ဘဝသင္ခန္းစာ(၅၄)

ဘဝသင္ခန္းစာ(၅၄)

                           ဆရာ၀န္ဆီ လာေတြ ့ရင္း လူနာအမ်ိဴးသမီး တစ္ေယာက္ ရုတ္တရက္ ခ်ဳံးပဲြခ် ငိုသည္ ။
" ကၽြန္မေလာက္ ကံဆိုးတဲ့ မိန္းမ ဒီေလာကမွာ မရွိေတာ့ပါဘူးရွင္...ကၽြန္မေယာက္်ားကို ကၽြန္မ ကေလး (၁၂) ေယာက္ေမြးေပးခဲ့တယ္..၊ အခု သူ...ကၽြန္မကို မခ်စ္ေတာ့ဘူးလို ့ ေျပာတယ္..၊ ရက္စက္လိုက္တာ ဆရာရယ္...."
" စိတ္မေကာင္းမျဖစ္ပါနဲ ့ဗ်ာ....၊ သူ ဒီလိုေျပာတာ ခင္ဗ်ားအတြက္ ပိုေတာင္ ေကာင္းေသးတယ္လို႔မွတ္...ခင္ဗ်ားပဲ စဥ္းစားၾကည့္..၊ သူသာ ခင္ဗ်ားကို ဆက္ခ်စ္ေနဦးမယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ား ဘာျဖစ္မယ္ ထင္လဲ.."

မူလေရးသားသူအား Credit:
(PS: တစ္ခါတစ္ခါ ကိုယ္ကံေကာင္းလာတယ္ဆိုတာကို မသိလိုက္ၾကတဲ့သူေတြ မ်ားတယ္။)
https://shintnyolay.weebly.com

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း