ဆိုက်ကို
ဆိုက္ကုိ
အိပ္ယာေပၚမွာ ေျခကားယား လက္ကားယားလွဲေနရာမွ
စိမ္းျပာေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ သုတ္ထားသည့္ အေပၚထပ္ၾကမ္းခင္းကုိ ၾကည့္လိုက္သည္။ ဟိုစဥ္တုန္းကေတာ့
ေဆးသားမ်ားႏွင့္ ပိတ္ေနမည္ျဖစ္ေသာ လွ်ာထိုးၾကမ္းခင္းမ်ားမွာ ယခုအခါေတာ့ ဆက္ရာအေၾကာင္းမ်ား
ထင္ေနၾကၿပီျဖစ္သည္။ ထိုအေၾကာင္း အရာမ်ားကုိ သူမႏွစ္သက္မိ။ သိပၸံဇာတ္ကားေတြထဲမွာလို
အျဖဴေရာင္အလင္းမ်ားႏွင့္ စားပြဲတစ္လံုး၊ ထိုင္ခံု တစ္လံုးႏွင့္ဆို ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလိုက္မလဲ။
သူ႔အခန္းက လိုအပ္သည္ထက္ ပိုရႈပ္ပြေနသည္လား၊ ေလာေလာဆယ္ သူ႔စိတ္ခံစားခ်က္အရ ကုိယ္တိုင္ကပဲ
စိတ္ရႈပ္တတ္လြန္းေနသည္လား မသိေတာ့။
စာေရးစားပြဲေပၚမွာရွိသည့္ ကြန္ျပဴတာႏွင့္
ပရင့္တာက အသံုးမျပဳသည္မွာၾကာၿပီျဖစ္၍ ျမဴမႈန္ အလိမ္းလိမ္း ကပ္လ်က္ရွိသည္။ ေရးလက္စ စာမူမ်ား၊
မွတ္စုမ်ား၊ အတိုခ်ဳပ္မွတ္ထားသည့္ စာရြက္ အပုိင္းအစမ်ား၊ အဂၤလိပ္စကားေျပာစာအုပ္၊ ဂ်ပန္စကားေျပာစာအုပ္၊
(Dictionary) အားကိုးျဖင့္ သူဖတ္ေနသည့္ အဂၤလိပ္ဝတၳဳမ်ား၊ (A4) စာရြက္ထုပ္ႏွင့္ ဖတ္လက္စ
မဂၢဇင္းတခ်ိဳ႕ကလည္း ျပန္႕က်ဲလ်က္ ရွိေသးသည္။ စားပြဲစြန္းမွာေတာ့ သူ၏လက္ကိုင္ဖုန္းႏွင့္
ေသာက္လက္ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္က တစ္ခုခုႏွင့္ တိုက္ခ်လိုက္လွ်င္ ေအာက္သို႔ျပဳတ္က်ရန္အတြက္
အသင့္ျပင္ထားသည္။ မၾကာခဏလည္း ျပဳတ္က်ခဲ့ဖူး သည္။ စားပြဲေအာက္မွာေတာ့ ျခင္ေဆးျဖန္းသည့္
စပေရးဗူးက လဲလ်က္တစ္မ်ိဳး၊ ေထာင္လ်က္ တစ္ဖံုရွိသည္။ သူစာေရးေနစဥ္ သူ၏ေျခဖမိုး၊ ေျခက်င္းဝတ္၊
တေကာက္ေကြးႏွင့္ တံေတာင္ဆစ္မ်ားကုိ ကိုက္ခဲႏွိပ္စက္တတ္သည့္ ျခင္က်ားမ်ားကုိ ကာကြယ္တိုက္ခိုက္ရာ
တစ္ခုတည္းေသာလက္နက္လည္း ျဖစ္သည္။ သူ႔အခန္းထဲမွာရွိသည့္ ထုိျခင္သတၱဝါမ်ားသည္ ကိုက္ခဲရံုသာမက
အသံျဖင့္လည္း ႏွိပ္စက္တတ္ ေသးသည္။ ဂီတသံပင္လွ်င္ ၾကာၾကာနားေထာင္လွ်င္ ဆူညံသံျဖစ္လာသည္ဟု
စာအုုပ္တစ္အုပ္ထဲတြင္ ဖတ္ခဲ့ဖူးသည္။ ဘယ္ကီးမွ မဝင္သည့္ ထိုအေကာင္ေတြ၏အသံက သူ႔အတြက္ေတာ့
ခံရခက္သည့္ ေႏွာက္ယွက္သံသက္သက္သာ ျဖစ္သည္။ စားပြဲေဘး
ဗီရိုေပၚရွိ (Panasonic) ကက္ဆက္ႀကီးဆီမွ သူသိပ္ႀကိဳက္ခဲ့ဖူးသည့္ သီခ်င္းသံေတြ ထြက္ခဲ့ဖူးသည္။
ေက်ာင္းသားဘဝက သခ်ၤာတြက္လွ်င္ပင္ သီခ်င္းသံတိုးတိုးဖြင့္ကာ တြက္ခ်က္ခဲ့သူျဖစ္သည္။ ယခုေတာ့
စာေရးေနခ်ိန္တြင္ ၾကားရသမွ်အသံ အားလံုးသည္ သူ႔အတြက္ဆူညံသံသာ ျဖစ္သည္။ ေဘးအိမ္မွ ပရိေဘာဂလုပ္သည့္
သစ္သား ျဖတ္ေတာက္သံမ်ား၊ အိမ္ေရွ႕မွျဖတ္သြားသည့္ ထီကားမွ သီခ်င္းသံမ်ား၊ တြန္းလွည္းႏွင့္ေရာင္းသည့္
ေရခဲမုန္႔သည္ႏွင့္ အခ်ဥ္ေပါင္းသည္မ်ားထံမွ စကားေျပာသည့္ သီခ်င္းသံမ်ား၊ ပရဟိတအဖြဲ႕မ်ားမွ
အသံကုန္လႊင့္ထုတ္သြားသည့္ အလွဴခံဆုေတာင္းသံမ်ား စသည္ျဖင့္ စာေရးရာတြင္ အေႏွာက္အယွက္
ျဖစ္ေစသည့္ အသံေတြက မ်ိဳးစံုျဖစ္သည္။ သူက အသံဗလံေတြ တိတ္ဆိတ္ေနမွ စာေရးရာတြင္ အာရံုဝင္စား၍
ရသူျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္အေႏွာက္အယွက္ကင္းသည့္ ညဥ့္နက္ပိုင္းမွာပဲ စာေရးျဖစ္သည္က မ်ားသည္။
အၾကည့္ကို နံရံတစ္ဖက္ဆီေရြ႕လိုက္ေတာ့ ညဥ့္နက္နက္မွာ
အေဖာ္ျပဳခဲ့ဖူးသည့္ အနီရဲရဲဂစ္တာက ေလ်ာ့ရဲေနေသာႀကိဳးတို႔ျဖင့္ နံရံထက္မွာ ငိုက္ျမည္းလ်က္ရွိသည္။
တစ္ခ်ိန္က အႏွစ္သက္ခဲ့ဆံုးေသာ ဒီရွစ္ႀကိဳးတပ္ဂစ္တာကုိ သူ မတီးျဖစ္သည္မွာ ၾကာၿပီျဖစ္သည္။
ရင္ထဲကခံစားခ်က္ကို လူငယ္တစ္ေယာက္ လို ႏႈတ္ဖ်ားမွ ဖြင့္ထုတ္ပစ္ဖို႔အတြက္ သူ႔အသက္အရြယ္ကပဲ
ရွက္ရြံ႕ေနသည္လား၊ သို႔မဟုတ္ ခံစားခ်က္ေတြကပဲ အကၡရာစာသားအျဖစ္နဲ႔ စာရြက္ေတြေပၚကို စီးဆင္းသြားၾက၍လား
သူမသိေတာ့။ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္က ကက္ဆက္မွထြက္ေပၚလာသည့္ သီခ်င္းသံကုိ မက္ေမာႏွစ္သက္စြာ
လိုက္ဆိုခဲ့ ရသည့္ အရသာမ်ိဳး၊ ႏွစ္သက္တပ္မက္မႈမ်ိဳး သူျပန္လိုခ်င္မိသည္။ နည္းပညာေတြ
ေပါက္ကြဲေနသည့္ ယေန႔ေခတ္မွာေတာ့ အသံပါမက အရုပ္ပါခံစားႏိုင္သည့္ ဗြီစီဒီေတြ၊ သီခ်င္းပုဒ္ေရ
ရာေက်ာ္ပါသည့္ ဒီဗြီဒီေတြက ေနရာအႏွံ႔မွာ ေစ်းႏႈန္းခ်ိဳခ်ိဳႏွင့္ ဝယ္၍ရေနၿပီ။ ဟိုစဥ္တုန္းက
မုန္႔ဖိုးေလးစုကာ ဝယ္ခဲ့ရသည့္ ကက္ဆက္တိတ္ေခြ၏ အရသာကိုမမွီ။ သီခ်င္းခုနစ္ပုဒ္ေလာက္ ဖြင့္ၿပီးသည္ႏွင့္
ဟိုဘက္ဒီဘက္ျပန္လွန္ ေပးရသည့္ တိတ္ရီေကာ္ဒါကုိ သူဘာေၾကာင့္ စြဲမက္ေနရသလဲ။ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ကေတာ့
သူသည္ အတိတ္ကို ထမ္းပိုးရင္းသြားေနသည့္ သံသရာခရီးသည္တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္မည္ထင္သည္။
ေနာက္ၿပီး အရုပ္ေရာအသံပါ ခံစားႏိုင္သည့္ ယေန႔ေခတ္၏အေခြေတြက သီခ်င္းစစ္စစ္ရဲ႕ရသကို အျပည့္အဝ
မခံစားရေတာ့။
ဒီဗြီဒီအေခြမ်ားတြင္ သီခ်င္းအဓိပၸါယ္ႏွင့္
လံုးဝမသက္ဆိုင္သည့္ (Dancer)မ်ား၏ ကုန္းေကာ့ကြကား ပါေဖာမင့္မ်ားကလည္း သီခ်င္း၏ရသကုိေလ်ာ့က်သြားေစသည္ဟု
သူထင္သည္။ သံစဥ္စာသား သိပ္လွ သည့္ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကုိ သရုပ္ေဆာင္တခ်ိဳ႕၏ ဟာသမေျမာက္သည့္
ေပါ့ပ်က္ပ်က္အမူအရာမ်ားျဖင့္ သရုပ္ေဆာင္လိုက္ၾကေသာအခါ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္၏ ရသသည္ လံုးဝကုိ
ပ်က္စီးသြားေတာ့သည္။ စာလံုးေတြႏွင့္ ပံုေဖာ္ထားသည့္ ဝတၳဳဇာတ္လမ္းေကာင္းတစ္ပုဒ္ကို ရုပ္ရွင္အျဖစ္
အသက္သြင္းလိုက္သည့္ အခါ ဝတၳဳ၏အာေဘာ္ပ်က္စီးသြားေသာ၊ အႏွစ္သာရေလ်ာ့က်သြားသည့္ ဇာတ္ကားတခ်ိဳ႕ကုိ
သတိရမိေသး သည္။ မၾကာေသးမီက သူၾကည့္ခဲ့ရသည့္ ရာဇဝင္ကားတစ္ကားဆိုလွ်င္ တိုင္းျပည္ထူေထာင္သည့္
ဧကရာဇ္မင္းႀကီး၏ လက္ရံုးရည္စြမ္းပကားကို မျပသဘဲ နယ္ပယ္အႏွံ႔ မိဖုရားေျမွာက္သည့္ ဇာတ္ဝင္ခန္း
မ်ားသာျဖစ္ေနသည္။ လက္ရံုးရည္၊ ႏွလံုးရည္ႏွင့္ ျပည့္စံုသည့္ သမိုင္းထဲမွသူတို႔၏ဘုရင္ႀကီးသည္
အခ်စ္သမားႀကီးလံုးလံုးျဖစ္ေနခဲ့သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သူရုပ္ရွင္ရံုဘက္ ေျခဦးမလွည့္ေတာ့။
သူ႔မွာ ရုပ္ရွင္ဝါသနာႀကီးသည့္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္
ရွိခဲ့ဖူးသည္။ သူ႔နာမည္က ျမင့္ေထြး။ အထက္တန္းေက်ာင္းတုန္းက သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သည္။ ဇာတ္ကားသစ္တင္တိုင္း
ဒကာခံ၍ေခၚတတ္သည္။ သူ႔ဒဏ္ကုိလည္း အေတာ္အသင့္ခံရသည္။ ထိုသူငယ္ခ်င္းက အတီးအမႈတ္ကုိလည္း
ခံုမင္သည္။ ေက်ာင္းကထိန္ကပြဲဆိုလွ်င္ သူကအိုးစည္ဒိုးပတ္ေခါင္းေဆာင္။ သူႏွင့္ပတ္သက္၍
ဒိုးပတ္ဆရာမ်ားႏွင့္ လည္း သိကၽြမ္းခဲ့ရသည္။ သူတို႔ၿမိဳ႕က စာေပ၊ အႏုပညာႏွင့္ပတ္သက္၍
ခၽြန္သည္။ ခ်င္းတြင္းဒိုးဆိုလွ်င္ မသိသူ မရွိသေလာက္ဆိုႏိုင္ေသာ္လည္း မၾကားဖူးသူမရွိသေလာက္ဟုသာ
ေျပာလိုုက္ခ်င္သည္။ ရပ္ကြက္တိုင္း၊ လမ္းတိုင္း၊ အလွဴခံမ႑ပ္တိုင္း ခ်င္းတြင္းဒိုးအေခြကို
ဖြင့္တတ္ၾကသည္။ ရုပ္ရွင္ၾကည့္ ဝသီပါသည့္၊ အတီးအမႈတ္ခံုမင္သည့္ ထို " ျမင့္ေထြး
" ဆိုသည့္ သူငယ္ခ်င္းသည္ ဘဝလမ္းေၾကာင္းကုိ ေလွ်ာက္လွမ္းရာတြင္ ေရြးခ်ယ္သြားသည္က
ပန္းခ်ီဆရာ။ ရန္ကုန္တြင္ ပန္းခ်ီဆရာအျဖစ္ တိုးဝင္ေနသည္ကုိေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတခ်ိဳ႕ထံမွ
ၾကားသိရသည္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ ထိုင္ရင္း နယ္ပယ္အသီးသီးမွာ ရွိေနၾကသည့္
သူငယ္ခ်င္းမ်ားအေၾကာင္း၊ အေရာင္ေျပာင္းသြားၾကသည့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအေၾကာင္း ရင္ဖြင့္ျဖစ္တတ္ၾကသည္။
တစ္ေန႔က သူၿမိဳ႕ထဲသို႔အသြား ဗိုလ္ခ်ဳပ္လမ္းမႀကီးေဘး
အေအးဆိုင္ႀကီးေရွ႕ကို နက္ေမွာင္ ေျပာင္လက္ေနသည့္ ကားနက္ႀကီးတစ္စီး ၿငိမ့္ခနဲထိုးစိုက္လာသည္။
ကားေပၚမွဆင္လာသူက တစ္ခ်ိန္က သူ႔ရဲ႕ ေခ်ာကလက္မေလး။ သူ ရင္နည္းနည္းေတာ့ ခုန္ခ်င္သြားသည္။
ေနာက္ၿပီး အတန္းထဲမွာ စာသိပ္မေတာ္ေသာ၊ အိမ္စီးပြားေရးမွာ အသင့္အတင့္သာရွိသည့္ သူမ၏အေျချမင့္ေျပာင္းလဲသြားမႈ
အတြက္လည္း သူလိႈက္လိႈက္လွဲလွဲဝမ္းသာသည္။ ကားတစ္ဖက္မွ ဆင္းလာသည့္ မ်က္လံုးေမွးေမွး၊
အသားေဖြးေဖြး၊ ဝမ္းဗိုက္ဆူဆူငတိကို ေတြ႕လိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ သူ႔ရင္ နည္းနည္းအင့္ခ်င္သည္။
သူမက သူ႔ကိုျမင္ေတာ့ အံ့အားသင့္ရာမွ ဝမ္းသာအားရ လွမ္းေခၚသည္။ သူလည္း သြားရမည့္အလုပ္ကုိ
ေရႊ႕ဆိုင္းကာ သူမတို႔ႏွင့္အတူ အေအးဆိုင္ထဲသို႔ လိုက္ခဲ့လိုက္သည္။ တကယ္ဆို လြတ္လြတ္လပ္လပ္
စကားေျပာႏိုင္သည့္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္သာ ထုိင္လိုက္ခ်င္သည္။ တစ္ခ်ိန္က သူမသည္လည္း လက္ဖက္ရည္ႀကိဳက္သူတစ္ဦး
မဟုတ္လား။
မဆံုျဖစ္ၾကသည့္ ႏွစ္ေတြထဲမွ သူမဘဝ၏ ေန႔ရက္မ်ားအေၾကာင္း၊
သူငယ္ခ်င္းမ်ားအေၾကာင္း ေျပာျဖစ္သည့္စကားေတြက ေတာ္ေတာ္မ်ားသည္။ စကားေျပာပြင့္လင္းပံုက
ဟိုစဥ္တုန္းကလိုပဲျဖစ္သည္။ အနားမွာရွိေနသည့္ သူ႔အမ်ိဳးသားက သူတို႔စကားဝိုင္းကုိ ဥပကၡာျပဳထားသည္မွာ
ဆိုင္မွာထိုင္ၿပီး ခဏအၾကာမွာပဲျဖစ္သည္။ ဖုန္းေျပာလိုက္၊ အေအးေသာက္လိုက္၊ စီးကရက္ခဲလိုက္ႏွင့္
လံုးခ်ာလိုက္ေန သည္။ သူမ၏ေျပာင္းလဲမႈကို ေတြ႔လိုက္ရသည္က ရင္းႏွီးျမွပ္ႏွံမႈ ေခါင္းစဥ္ေအာက္တြင္ျဖစ္သည္။
သူမႏႈတ္ဖ်ားမွ ထြက္လာသည္က အစိမ္းေရာင္စကၠဴမ်ားအေၾကာင္း၊ အဝါေရာင္သတၳဳမ်ားအေၾကာင္း။
သူဖိတ္ေခၚလိုက္သည္က သူငယ္်ခင္းေတြႏွင့္ ဖြဲ႔စည္းထားသည့္ " ပညာ့အေရာင္ " ပရဟိတအဖြဲ႕တြင္
ျဖစ္သည္။ ပညာသင္ရန္ ေငြေၾကးမတတ္ႏိုင္သည့္ လူငယ္ေလးမ်ားကို စာအုပ္စာတမ္းမွအစ ေငြေၾကး
ေထာက္ပံ့ေပးသည့္ အဖြဲ႕ငယ္ေလးျဖစ္ေၾကာင္းကုိလည္း ရွင္းျပလိုက္ေသးသည္။ တစ္ခ်ိန္က သူေရးထားသည့္
ကဗ်ာေလးေတြကုိ ရြတ္ဆိုခဲ့ဖူးသည့္ သူမထံမွ …
" နင္လည္း ဒါေတြနဲ႔ အခ်ိန္ကုန္မေနနဲ႔၊
ဘဝေနာင္ေရးဆိုတာ ရွိေသးတယ္၊ သားနဲ႔ မယားနဲ႔ဆိုရင္ နင္ေတာ့အခက္ပဲ၊ ငါက ေစတနာနဲ႔ ေျပာတာ
… "
ထိုေန႔က မိုးသားျပာျပာႀကီးေအာက္မွ ေဆးေရာင္စိုလက္ေနသည့္
ဓာတ္ပံုကားမ်ားႏွင့္ အေရာင္ မွိန္ေနသည့္ ပန္းခ်ီကားမ်ားအေၾကာင္း သူေကာင္းေကာင္းႀကီး
သိလိုက္ရေတာ့သည္။ ေနာင္ဘယ္ေတာ့မွ အေအးဆိုင္မထိုင္ေတာ့ဟု ဆံုးျဖတ္လိုက္ေသာေန႔လည္း ျဖစ္သည္။
ယခုေနာက္ပိုင္း သူ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ပင္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္၊
ေရးေဖာ္ေရးဖက္မ်ားႏွင့္ မထုိင္ျဖစ္ေတာ့။ ထိုင္ျဖစ္လွ်င္လည္း ေဆြးေႏြးျငင္းခုန္ၾကသည့္
အေၾကာင္းအရာေတြက စာေပအႏုပညာ အေၾကာင္း မဟုတ္ေတာ့။ ေခါင္းစဥ္ေျပာင္းသြားၾကၿပီျဖစ္သည္။
ရခိုင္အေရး၊ လက္ပေတာင္းေတာင္အေရး၊ မိတၳီလာအေရး။ ဒီအေရးေတြအားလံုးကုိ သူတို႔က လက္ဖက္ရည္ႏွင့္ေသာက္သည္။
ဘီယာႏွင့္ျမည္းသည္။ ဂ်ာနယ္ေတြဖတ္ၿပီး သူတို႔၏အျမင္ေတြကုိ ဖြသည္။ အဖြဲ႕အစည္းတခ်ိဳ႕ႏွင့္
လူသားခ်င္းစာနာသည့္ ပုဂၢိဳလ္တခ်ိဳ႕က တတ္ႏိုင္သည့္ဘက္မွ ေထာက္ပံ့ကူညီေနခ်ိန္၊ ျပႆနာကို
လက္တြဲေျဖရွင္းေနခ်ိန္တြင္ ေဘးထိုင္ဘုေျပာေနသည့္ အႏွစ္အသားမဲ့သည့္ စကားလံုးေတြျပန္႔က်ဲေနသည့္
လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကုိ သူမသြားလိုေတာ့။ ယုတ္စြအဆံုး စာေပေဟာေျပာပြဲမ်ားကိုပင္ သြားနားမေထာင္ေတာ့။
ထင္ရွားေက်ာ္ၾကား သည့္ ပုဂၢိဳလ္ႀကီးတခ်ိဳ႕၏ စကားလံုးမ်ားကို ကိုးကားၿပီး ေျပာေဟာေနၾကသည့္
ဆရာ့ဆရာမ်ား၏ ေဆာင္းပါးဆန္ဆန္ ေဟာေျပာပြဲမ်ားကလည္း ၾကားရဖန္မ်ားသည့္သူ႔အတြက္ ရိုးအီေနၿပီျဖစ္သည္။
" Today is better than yesterday " ဆိုကာ တက္ၾကြခဲ့ဖူးသည့္သူသည္ အိမ္အျပင္ထြက္ရမွာကုိပင္
ပ်င္းေနသည္။ အခန္းထဲမွာ အဝတ္စုတ္ေလးတစ္စလို ပံုပံုေလးပဲ ေနလိုက္ခ်င္သည္။
*** *** ***
" ………………………… "
ရုတ္တရက္ထျမည္လာသည့္ ဖုန္းသံေၾကာင့္ အေတြးလြန္ေနရာမွ
လန္႔သလိုျဖစ္သြားသည္။ သူဖုန္းထကိုင္ရမွာကုိ ပ်င္းေနသည္။ အႀကိမ္ေရျပည့္သြားလွ်င္ ရပ္သြားမည့္
ဖုန္းသံကုိ နားစြင့္ေနလိုက္ သည္။ ဆက္ကာ ဆက္ကာ ျမည္ေနသည့္ ဖုန္းသံက ေခၚဆိုသူ၏ ဇြဲကိုျပေနသည္မို႔
သူ ပ်င္းရိပ်င္းတြဲျဖင့္ ထလိုက္သည္။ အိပ္ယာေျခရင္းတြင္ မေန႔ညတုန္းက ခၽြတ္ထားသည့္ပုဆိုးႏွင့္
ေျခေထာက္က ၿငိေနေသးသည္။ ေျခေထာက္ကို ခါခ်လိုက္ေတာ့ ကုတင္ေျခရင္းတြင္ ပုဆိုးေဟာင္းက
ပံုလ်က္ က်သြားသည္။
" ဟယ္လို … "
" ………………."
" ေအး … မလိုက္ေတာ့ဘူး…"
" ………………………………. "
" အိုေက အိုေက ကိုယ္ဘာမွ မျဖစ္ဘူး၊
ေနာက္မွကြာ ေနာ …"
ကမ္းေျခသို႔ အပန္းေျဖခရီးထြက္ရန္ သူငယ္ခ်င္းက
လွမ္းေခၚျခင္းျဖစ္သည္။ လိုက္မည္ဆိုလဆင္ သူ႔အတြက္ အစစ အရာရာအဆင္သင့္။ ေနာက္ၿပီး စရိတ္ၿငိမ္း။
သူ႔ဘက္မွ အိတ္ဆြဲထြက္လာခဲ့ရံုပင္။ ဟိုစဥ္တုန္းကေတာ့ ေဒသႏၱဗဟုသုတအမည္တပ္ကာ လိုက္ၿမဲျဖစ္သည္။
ခုခ်ိန္မွာ သူလိုက္ခ်င္စိတ္ လံုးဝမရွိေတာ့။ သူ႔အေတြးေတြကလည္း ေတာင္ေတာင္အီအီ ျဖစ္ေနသည္။
အပန္းေျဖခရီးမထြက္ေတာ့ဘဲ ကုန္က်မည့္ေငြေတြကို သူတို႔အာေဘာင္အာရင္းသန္သန္ႏွင့္ ျငင္းခုန္ေနၾကသည့္၊
အတိဒုကၡေရာက္ေန သည့္ သူေတြအတြက္ ေထာက္ပံ့လွဴဒါန္းလိုက္မယ္ဆိုရင္ေကာ … ။
" ခြမ္း … "
စားပြဲေပၚသို႔ ဖုန္းကုိျပန္ထားလိုက္စဥ္ အစြန္းမွာတင္ထားသည့္
ေကာ္ဖီခြက္ကို တိုက္ခ်မိလိုက္ သည္။ သမံတလင္းေပၚ က်ကြဲသြားသည့္ ပန္းကန္ကြဲစမ်ားႏွင့္အတူ
ေကာ္ဖီတခ်ိဳ႕က သူ႔ေျခေထာက္ကို လာစင္သည္။ ပန္းကန္ကြဲစမ်ားကိုသိမ္းရန္ အမိႈက္သိမ္းေဂၚျပားကုိ
ၾကည့္သည္။ မေတြ႕။ ေနာက္မွပဲ လႊင့္ပစ္လိုက္ေတာ့မည္။ ကုတင္ေျခရင္းမွာက်ေနသည့္ ပုဆိုးေဟာင္းျဖင့္
ေျခေထာက္တြင္ ေပေနသည့္ ေကာ္ဖီေတြကို သုတ္လိုက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ … ။
အိပ္ယာေပၚတြင္ ေျခကားယား၊ လက္ကားယားျဖင့္
လွဲေနရာမွ စိမ္းျပာေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ သုတ္ထား သည့္ အေပၚထပ္ၾကမ္းခင္းကုိ ၾကည့္လိုက္သည္။
ဟိုစဥ္တုန္းက ေဆးသားမ်ားႏွင့္ ပိတ္ေနမည္ျဖစ္ေသာ လွ်ာထိုးၾကမ္းခင္းမ်ားမွာ ဆက္ရာအေၾကာင္းမ်ား
ထင္ေနၿပီျဖစ္သည္။ ထုိအေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ သူ မႏွစ္တတ္ခဲ့။ ေဆးထပ္သုတ္လိုက္မည္ဆိုလွ်င္ေတာ့
ဆက္ရာအေၾကာင္းမ်ား ေပ်ာက္သြားေပလိမ့္မည္။ ေနတတ္လွ်င္ ေက်နပ္စရာခ်ည္းပဲဟု ယံုၾကည္ခဲ့ဖူးသည့္
သူ႔ႏွလံုးသားဆီမွ အက္ေၾကာင္းအရာမ်ား … ။ ထိုအက္ေၾကာင္းရာမ်ား ေပ်ာက္သြားဖို႔အတြက္ သူ႔ႏွလံုးသားကို
ဘယ္ေဆး၊ ဘယ္အရာေတြႏွင့္ ျဖည့္တင္းရ မည္ သူမသိေတာ့ … ။
ခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္
သင့္ရဲ႕
ရွဥ့္ညိဳေလး
(၉.၅.၂ဝ၁၃) မနက္ (၂းဝ၇)မိနစ္။ (Faces မဂၢဇင္းတြင္ ပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပၿပီး)
https://web.facebook.com/authorshintnyolay
Comments
Post a Comment