ရက္စက္ရာေရာက္သြားမယ္

ရက္စက္ရာေရာက္သြားမယ္

          မေန႔က ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သားႀကီးေကာင္းေဇယ်ာလင္းနဲ႔ စကားေျပာျဖစ္တယ္။ သားႀကီးက မိဘခိုင္းရင္ မျငဴစူဘူး။ ေကာင္းေကာင္းလုပ္ေပးတယ္။ ျဖစ္သလို မလုပ္ဘူး။ အငယ္ေကာင္ သားငယ္ ေကာင္းသုတက် ခိုင္းလိုက္ရင္ ျငဴစူတယ္။ မလိမ့္တစ္ပတ္နဲ႔ ေရွာင္ေျပးတတ္တယ္။ သူစိတ္ၾကည္တဲ့အခါဆို တစ္ခုခုခိုင္းသံၾကားရင္ အေျပးအလႊားသြားလုပ္တယ္။ သားႀကီးေတာင္ လုလုပ္ရတယ္။ မေန႔က ကၽြန္ေတာ္ စာရုိက္ေနတုန္း သားႀကီးက ေရတစ္ခြက္လာတိုက္တယ္။ ဒါနဲ႔ ဆုေပးလိုက္ရင္း သားႀကီးကုိ ေမးလိုက္တယ္။

          “ သားႀကီး…သားက ေဖေဖတို႔ခိုင္းလိုက္ရင္ အၿမဲတမ္း ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္လုပ္ေပးတယ္၊ ဘာလုပ္လုပ္ ေစတနာပါတာ ေဖေဖသိတယ္။ ေဖေဖနားမလည္တာက သားက သားညီေလးကုိ ဘာလို႔ ေဘာင္အတြင္းက ညစ္တာတုန္း၊ သားညစ္တာကုိ ေဖေဖသိတယ္ေနာ္…”

          သားက ရယ္ၿပီးျပန္ေျပာတယ္။

          “ ဟာ ေဖေဖကလည္း သား ေဘာင္အျပင္က ညစ္ရင္ ရက္စက္ရာ က်သြားမွာေပါ့ ”

တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းေတာ့ ဆြံ႕အသြားတယ္။ ကေလးတစ္ေယာက္ေတာင္ ေဘာင္အတြင္းက ညစ္ရမွာသိေနရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ လူႀကီးမင္းေတကြ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေပၚ ရက္စက္ရာေရာက္မွာစိုးလို႔မ်ား ……။ အဲဒီေန႔က ကၽြန္ေတာ့္အေတြးေတြ နည္းနည္းရွည္သြားတယ္။

ရွဥ့္ညိဳေလး

(29.9.2020 10:21am)

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း