္းသာ မသိသာတာ။ မ-ေရႊ႕ရရင္ အေလးႀကီးပဲ။ အီစလန္ကို
ေဝေရာ။ သင္တန္းၿပီးလို႔ အိမ္ျပန္မယ္လုပ္ရင္ သူမ်ားဘီးနားမွာ စည္းမရွိကမ္းမရွိရပ္ထားတဲ့
ဘီးေတြေတြ႔ရရင္ ေသခ်င္ေစာ္ေတာင္ နံလာတယ္ထင္ရတယ္။ သူမ်ားဘီးဖယ္ရ ကိုယ့္ဘီးကိုယ္ မ-ေရႊ႕ရနဲ႔
လက္ေတြကို က်န္းစပ္လို႔၊ ငိုခ်င္စိတ္ေတာင္ ေပါက္တယ္။ ငယ္တုန္းကလို ငိုခ်လိုက္လို႔ မရဘူးဆိုတာေတာ့
သိတာေပါ့ကိုကိုရဲ႕။ ခုေန သူမ်ားငိုခ်ရင္ ကူညီေပးမွာထက္ ဝိုင္းစ-ၾကမွာ ေသခ်ာတယ္။ မွတ္မိဦးမလား
မသိဘူးကိုကို။ ငယ္တုန္းက သင္ခဲ့ရတဲ့စာထဲမွာေလ။ ̏ လဲေနသူ ထူေပးပါ၊ အားငယ္သူ အားေပးပါ˝
ဆိုတဲ့စာကို သူမ်ားေတာ့ မွတ္မိေသးတယ္။ လူေတြကလည္း ခက္ပါတယ္။ သူမ်ားျဖင့္ နားကို မလည္ေတာ့ဘူး။
ေဖေဖကလည္း ခက္ပါတယ္။ သူမ်ားအေပၚကို
ေဖေဖကနားမလည္ဘူး။ သူမ်ားကလည္း ေဖေဖ့ကို နားမလည္ ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ စက္ဘီးဝယ္ေပးတာကိုလည္း
ၾကည့္ေလ။ သူမ်ားလိုခ်င္တာ ကိုရီးယားဘီးကေလးေတြ။ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးနဲ႔ ပံုစံေလးက ခ်စ္စရာေလး၊
ေဖေဖဝယ္ေပးတဲ့ဘီးလို ပံုဆုိးပန္းဆိုးႀကီး မဟုတ္ဘူး။ ေဖေဖ့ဘီးႀကီးက တက္လိုက္ရင္လည္း
ကို႔ရို႕ကားယား၊ စီးလိုက္ေတာ့လည္း ကုန္းကုန္းကြကြနဲ႔ တကယ္ပဲ မေျပာလိုက္ခ်င္ဘူး။ ဣေျႏၵကို မရဘူး။ မမကိုက်ေတာ့ ျမန္မာဆန္ဆန္
ဣေျႏၵရရေနခိုင္းၿပီး
သူမ်ားက်မွ ဟင္း။ ေယာက္်ားေလးလိုခ်င္ရင္ ဟိုးတုန္းကတည္းက ေနာက္ တစ္ေယာက္
ထပ္ေမြးပါလား။ အဝတ္အစားဆိုလည္း မမက်ေတာ့ ဖက္ရွင္အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ဒီဇိုင္အမ်ိဳး။
သူမ်ားက်ေတာ့ တစ္ခါလာလည္း ဂ်င္းပဲန္နဲ႔ တီရွပ္။ ဂ်င္းသားၾကမ္းၾကမ္းႀကီးေတြကို
မုန္းလွၿပီ။
ေဖေဖဝတ္သလို
စတုိင္ပဲန္ေဘာင္းဘီသားမ်ိဳးက် ဝယ္လည္းမေပးဘူး။ ခ်ဳပ္လည္းမေပးဘူး။
ဒီေလာက္ေတာင္ရွိတာ ေနာက္တစ္ခါဆို တက္တူးကို ထိုးပစ္လိုက္ဦးမယ္။
ရုပ္ရွင္မင္းသမီးတစ္ခ်ိဳ႕ေတာင္ တက္တူးထိုး ေနၾကတာ။
နာမည္ေပးတာေတာင္
မမနာမည္က် သီတာေက်ာ္တ့ဲ။ ေဖ့ေဖ့နာမည္ေနာက္ကပါေပမယ့္ လွတယ္။ မိန္းမဆန္ တယ္။
သူမ်ားနာမည္က် ကဗ်ာမဆန္ဘူး ေပးထားပံုကိုက ဟင္း။ လမင္းေက်ာ္တဲ့။
ဘယ္ေလာက္ရုပ္ဆိုးသလဲ။ မွတ္ပံုတင္ထဲက နာမည္ ဘယ္လိုပဲရွိရွိ သူမ်ားနာမည္ကို
စႏၵာေက်ာ္လို႔ ေျပာင္းထားလိုက္တယ္။ ခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလုံးက
စႏၵာလို႔ပဲေခၚတယ္။ သူမ်ားနာမည္ စႏၵာဆိုတာ ကိုကို႔ကို မေျပာလိုက္ရဘူးေနာ္။
ျမင္းမိုရ္ဆိုတဲ့ ကိုကို႔နာမည္ ကို သူမ်ားဘာ့ေၾကာင့္ သိသြားရတာပါလိမ့္။
တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ မိတ္မဆက္ျဖစ္ခဲ့ၾကဘဲနဲ႔ေလ။ ေအာ္ သိၿပီ၊ ကိုကို႔သူငယ္ခ်င္း
ကိုဝတုတ္ေၾကာင့္ ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။
̏ ျမင္းမိုရ္
ငါတို႔ လမ္းထိပ္လက္ဖက္ရည္ဆိုင္က ေစာင့္မယ္ ˝
ကိုကိုက စကားထဲတြင္
ႏွစ္ခါ၊ သံုးခါ ကိုဝတုတ္နာမည္ ထည့္ေျပာခဲ့ေသးသည္။ သူမ်ား မမွတ္မိေတာ့။ ဝင္းတင္ဆိုလား၊
ဝင္းလြင္ ဆိုလားပဲ။ ညေနခင္းတုန္းကေတာ့ သူမ်ား ကိုကို႔သူငယ္ခ်င္းဆိုသူကို မုန္းခဲ့သည္။
သူ႔ေၾကာင့္ပင္ သူမ်ားစက္ဘီးလဲခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။ သူသာ ကိုကို႔ကို လမ္းမထက္သို႔ တြန္းတိုက္မပစ္လိုက္ဘူးဆိုလွ်င္
သူမ်ားစက္ဘီးလဲကာ ဒူးဒဏ္ရာ ရခဲ့မည္ မဟုတ္ေခ်။
ခပ္ျမင့္ျမင့္
ကုန္းတက္တစ္ခုမို႔ သူမ်ားစက္ဘီးကို အရွိန္ႏွင့္ အားစိုက္နင္းေနမိသည္က ညေနခင္း သင္တန္းတစ္ခုမွ
အျပန္တြင္ျဖစ္သည္။ ေရွ႕မွ လမ္းေဘးေလွ်ာက္ေနသည့္ လူသံုးေယာက္ထဲမွ တစ္ေယာက္က တစ္စံုတစ္ေယာက္၏
ပေယာဂျဖင့္ စက္ဘီးေရွ႕သို႔ ယိုင္ထြက္လာေသာအခါ တိုက္မိမွာစိုးစိတ္ျဖင့္ ဘရိတ္ကို စံုအုပ္လိုက္
မိသည္။ စက္ဘီးက တုန္႔ခနဲရပ္တန္႔သြားသည္။ ေနာက္ ဖုန္းခနဲလဲကာ ကုန္းဆင္းဘက္သို႔ အနည္းငယ္ေလ်ာ
သြားလိုက္ေသးသည္။ သူမ်ားအနားသို႔ ပထမဆံုးေရာက္လာသူမွာ ကိုကိုျဖစ္ေၾကာင္း အသိစိတ္ကပ္ခ်ိန္တြင္
သိလိုက္ရ သည္။ ေက်ာက္သားေရာသည့္ ေျမနီမာမာထက္တြင္ လဲေနသည့္ သူမ်ားအေပၚမွာပိေနသည့္ စက္ဘီးကို
ဖယ္ရွားေပး သူမွာ ကိုကိုျဖစ္သည္။ ရွက္စိတ္၊ နာက်င္ဝမ္းနည္းစိတ္မ်ားျဖင့္ ေခါင္းငံု႔ကာ
အံႀကိတ္လိုက္မိသည္။ အရြယ္ေရာက္သည္မွ စ-၍ အိပ္ခန္းမွလြဲၿပီး မည္သည့္ေနရာတြင္မွ်
မ်က္ရည္မက်မိေစရန္ ဓိဌာန္မႈက ဒီေနရာတြင္ အဆင္ေျပသြားသည္။ လံုးဝ မ်က္ရည္မက်ေစရ။
စိုးရိမ္စိတ္ျဖင့္
တတြတ္တြတ္ေမးေနသည့္ အသံရွင္ကို ေမာ္ၾကည့္မိသည့္ခဏ … ။ ပထမ ခႏၶာကိုယ္မွ
နာက်င္မႈတို႔ကို ေမ့သြားသည္။ ေနာက္ ဝန္းက်င္ကို ေမ့ေလ်ာ့သြားသည္။ ထို႔ေနာက္ သူမ်ားကိုယ္သူမ်ား
ေမ့ေလ်ာ့ သြားသည္။ ေခ်ာလိုက္တာ။ အို ကိုကိုရယ္ ေခ်ာလိုက္တာ။ ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္က ဒီေလာက္ထိေခ်ာဖို႔
မလိုအပ္ ဘူးေလ။ ကိုကို႔ရဲ႕အသံခ်ိဳခ်ိဳကို တဆိတ္ေလာက္ မာပစ္လိုက္ပါ။ ေက်းဇူးျပဳ၍ မ်က္ဝန္းထဲက အၾကင္နာေတြကို တစ္ဝက္ ေလာက္ ေလ်ာ့ခ်ေပးပါကိုကို။ ေက်းဇူးျပဳ၍ေပါ့။
သတိထားမိခ်ိန္တြင္
သံုးစံုေသာမ်က္လုံးမ်ားေအာက္တြင္ ေခါင္းကိုငံု႔ကာ ပြန္းစုတ္သြားသည့္ ဒူးမွဒဏ္ရာကို
အုပ္ကိုင္ထားလိုက္သည္။ ̏ ေရာ့ ေရာ့ ˝ဆိုသည့္ ခပ္အစ္အစ္အသံႏွင့္အတူ ကိုဝတုတ္က ညစ္ထပ္ထပ္ပုဝါကို
လွမ္းေပးလိုက္သည္။ သူမ်ား မယူခ်င္ပါဘူး ကိုကုိ။ ခိုက္မိတဲ့ ဒဏ္ရာထက္ ပုဝါညစ္ႀကီးဆီက
ေရာဂါပိုးေတြ ကူးကုန္ရင္အခက္။ သူမ်ားသေဘာထားကို ရိပ္မိသြားသည့္ ကိုကိုက ဂ်င္းေက်ာပိုးအိတ္ေဘးရွိ
အိတ္ေလးထဲမွ ပိုးလက္ကိုင္ပုဝါျဖဴေလးကို ထုတ္ေပးသည္။ တစ္ဆက္တည္း ေျပာလိုက္ေသးသည္။ တစ္ခါမွ
မသံုးရတဲ့ ပုဝါေလးပါဗ်ာ တဲ့။ ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလဲ။
အဲဒီေနာက္မွာေတာ့
သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ကို လမ္းထိပ္လက္ဖက္ရည္ဆိုင္တြင္ခ်ိန္း၍ ကိုကိုက
သူမ်ားဘီးကို နင္းကာ အိမ္လိုက္ပို႔ခဲ့သည္။ သက္ေတာင့္သက္သာ ထိုင္လိုက္ရျခင္းမဟုတ္ေသာ္လည္း
ကိုကို႔ရင္ခြင္အတြင္ ေရာက္ေနသလိုျဖစ္၍ သူမ်ားသိပ္မုန္းသည့္ဘီးကို
အေကာင္းျမင္စိတ္ဝင္ကာ လက္ကိုင္တန္းေလးကို စည္းခ်က္ႏွင့္အညီ ပုတ္ခဲ့မိေသးသည္။
ခုခ်ိန္ဆို ကိုကိုဘာလုပ္ေနမွာပါလိမ့္။
သူမ်ားကေတာ့ ခိုက္မိထားသည့္ ဒဏ္ရာအားလံုး အရက္ျပန္ႏွင့္ေဆး၍ ေဆးထည္ၿပီးသြားၿပီ။
ကိုကိုေပးခ့ဲသည့္ ပိုးပုဝါေလးကို ယြန္းဘူးထဲထည့္ကာ ေသခ်ာသိမ္းၿပီးသြားၿပီျဖစ္သည္။ ျပန္ေပးဖို႔
စိတ္မကူးေတာ့။ ျပန္ေပးရေအာင္လည္း ရုပ္ရွင္ရိုက္ေနတာမွ မဟုတ္တာ။ ရုပ္ရွင္ထဲမွာဆိုရင္ေတာ့
ကိုကိုနဲ႔သူမ်ား တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ပန္းၿခံထဲပတ္ေျပးရဦးမွာ ေသခ်ာသည္။
ဒိုင္ယာရီစာအုပ္ကို
အသာလွန္လိုက္သည္။ ရိုးရွင္းေသာ စကားလံုးတစ္ခ်ိဳ႕ကို ခ်ေရးလိုက္သည္။
̏ ဒီေန႔ ကိုကိုႏွင့္ဆံုဆည္းခဲ့ေသာ
ေန႔ျဖစ္သည္။ သူမ်ားဘဝထဲသို႔ ကိုကိုဝင္ေရာက္လာေသာ ေန႔ျဖစ္သည္။ သူမ်ားမုန္းတီးေသာအရာမ်ားကို
ခ်စ္စိတ္ဝင္ခဲ့မိေသာေန႔လည္းျဖစ္သည္။ ˝
အေတြးႏွင့္အတူ
နံရံတြင္မွီထားသည့္ စက္ဘီးေလးကို ျမင္ေယာင္မိလိုက္သည္။ ကုတင္ေဘးရွိ စားပြဲတင္မီးေလး
ကို ပိတ္လိုက္သည္။ မ်က္ဝန္းေတြကို မွိတ္လိုက္စဥ္ ႏႈတ္ဖ်ားမွစကားသံက တိုးတိုးေလးထြက္သြားသည္။
တကယ့္ကို တိုးတိုးေလးျဖစ္သည္။
̏ ဂြတ္ဒ္ႏိုက္ ကိုကို ˝
…………………………………………………………….***……………………………………………………………
ဝန္ခံပါတယ္ကိုကို။
သူမ်ား ကိုကို႔ကို တစ္ရက္မွ ေမ့မရခဲ့ဘူး။ ေျခေထာက္က ဒဏ္ရာေပ်ာက္လို႔ သင္တန္း ျပန္တက္ျဖစ္တယ္။
ကိုကိုနဲ႔ဆံုဖူးခဲ့တဲ့ ေနရာေရာက္တိုင္း ေတြ႔မလားဆိုတဲ့အသိနဲ႔ သတိထားရွာမိတယ္။ မေတြ႔ဘူးကိုကို။
ေယာက္်ားေလးအုပ္စုေတြ႔တိုင္း ကိုကုိမ်ားရွိေနမလား ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ ခပ္လွန္းလွန္းက ၾကည့္မိတတ္တယ္။
တစ္ခ်ိဳ႕ ေကာင္ေလးေတြက ပါးစပ္သရမ္းတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕က်ေတာ့လည္း မ်က္လံုးေတြက မိုက္ရိုင္းတယ္ကိုကိုရယ္။
ကိုကိုကေတာ့ အဲဒီအမ်ိဳးအစားထဲမွာ မပါဘူးဆိုတာ သူမ်ားသိပါတယ္။
တစ္ခါတစ္ခါေတာ့
ကိုကိုထိုင္ဖူးတဲ့ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကို သြားထုိင္ရမလားဆိုၿပီး ခပ္ရူးရူး စဥ္းစားမိဖူးတယ္။
ကိုကိုနဲ႔မ်ား ေတြ႔လိုေတြ႔ျငားေပါ့။ မျဖစ္ေသးပါဘူး ကိုကို။ သူမ်ားက သိပ္ရြံတတ္တယ္ ကိုကိုရဲ႕။
စြပ္က်ယ္ ခ်ိဳင္းျပတ္၊ ခ်ိဳင္းေမြးထူလျပစ္နဲ႔ အေဖ်ာ္ဆရာႀကီးကိုလည္း ရြံတယ္။ ကြမ္းေသြး
တဖြီးဖြီးနဲ႔ တစ္ခါတစ္ခါ သလိပ္ဟပ္တတ္တဲ့ လူအခ်ိဳ႕ေသာက္ထားတဲ့ လက္ဖက္ရည္ခြက္နဲ႔ ေသာက္ရမွာကိုလည္း
ရြံတယ္ကိုကို။ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ျဖစ္ရင္လည္း အခ်ိဳရည္ဗူးတို႔၊ အေအးပုလင္းတို႔ပဲ မွာျဖစ္တယ္။
အဲဒါေတြကို ပိုက္တပ္ၿပီးေသာက္ရံုပဲ မဟုတ္လား။
လူတစ္ေယာက္အတြက္
ေပ်ာ္စရာေန႔က တစ္ရက္တည္း မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သူမ်ားလက္ခံသြားၿပီကိုကို။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့
ဒီေန႔ ကိုကို႔ကို ဒုတိယအႀကိမ္အျဖစ္ ထပ္ေတြ႕လိုက္ရလို႔ေပါ့။ ဝမ္းသာလိုက္တာ ကိုကိုရယ္။
ေက်းဇူးလည္းတင္မိပါရဲ႕။ သူမ်ားက အေတြးလြန္ေနမိတာ။ ကိုကိုက လွမ္းေခၚလိုက္လို႔သာေပါ့။
ဒီတစ္ခါေတာ့ ကိုကို႔ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ကလည္း သူမ်ားအေပၚမွာ ရင္းရင္းႏွီးႏွီးပဲ။ ကိုကိုတို႔နဲ႔အတူ
လမ္းထိပ္လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ ထိုင္ျဖစ္ခဲ့သည္။
̏ ဘာေသာက္မလဲ
… ˝
သူမ်ား ကိုကို႔မ်က္ႏွာၾကည့္ၿပီး
ေခါင္းရမ္းျပမိသည္။ ေနာက္ေတာ့ ကိုကိုေသာက္သလိုမွာေပးသည့္ ေပါ့ဆိမ့္ တစ္ခြက္ကို ေသာက္ရင္း
အေဖ်ာ္ဆရာႏွင့္ မုန္႔ဆရာတို႔၏ပံုရိပ္မ်ားကို ေမ့ေလ်ာ့သြားသည္။ အိုအိရွိ (အရသာရွိလိုက္တာ)ဟု
ထေအာ္ခ်င္ေလာက္ေအာင္ပင္ ကိုကိုမွာေပးသည့္ လက္ဖက္ရည္က
ေကာင္းလြန္းလွသည္။ ကိုကိုက သူ႔ဘဝအေၾကာင္းအရာတစ္ခ်ိဳ႕ကိုေျပာျပရင္း သူမ်ားရဲ႕အေၾကာင္းကိုလည္း
ေျပာျပခ်င္လာေအာင္ ေမးတတ္ သည္။ တက္ထားသည့္ သင္တန္းေတြကို ဘယ္ေနရာေတြမွာ အသံုးခ်မလဲဆိုေသာေမးခြန္းမ်ိဳးျဖင့္
အလုပ္မလုပ္ေသးဘူး လားဆိုသည့္ အဓိပၸါယ္သက္ေရာက္ေသာ ေမးခြန္းမ်ိဳးကိုလည္း
ေမးတတ္ေသးသည္။
ကိုကို႔ေဖေဖက
သမားေတာ္ႀကီးတစ္ဦးျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ဒီၿမိဳ႕ကို ေျပာင္းလာသည္မွာလည္း မၾကာေသးေၾကာင္း
သိလိုက္ရသည္။ ကိုကို႔ေမေမ၏ ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီႀကီးတြင္ ဝန္ထမ္းတစ္ေနရာအတြက္
ေျပာေပးႏိုင္ေၾကာင္းကို ဂုဏ္ယူဝင့္ၾကြားဟန္မေပါက္ေစရဘဲ သူမ်ားကို သိေစခဲ့သည္။ ေက်းဇူးပါကိုကို။
သူမ်ား ကိုကိုဆီက ဘာအခြင့္အေရးမွ မလိုခ်င္ပါဘူး။ သူငယ္ခ်င္းထက္ပိုတဲ့ ရင္းႏွီးခင္မင္ခြင့္ေလးပါ။
ကိုကို႔ဆီက ေမတၱာကိုလည္း ... ။ ဟင့္အင္း
နိမ့္ပါးတဲ့သူမ်ားအေျခအေနနဲ႔ သူမ်ားဘဝကို နားလည္ပါတယ္။ သူမ်ားကပဲ ခ်စ္ေနခ်င္တာပါ
ကိုကိုရယ္။ စကားမစပ္ ကိုကို႔မ်က္လံုးေလးေတြက သိပ္ရိုးသားတာပဲေနာ္။ သူမ်ားအသက္
ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္ကတည္းက ကိုးဆယ္ရာခိုင္ႏႈန္း ေသာ ေယာက္်ားေတြရဲ႕
ရြံစရာေကာင္းတဲ့ မ်က္လံုးေတြပဲ ေတြ႔ဖူးခဲ့တယ္။ က်န္တဲ့ ရိုးသားၾကည္စင္တဲ့
ဆယ္ရာခိုင္ႏႈန္း ေသာ ေယာက္်ားေလးေတြထဲမွာ ကိုကိုပါတယ္ သိလား။
ခုေနာက္ပိုင္းဆို
သူမ်ားရဲ႕ဒိုင္ယာရီက ကိုကို႔အေၾကာင္းပဲ ျဖစ္ေနတာကုိ ကိုကိုသိပါရဲ႕လား။
ကိုကိုတို႔အဖြဲ႕နဲ႔ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ မၾကာခဏထိုင္ျဖစ္တာ၊
ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားသစ္တင္တိုင္း ၾကည့္ျဖစ္တာ၊ ၾကည့္ျဖစ္တဲ့ဇာတ္ကား တိုင္းက
ကုိကို႔အႀကိဳက္ အက္ရွင္ဇာတ္ကားခ်ည္းျဖစ္ေနတတ္တာ။ ကိုကိုတိုု႔တက္ေနသည့္
ကရာေတးသင္တန္းကိုလည္း ကိုကိုတို႔နဲ႔အတူ ေန႔တိုင္းေရာက္ျဖစ္သည္။ မိန္းကေလးေတြလည္း
သင္ေနၾကတာပဲဆိုသည့္ ကိုကိုစည္းရံုးမႈနဲ႔အတူ သူမ်ားသင္တန္းတက္ရန္
စိတ္ဝင္စားမိေသးသည္။ ေလ့က်င့္ရင္း သြားက်ိဳးကာ ေသြးထြက္သံယိုျဖစ္သြားသည့္
သင္တန္းသူႏွစ္ဦးကိုၾကည့္ၿပီး သင္တန္းတက္ရန္ကိစၥကို အကန္႔အသတ္မရွိ
ေနာက္ဆုတ္လိုက္သည္။
သူမ်ား မႏွစ္သက္တဲ့
အျပဳအမူေတြ ကိုကို႔ဆီမွာ မရွိခဲ့ေသာ္လည္း ကိုကို႔ေၾကာင့္ သူမ်ားစိတ္ဆင္းရဲ ဝမ္းနည္းခဲ့ရသည္။
ထိုအေၾကာင္းအရာကို ကိုကိုကလ်ိဳ႕ဝွက္မထားေသာ္လည္း ထိန္ခ်န္ထားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ကိုကို႔မွာ
ေစ့စပ္ထားသည့္ ေကာင္မေလးရွိသည္။ ထိုေကာင္မေလးသည္ ကိုကို႔ခ်စ္သူျဖစ္သည္။ သူမ်ားေျပာခ်င္တာက
မိဘသေဘာတူထားသူမဟုတ္။ ႏွစ္ေယာက္စလံုး အျပန္အလွန္ခ်စ္ၾကသည့္ ခ်စ္သူေတြဆိုတာကိုျဖစ္သည္။
သူမ်ား ဒဏ္ရာကို စည္းဖို႔ေပးလိုုက္သည့္ ပိုးပုဝါေလးသည္ပင္ ကိုကို႔ေကာင္မေလးကေပးထားသည့္
ပုဝါေလးျဖစ္သည္။
ရွက္စိတ္၊ ဝမ္းနည္းအားငယ္စိတ္ႏွင့္
အေပၚထပ္ရွိ သူမ်ားအခန္းျပတင္းေပါက္မွ ပိုးပုဝါေလးကို လႊတ္ခ်ပစ္လိုုက္ သည္။ လြင့္လြင့္ဝဲဝဲပုဝါေလးႏွင့္အတူ
သူမ်ားႏွလံုးသားပါ လိုက္က်သြားသလို ခံစားလိုက္ရတယ္ကိုကို။ ျမက္ခင္းစိမ္းေပၚ က်သြားတဲ့
ပုဝါျဖဴေလးမွာလည္း အျပစ္မရွိပါဘူး။ ပုဝါျဖဴေလးပိုင္ရွင္ ကိုကို႔မွာလည္း အျပစ္မရွိဘူး။
ကိုကို႔ကို ပုဝါျဖဴေလး ေပးခဲ့သည့္ ကိုကို႔ခ်စ္သူမွာလည္း အျပစ္မွ မရွိတာ။ အျပစ္မရွိဘဲ
ျမက္ခင္းစိမ္းေပၚပစ္ခ်ခံထားရသည့္ ပိုးပုဝါျဖဴေလးကို သနားစိတ္ျဖင့္ အေပၚထပ္မွ ေျပးဆင္းေကာက္ယူခဲ့လိုက္သည္။
ထို႔ေနာက္ သူမ်ားဒဏ္ရာကို စည္းေႏွာင္ဖူးသည့္ ပုဝါေလးႏွင့္ မ်က္ရည္မသုတ္ရက္သျဖင့္ စားပြဲေပၚမွ
တစ္သွ်ဴးႏွင့္သုတ္ကာ ပုဝါျဖဴေလးကိုေတာ့ ယြန္းဗူးထဲထည့္ကာ သိမ္းလိုက္သည္။
ဒီေန႔ သူမ်ားဒိုင္ယာရီေလး
ဝမ္းနည္းေနတယ္ဆိုတာ သိရဲ႕လားကိုကို။ ကိုကို သိပ္ရက္စက္တာပဲ။ အို ကိုကိုက ရက္စက္တာမွ
မဟုတ္တာ။ ကံၾကမၼာက ရက္စက္တာပဲဥစၥာ။ ကိုကိုရက္စက္တယ္ဆိုေသာ
စာေၾကာင္းကို ျခစ္ပစ္လိုက္ သည္။ ေနာက္ ဒိုင္ယာရီေလးကို ပိတ္လိုက္ၿပီး မ်က္ဝန္းေတြကို
မွိတ္လိုက္သည္။ တိုးတိုးေလး ဆုေတာင္းလိုက္သည္။ တကယ့္ကို တိုးတိုးေလး။
̏ ဂြတ္ဒ္လပ္ခ္
ကိုကို˝
……………………………………………………………***……………………………………………………………
လူတစ္ေယာက္အတြက္
ဝမ္းနည္းစရာဆိုတာ တစ္ရက္တည္းနဲ႔ ကုန္ဆံုးမသြားႏိုင္ဘူးဆိုတာကိုေတာ့ ဒီေန႔မွပဲ သိလိုက္ရေတာ့တယ္ကိုကို။
ကိုကိုနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ အျပင္းအထန္ေဆြးေႏြးေနၾကတဲ့ အေၾကာင္းအရာဟာ သူမ်ားအေၾကာင္းဆိုတာကို
သိခဲ့ရင္ ေခ်ာင္းနားမေထာင္ခဲ့ပါဘူး ကုိကို။ အစကေတာ့ ဘာရယ္မဟုတ္ဘူး ေနာက္ေျပာင္ ခ်င္စိတ္နဲ႔
သင္တန္းခန္းမတံခါးနဲ႔ ကြယ္ပုန္းေနခဲ့တာ။ ကိုကိုတို႔အသံေတြ က်ယ္ေလာင္လာေတာ့မွ တစ္ခ်ိဳ႕
အေၾကာင္းအရာကို သိလာခဲ့ရတယ္။ အို ကိုကိုလက္ထပ္ေတာ့မယ္ ဆိုပါလား။ ဘုရားေရလို႔ နာမည္ေက်ာ္
စာေရးဆရာမေတြရဲ႕ မင္းသမီးေတြလို မေရရြတ္မိပါဘူး။ ေရွ႕လထဲမွာဆိုေတာ့ သိပ္မလိုေတာ့ဘူးေပါ့။
သူမ်ားတစ္ေန႔ ႀကံဳရမယ့္ ဒီသတင္းအတြက္ ျပင္ဆင္ၿပီးသားပါကိုကို။
̏ မင္းသူ႔ကို
ေျပာျပထားသင့္တယ္။ ေနာက္ၿပီး မဂၤလာပြဲကိုလည္း သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ပဲ ဖိတ္သင့္
တယ္။ မင္းလုပ္ပံုက နည္းနည္း စိတ္ကူးယဥ္ဆန္လြန္းတယ္ ျမင္းမိုရ္ ˝
ကိုကိုဘာေျပာမလဲဆိုေသာအေတြးႏွင့္
သူမ်ားနားေတြကို ပိုၿပီးအာရံုစိုက္ထားမိလိုက္တာ မွားသြားၿပီကုိုကုိ။
̏ ငါ ဒီေန႔ပဲ
ေျပာမွာပါ။ သူ႔ကို ညီငယ္ေလးတစ္ေယာက္လို၊ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လိုပဲ သေဘာထားတယ္။ ငါခင္တာ
စႏၵာေက်ာ္ဆိုတဲ့ ေဂးလ္စိတ္ဝင္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို မဟုတ္ဘူး။ လမင္းေက်ာ္ဆိုတဲ့
ေယာက္်ား တစ္ေယာက္အျဖစ္ ေျပာင္းလာမယ့္ သူကိုခင္တာ။ သူ႔ဘဝကို ေျပာင္းေပးခ်င္တယ္။ လူတစ္ေယာက္
သူယံုၾကည္ လက္ခံထားတဲ့ အေျခအေနတစ္ခုကို ေျပာင္းဖို႔ဆိုတာ ပတ္ဝန္းက်င္လိုတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းလိုတယ္။
အဲဒီအတြက္ ငါတို႔ရပ္တည္ေနတာပဲ။ ငါ့ မဂၤလာေဆာင္မွာ မင္းတို႔နဲ႔အတူ သတို႔သားအရန္လုပ္ဖို႔
သူ႔ကို ကမ္းလွမ္းမယ္။ သူလက္ခံ လာေအာင္ေတာ့ ေျပာရမွာေပါ့။ လက္ခံမယ္ဆိုရင္ အိုေက။ ေနာက္ပိုင္း
ႀကံဳလာရမယ့္ အခက္အခဲေတြ၊ ျပႆနာေတြကို ကူညီေျဖရွင္းေပးဖို႔အသင့္ပဲ။
လက္မခံဘူးဆိုရင္ေတာ့ ဂက္ဒ္ေအာက္ေပါ့။ မဂၤလာပြဲကိုလည္း လာစရာမလိုဘူး။ သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္လည္း
ပတ္သက္စရာ မလိုေတာ့ဘူးေပါ့။ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို အေျခာက္ပံုစံနဲ႔ မဂၤလာပြဲ မတက္ေစခ်င္တဲ့
ငါ့ေစတနာက မမွားဘူးမို႔လား ဝင္းလြင္ ˝
………………………………………………..***………………………………………………………………
ရက္စက္လိုက္တာ
ကိုကိုရယ္ဆိုေသာစာသားကို သံုးႀကိမ္ေျမာက္ေရးၿပီးေနာက္ စာအုပ္ကို ပိတ္လုိက္သည္။ ေနာက္
ဂ်ပ္ဘူးထဲထည့္ၿပီး တိတ္အထပ္ထပ္ပတ္ကာ ပိတ္သည္။ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မဖြင့္ေတာ့မည့္ စာအုပ္မဟုတ္လား။
ထို႔ေနာက္ မ်က္ဝန္းေတြကို ေမွးမွိတ္ထားလိုက္သည္။
လူေတြက အရွိတရားကို
ဘာ့ေၾကာင့္မ်ား လက္မခံႏိုင္ၾကပါလိမ့္။ တစ္ဦးဘဝကို တစ္ဦးက ေျပာင္းလဲေပးႏိုင္ သည္ဟု
ယူဆကာ ေျပာင္းလဲဖို႔ ႀကိဳးစားေနၾကသည္။ တကယ္ေရာ ေျပာင္းလဲသြားႏိုင္ပါရဲ႕လား။ ေဖေဖလည္း
သူမ်ားဘဝကို ေျပာင္းလဲေစလိုသည္။ ကိုကိုကလည္း သူမ်ားဘဝကို ေျပာင္းလဲေစလိုသည္။ က်ား၊
မ ပညတ္ခ်က္က လူ႔ေလာကအတြက္ ပိုအေရးပါသလား။ ေလာကေကာင္းက်ိဳးေဆာင္ရြက္ေပးႏိုင္ဖို႔အတြက္
သယ္ပိုးလိုစိတ္ကေရာ အဓိက မက်ဘူးလား။ ပန္းတစ္ပြင့္ ပြင့္ဖို႔အတြက္ ေရေလာင္းသူက အဓိကလား။
ေရက အဓိကလား။ အဲဒါေတြကို ကိုကိုေရာ၊ ေဖေဖပါ
ဘာ့ေၾကာင့္ ေမ့ေနရတာလဲ။
ကိုကိုလည္း အမ်ားထက္
အနည္းငယ္သာသည့္ ေယာက္်ားတစ္္ေယာက္သာ ျဖစ္သည္။ သူမ်ားလိုခ်င္သည့္ သူငယ္ခ်င္းထက္ပိုသည့္
ရင္းႏွီးခင္မင္ခြင့္ကိုေတာ့ မေပးႏိုင္တာေသခ်ာသည္။ ကိုကုိခင္းေပးသည့္ လမ္းမထက္ မေလွ်ာက္လွမ္းႏိုင္ေသာ္လည္း
ကိုကို႔ကိုေတာ့ျဖင့္ ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ သူမ်ားေလွ်ာက္ခ်င္သည့္၊ ေလွ်ာက္ရမည့္လမ္းကို
သြယ္ဝိုက္သည့္နည္းျဖင့္ ျပေပးလိုက္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ လူတစ္ေယာက္အတြက္ ထိုက္တန္သည့္ေနရာ
တစ္ခုရွိေနတယ္ဆိုတာကိုေတာ့ ကိုကိုသိေစခ်င္ပါသည္။ မိတ္ကပ္ပညာရွင္အျဖစ္ ထူးခၽြန္ေအာင္
ႀကိဳးစားမည္။ ကိုကို႔မဂၤလာေဆာင္မွာ လက္မခံလိုသည့္သူမ်ားကို မဂၤလာပြဲေတြမွာ အေရးတယူဖိတ္ၾကားရသည့္၊
လွပသည့္ ပန္းကေလးေတြအတြက္ ပိုမိုလွပေအာင္ ျဖည့္စြမ္းဖန္တီးေပးႏိုင္သူျဖစ္ေအာင္ ပံ့ပိုးေပးႏိုင္သူအျဖစ္
ႀကိဳးစားမည္။ ႏႈတ္ဖ်ားမွ တိုးတိုးေလး ေရရြတ္လိုက္သည္။ တကယ့္ကို တိုးတိုးေလးျဖစ္သည္။
̏ ဂြတ္ဒ္ဘိုင္
ကိုကို ˝
……………………………………………………….***…………………………………………………………………
Comments
Post a Comment