မလံုသည့္အိုးေလးမ်ား
မလံုသည့္အိုးေလးမ်ား
စိမ့္ခနဲ ခံစားလိုက္ရသည့္အေအးဓာတ္ေၾကာင့္
ခႏၶာကိုယ္သည္ ဆတ္ခနဲတုန္သြားသည္။ ေနာက္ သူ ရုတ္တရက္ပင္ ႏုိးလာသည္။ ေခၽြးေတြ၊ ေခၽြးေတြ။
ေႏြေန႔လယ္ခင္းမွာ ႏိုးထလာသည့္ သူ႔တစ္ကုိယ္လံုး ေခၽြးတို႔က ရႊဲရႊဲစိုေနသည္။ နဖူး၊ လည္ပင္း၊
ရင္ဘတ္ႏွင့္ လက္ကတီးၾကားတို႔တြင္ စီးက်လာသည့္ ေခၽြးတို႔ ေၾကာင့္ စြပ္က်ယ္တစ္ခုလံုး
စိုစိုစြတ္စြတ္။
မ်က္လံုးမဖြင့္ေသးဘဲ နံေဘးသို႔ အသာစမ္းၾကည့္လိုက္သည္။
အပူရွိန္ဟပ္ေနသည့္ သင္ျဖဴးဖ်ာ၏ ေနရာလြတ္ကို သူစမ္းမိလိုက္သည္။ “ စံ ” ဘယ္အခ်ိန္က ထသြားလိုက္ပါလိမ့္။
အိမ္ေရွ႕ဝရန္တာဘက္ဆီမွ ယပ္ေတာင္ တျဖတ္ျဖတ္ခတ္သံၾကားရသည္။
အညာေႏြသည္ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ မိခင္ေလာင္းအတြက္ မိတ္ေဆြေကာင္းမဟုတ္သည္မွာ ေသခ်ာၿပီ။ သူတံေတြး
တစ္ခ်က္ မ်ိဳလိုက္သည္။ ေနာက္ ေလပူေတြကို မႈတ္ထုတ္လိုက္ၿပီး အသက္ကို ခပ္ျပင္းျပင္း ရႈသြင္းလိုက္သည္။
ေလပူေတြက ႏွာသီးဖ်ားမွတစ္ဆင့္ ပူစပ္ပူေလာင္ႏိုင္စြာ တိုးဝင္လာသည္။ သည္ေန႔က်မွ ေလကလည္း
ၿငိမ္လြန္းလွသည္။
စြပ္က်ယ္ကို ခၽြတ္လိုက္ၿပီး ႀကိဳးတန္းေပၚသို႔
လႊားထားလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ဝရန္တာသို႔ ထြက္ လာခဲ့လိုက္သည္။ ၾကမ္းျပင္ထက္မွာေတာ့ ေခၽြးစိုကြက္ႏွင့္
သင္ျဖဴးဖ်ာက ပက္လက္လွန္လ်က္ က်န္ရစ္ သည္။
“ ေမာင္ ႏိုးၿပီလား၊ စံ ဗိုက္ဆာေနလို႔ ေမာင္အိပ္ယာႏိုးေစာင့္ေနတာ…”
“ ဟင္ ဒါမ်ားႏိႈးလိုက္ေရာေပါ့ …”
ေျပာသာေျပာလိုက္ရသည္။ တံလွ်ပ္ခိုးေတြ တရွိန္းရွိန္းဟပ္ေနသည့္
လမ္းမထက္သို႔ သူမသြားခ်င္ ပါ။ မသြားမျဖစ္သည့္ အေၾကာင္းအရာတခ်ိဳ႕ျဖင့္ သြားလာေနၾကသူမ်ားမွအပ
လမ္းမထက္တြင္ လူရွင္းေန သည္။
“ အဆာေျပ ဘာစားရင္ေကာင္းမလဲ။ အစံုသုပ္လား၊
အေၾကာ္နဲ႔ ေရေႏြးပူပူေလးဆိုရင္ေကာ …”
ေမးသာေမးလိုက္ရသည္။ ေနပူထဲထြက္ၿပီး လမ္းထိပ္သြားဝယ္ရမည့္အေၾကာ္ကုိ
သူမစားခ်င္ပါ။ ယခုအခ်ိန္တြင္ သူအေတာင့္တဆံုးမွာ မုန္႔သည္တစ္ဦးဦး အိမ္ေရွ႕လမ္းမထက္မွ
ျဖတ္သြားေရးျဖစ္သည္။ ဒါဆိုလွ်င္ သူအျပင္ထြက္ မဝယ္ရေတာ့။ တစ္ဆက္တည္း ကိုယ့္အေၾကာင္း
ကုိယ္ေတြးမိေတာ့ ၿပံဳးခ်င္လာ သည္။ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္၏ အိမ္ေထာင္မက်မီႏွင့္ အိမ္ေထာင္က်ၿပီး
ေျပာင္းလဲလာသည့္ သေဘာ တရားမ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ မရခင္ကေတာ့ သူမအတြက္ဆိုလွ်င္ မီးပင္လယ္ပဲျဖတ္ရမလား
အရာရာဟာ အလြယ္ေလးပဲျဖစ္သည္။ ရၿပီးခုခ်ိန္မွာေတာ့ ထြက္ရမွာကို ဝန္ေလးေနသည္။
“ မုန္႔ဟင္းခါး ခ်ဥ္ငံစပ္ေလး ေသာက္ခ်င္တာ၊
သံပုရာစိပ္ေလးေတြညွစ္ၿပီး ငရုတ္သီးမႈန္႔အေလွာ္ ႏိုင္းခ်င္းနဲ႔ေလ…”
ေသခ်ာၿပီ။ ဒါဆိုလွ်င္လည္း ေစ်းသြားဝယ္မွ
ရမည္။ သူတက္ၾကြမႈကင္းသည့္ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ အိမ္ထဲျပန္ဝင္လာခဲ့လိုက္သည္။
“ ၾကာဆံဟင္းခါး ပူပူေလး…”
လမ္းမေပၚမွ ခုန္ထြက္လာသည့္ အသံေၾကာင့္ သူျဖတ္ခနဲလွမ္းၾကည့္ရင္း
ဘယ္လိုလဲသေဘာျဖင့္ ေမးဆတ္ျပလိုက္သည္။ အိမ္သူ၏ သေဘာတူ သေကၤတေလး မဆံုးမီပင္ …
“ ေခၚလိုက္… ေခၚလိုက္ …”
ေဆးျပာသုတ္ထားသည္မွာ မၾကာေသးပံုရသည့္ တြန္းလွည္းေလး၏
ပံုသ႑ာန္က ေနပူထဲမွ ျဖတ္သန္းလာရေသာ္လည္း တက္ၾကြေနသေယာင္ေယာင္။ သို႔မဟုတ္ သူ႔သခင္မ၏
အၿပံဳးေတြကပဲ လန္းဆန္းေနသေယာင္ေယာင္။
“ အရင္တုန္းကေတာ့ ရာသီစာသီးႏွံေတြပဲ ေရာင္းတာ။
မုန္႔ဟင္းခါးေရာင္းတဲ့ ညီမက တစ္နယ္သား နဲ႔ အေၾကာင္းပါေတာ့ ဒီတြန္းလွည္းေလး ေပးထားခဲ့တာနဲ႔
ဟင္းခါးလုပ္ေရာင္းေနတာ။ ဘယ့္ႏွယ္လဲ ေကာင္း ရဲ႕လား၊ ကေလးမ ယူအံုးေလ။ ေနကလည္း ပူပါ့ေတာ္
ခုမွပဲ အေမာေျပရဲ႕ …”
ဂ်ံဳရိုးဦးထုပ္ႏွင့္ တျဖတ္ျဖတ္ယပ္ခတ္ရင္း
ေျပာလာသည့္ ၾကာဆံဟင္းခါးသည္ႀကီး၏ စကားသံေတြ က ဟင္းခါးရနံ႔ႏွင့္အတူ ပ်ံ႕လြင့္လာသည္။
ကြက္တစ္ခ်က္ ပ်က္တစ္ဝက္ႏွင့္ သနပ္ခါးေတြက သူမဘဝ၏ တစ္စိတ္တစ္ေဒသကို ေျပာၾကားေနသည့္ႏွယ္။
ေသခ်ာပါသည္။ ႏႈတ္ခ်ိဳသလို ေစတနာပိုသည့္ ထိုအမ်ိဳးသမီးႀကီးသည္
အိမ္ရွင္မ၏ ဝယ္ေနက်ေစ်း သည္ျဖစ္ေတာ့မည္ဆိုတာကို သူအတပ္သိလိုက္သည္။ ေစတနာပိုသလို ေဝဒနာေတြကလည္း
လွ်ံသည္။ ဘယ္အခ်ိန္ကတည္းက ဖြင့္အန္ခ်င္ေနသည္မသိေသာ သူမေျပာျပသည့္ ဝန္းက်င္စိမ္းမ်ားသည္
စာေရး ဆရာေပါက္စ သူ႔အတြက္ စိတ္ဝင္စားစရာ ကုန္ၾကမ္းမ်ားျဖစ္လာႏိုင္သည္။ ဘဝသရုပ္ေဖာ္
ပီပီျပင္ျပင္ ေရးဖြဲ႕လိုသူအတြက္ အရာရာသည္ ေလ့လာစူးစမ္းစရာခ်ည္းပင္ မဟုတ္ပါလား။
ေဝဖန္ေရးဆရာႀကီး ဆရာကိုေလးျမတ္ကလည္း ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္တြင္
ေျပာဖူးသည္။ ဘဝသရုပ္ ေဖာ္ ေရးဖြဲ႕သူဟာ လက္ေတြ႕လူမႈအေျခအေနမွာ ေလ့လာမႈရွိရမယ္။ ေလ့လာတဲ့ေနရာမွာ
အာရံုသိအဆင့္ ကေန ဆင္ျခင္သိအဆင့္ထိေရာက္ေအာင္ ေလ့လာႏိုင္ရမယ္ဟု ဆိုထားသည္။
ယခုပင္ သူ ထိုအမ်ိဳးသမီး၏ ဘဝတစ္စိတ္တစ္ေဒသကုိ
သိျမင္ေနၿပီ။ လူတန္းစားတစ္ရပ္ကို ကုိယ္စားျပဳေနသည့္ သူမထံမွ မတူညီသည့္ အလႊာတစ္ခု၏ လူမႈဆက္ဆံေရး၊
စီးပြားေရး၊ ခံစားသည့္ အႏုပညာ၊ က်င့္သံုးသည့္ ယဥ္ေက်းမႈတို႔ကို သိလာခဲ့ရသည္။ ထိုေန႔က
စကားေျပာေကာင္းေကာင္းႏွင့္ သူတို႔အိမ္ေရွ႕ သစ္ပင္ရိပ္တြင္ အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ သူမက
အနားယူသြားခဲ့သည္။ ေနာက္ရက္မ်ားမွာ ေတာ့ သူတို႔အိမ္သည္ သူမအတြက္ တစ္ေထာက္ခိုနားစရာ
ေနရာတစ္ခုျဖစ္လာသည္။ ရင္းႏွီးမႈကလည္း ဟိုးယခင္ကတည္းက ေပါင္းသင္းလာၾကသည့္ ရပ္ေဆြရပ္မ်ိဳးမ်ားပမာ။
သူမထံမွာ ၾကာဆံဟင္းခါးမဝယ္ ေသာ္လည္း အိမ္ရွင္မအတြက္ ေန႔စဥ္တစ္ပန္းကန္ ေပးသြားတတ္ၿမဲ
ျဖစ္သည္။ ပိုက္ဆံေပးေသာ္လည္း
မယူသျဖင့္
ၾကာေတာ့ သိပ္မႀကိဳက္လို႔ပါဟူ၍ ျငင္းယူရေတာ့သည္။
သူမႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေျပာစရာတစ္ခု က်န္ေနပါေသးသည္။
သူတို႔အိမ္မွ ေရႏွစ္ဖလားခန္႔သည္ သူမ၏ ပြက္ပြက္ဆူေနသည့္ ဟင္းခါးအိုးထဲ ေရာက္သြားတတ္သည့္အေၾကာင္းပင္
ျဖစ္သည္။ ေအာက္က ထင္းမီးဖိုႏွင့္မို႔ ေစ်းအေရာက္ ဟင္းခါးရည္အပြက္ႏွင့္ အေတာ္ပဲဟု သူမက
တခုတ္တရ ရွင္းျပတတ္ေသး သည္။
ထိုအရာသည္ သူမ၏ စီးပြားေရးသာျဖစ္သည္။ မဆိုင္ေသာအေရးအတြက္
သူတို႔ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ဦး ခ်ိဳသည္၊ ခါးသည္ မဆိုမိခဲ့ၾကေခ်။ အခ်ိန္မွန္ခုတ္ေမာင္းေနသည့္
ဘဝရထားႀကီးကိုစီးရင္း သူမသည္လည္း သူတို႔အိမ္တြင္ တစ္ေထာက္ခိုနားၿမဲ၊ တစ္ခါတစ္ရံ အိမ္ရွင္မက
ၾကာဆံဟင္းခါးတစ္ခြက္ ယူေသာက္ၿမဲ၊ ေရႏွစ္ဖလားခန္႔ကလည္း ဟင္းခါးအိုးထဲေရာက္သြားၿမဲ။ သည္လုိႏွင့္
ရာသီေတြက ရင့္မာလာခဲ့သည္။
*** *** ***
“ အႏုပညာဆိုတာ ရင္ဘတ္ကို မရိုက္ခတ္ဘဲနဲ႔
မေရးဖြဲ႔သင့္ဘူး၊ မဖန္တီးသင့္ဘူးဗ်။ ခံစားခ်က္ မရွိဘဲ ႏွလံုးသားအတုနဲ႔ ေရးဖြဲ႕လိုက္တာနဲ႔
အသြင္သ႑ာန္အရသာ ကဗ်ာ၊ ဝတၳဳျဖစ္လာမယ္။ ခမ္းနားတဲ့၊ ေတာ္ဝင္တဲ့ အႏုပညာရဲ႕အလွတရားနဲ႔ေဝးေနဦးမွာပဲဗ်၊
အႏုပညာအေပၚမွာ သစၥာရွိၾကစမ္းပါဗ် … ”
ဒီေန႔ သူတို႔ဝိုင္းေလးက လူစံုတက္စံုမဟုတ္ေသာ္လည္း
စိုေျပေနသည္။ ေနရာက သူတို႔အိမ္ႏွင့္ ခုနစ္အိမ္ခန္႔ျခားေသာ ကဗ်ာဆရာလင္းေဝသစ္၏ အိမ္ေဂဟာအေပၚထပ္။
ေအာက္ထပ္မွာေတာ့ ကဗ်ာ ဆရာ၏ အိမ္သူသက္ထား မလြင္မာက အိမ္ဆိုင္ေလးဖြင့္ထားသည္။ ပုဂၢလိကေဆးရံုႀကီးတစ္ခုတြင္
သူနာျပဳလုပ္ေနသည့္ သူမက အိမ္မွာရွိေနခ်ိန္ႏွင့္ႀကံဳလွ်င္ သူတို႔ျငင္းခုန္ေဆြးေႏြးရာ
ဝိုင္းေလးဆီသို႔ လက္ဖက္သုပ္၊ ခ်င္းသုပ္ စားစရာတစ္မ်ိဳးမဟုတ္တစ္မ်ိဳး ပို႔ေပးတတ္ေသးသည္။
ခါတိုင္းေန႔ေတြမွာေတာ့ သူတို႔တစ္ေတြက
ေလေျပညင္း၊ စံပယ္ႏိုင္ႏွင့္ အရိပ္စစ္တို႔တြင္ ဆံုေနၾက ျဖစ္သည္။ သူတို႔ၿမိဳ႕နယ္မွ စာေရးဆရာမ်ားျဖစ္သည့္
ဆရာၾကယ္စင္မင္းႏွင့္ ဆရာေဝမိုးႏိုင္ တို႔လည္းပါလာ တတ္သည္။ တစ္ခါတစ္ရံ ဆရာမိုးထက္စံ(IR)
တို႔လည္း ဝင္ေရာက္ေဆြးေႏြးတတ္သည္။ အမ်ားအားျဖင့္
တစ္ပတ္မွာတစ္ရက္ေတာ့ ဆံုႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားၾကသည္။ တစ္ပတ္အတြင္း ကုိယ္ေရးထားသည့္ ကဗ်ာ၊
ဝတၳဳ၊ ေဆာင္းပါး၊ အက္ေဆးေလးမ်ားကိုျပရင္း အခ်င္းခ်င္းေဝဖန္သံုးသပ္ၾကျခင္းသာ ျဖစ္သည္။
သက္တန္႔ေရာင္ ကဗ်ာဝိုင္းဟု အမည္ေပးထားသည့္
သူတို႔အုပ္စုထဲတြင္ ကဗ်ာဆရာေဒါင္းနီႏွင့္ ေဆာင္းပါးဆရာ ထူးေအာင္ဝင့္တို႔က အစ ဆြဲထုတ္တတ္ၾကသူမ်ား
ျဖစ္သည္။ တစ္ေယာက္က အဆိုတင္သြင္းလိုက္သည္ႏွင့္ က်န္တစ္ေယာက္က အတိုက္အခံဘက္မွ အလိုလိုျဖစ္သြားသည္။
မတည့္ အတူေန ထိုႏွစ္ေယာက္က ေျပာတတ္ေသးသည္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က ရႈေထာင့္ေျပာင္း စဥ္းစားေနက်
မိို႔ပါတဲ့။ ယေန႔လည္း ထိုသူႏွစ္ေယာက္ ရႈေထာင့္ေျပာင္းရင္း ထိပ္တိုက္ေတြ႔ေနၾကၿပီျဖစ္သည္။
“ အႏုပညာကို ရသေျမာက္ေအာင္ ေရးဖြဲ႔ႏုိင္ဖို႔ဆိုရင္
ခင္ဗ်ားရင္ထဲမွာ အဘိဓမၼာတစ္ရပ္ရွိဖို႔လို တယ္ဗ်၊ ခိုင္မာတဲ့ဒႆနတစ္ခုေပါ့။ အဲဒီလိုမွမဟုတ္ဘဲ
အတတ္ပညာကို အဓိကထား ေရးဖြဲ႕ေနမယ္ဆိုရင္”
“ ေၾကာက္ပါၿပီ အေမရဲ႕ သားေနာက္မလုပ္ေတာ့ပါဘူးဗ်…အီးဟီးဟီး…”
ေအာက္ထပ္မွ ပ်ံ႕လြင့္လာသည့္ ဘယာနကသံက
သူတို႔၏ ေဆြးေႏြးျငင္းခုန္သံမ်ားကို ထိုးေဖာက္ လႊမ္းၿခံဳသြားသည္။
“ ကဗ်ာဆရာေရ မလြင္မာေတာ့ ႀကိမ္တုတ္ရဲ႕
အႏုပညာကို ခံစားေနၿပီ။ ခင္ဗ်ားသားလည္း ႀကိမ္တုတ္ရဲ႕ရသကို အျပည့္အဝ ခံစားမိၿပီထင္ရဲ႕၊
သြားလိုက္ဦး သြားလိုက္ဦး…”
ထူးေအာင္ဝင့္၏ စကားအဆံုး ကုိသစ္က ၿပံဳးၿဖီးၿဖီးႏွင့္
ေအာက္ထပ္ဆင္းသြားသည္။ ေအာက္ထပ္မွ ငိုရိႈက္သံက တစ္ျဖည္းျဖည္းတိုးတိတ္သြားသည္။
“ ကိုေဒါင္း ခင္ဗ်ားေျပာသလိုဆို မလြင္မာက
ရင္ဘတ္ထဲကခံစားခ်က္ေတြကို ႀကိမ္တုတ္နဲ႔ေပါင္းၿပီး အႏုပညာပံုေဖာ္လိုက္တာေပါ့ ဟုတ္လား
ဟား ဟား ဟား…”
“ ေဟ့လူ … ေတာ္ဗ်ာ ေတာ္ ေတာ္…”
ခဏအၾကာမွာေတာ့ ကိုသစ္လင္ဗန္းတစ္ခ်ပ္မလ်က္
ျပန္ေရာက္လာသည္။ အေငြ႕တေထာင္း ေထာင္း ထေနသည့္ ပန္းကန္လံုးေလးမ်ားထဲ ၾကည့္လိုက္ေတာ့
ၾကာဆံဟင္းခါး။
“ ခုနက ဘာျဖစ္တာလဲ ကဗ်ာဆရာရဲ႕၊ မလြင္မာက
ကေလး ရိုက္ခဲပါတယ္…”
“ သားေတာ္ေမာင္ေလ၊ အိမ္ေရွ႕ေျမာင္းထဲက
ေဒါင္းငါးေလးေတြဖမ္းၿပီး အုတ္ကန္ထဲ ထည့္ကစား ေနတာ သူ႔အေမသိသြားလို႔ေလ။ ကဲ ပူပူေလး ေသာက္လိုက္ၾကဦး၊
ဟင္းခါးကေတာ့ ရွယ္ပဲဗ်၊ အိမ္ကဝယ္ ေနက်ေလ။ ဘြားေတာ္ႀကီးက စကားမ်ားတာကလြဲလို႔ စိတ္ရင္းေကာင္းတယ္
…”
သူ ေသာက္ၿပီးသြားသည့္ ပန္းကန္ကို လင္ဗန္းထဲျပန္ထည့္ထားလိုက္သည္။
ခံတြင္းခ်ဥ္လာသျဖင့္ စီးကရက္တစ္လိပ္ကို မီးညွိရင္း ဝရန္တာဘက္ထြက္လာခဲ့လိုက္သည္။ ၾကာဆံဟင္းခါးတစ္ခိုးေၾကာင့္
ေခၽြးစို႔ေနသည့္ မ်က္ႏွာကို ေလေျပေအးက တိုးေဝွ႔သြားသည္။
ရိႈက္သြင္းထားသည့္ စီးကရက္မီးခိုးမ်ားကို
ေလထဲသို႔မႈတ္ထုတ္လိုက္ရင္း အိမ္ေရွ႕ေရတြင္းဘက္ လွမ္းၾကည့္လိုက္မိသည္။ တုတ္စာမိထားသည့္
ကေလးက ေရခ်ိဳးရင္း အုတ္ကန္ထဲမွ ေရကို လႈပ္၍ေဆာ့ေန သည္။ အၾကည့္က အိမ္ေရွ႕မွာရပ္ထားသည့္
တြန္းလွည္းျပာေလးဆီေရာက္သြားသည္။
“ ဟိုက္ …”
“ ဟဲ ဟဲ အဲဒါ သူ႔ထံုးစံဗ် …”
ကိုသစ္၏ စကားအဆံုး သူ႔လည္ေခ်ာင္းတစ္ေလ်ာက္
ပ်ိဳ႕အန္ခ်င္သလိုျဖစ္လာသည္။ သည္အိမ္က ေရႏွစ္ဖလားခန္႔ဟာ ခုနစ္အိမ္သာျခားေသာ သူတို႔အိမ္ေရွ႕အေရာက္မွာ။
သူဆက္မေတြးခ်င္ေတာ့။ ကဗ်ာဆရာ၏ သားကေတာ့ အုတ္ေရကန္မွေရေတြကို ေမႊေႏွာက္ေဆာ့ေကာင္းေနဆဲ။
ၾကာဆံဟင္းခါး ေသာက္ေနသည့္ သူႏွင့္ “ စံ ”၏ ပံုရိပ္က အာရံုတြင္ ထင္ဟပ္လာသည္။
“ ထီြ …”
ျဖတ္ခနဲ ေမာ့ၾကည့္လာသည့္ မ်က္ဝန္းညိဳႀကီးမ်ားသည္
သူ႔မ်က္ႏွာထက္မွ မည္သည့္ပံုရိပ္ကို ဖမ္း ဆုပ္မိသည္မသိ။ လက္ထဲမွာ ကိုင္ထားသည့္ ေရဖလားပင္
လြတ္က်သြားသည္။ ထိုေန႔မွစ၍ သူသည္ …။
*** *** ***
“ သားေရ ငိုပါနဲ႔ကြာ၊ အို႔အိုေအး အိုေအး
…”
“ သားက ပူလို႔ေနမွာေမာင္ရဲ႕၊ ၿခံထဲဆင္းေလွ်ာက္ၾကည့္ပါလား
…”
ေလွ်ာ္ဖြပ္ၿပီးသား အဝတ္ေတြကို ေခါက္သိမ္းေနရင္း
ေျပာလာသည့္ ဇနီးသည္၏ စကားေၾကာင့္ သူၿခံထဲသို႔ ဆင္းလာခဲ့လိုက္သည္။ တစ္ႏွစ္သားမျပည့္ေသးသည့္
ျဖဴျဖဴေဖြးေဖြးသားငယ္ေလး၏မ်က္ႏွာက ေႏြအပူေၾကာင့္ ရဲတြတ္ေနသည္။ ကဆုန္၊ နယုန္ ေဆြ႕ေဆြ႕ခုန္ဆိုသည့္အတိုင္း
အညာေနက ကမ္းကုန္ ေအာင္ပူသည္။ ေႏြရာသီ၏အလွကို ဆြတ္ပ်ံ႕ၾကည္ႏူးဖြယ္ရာ ေရးဖြဲ႔ႏိုင္ၾကသည့္
စာဆိုရွင္အသီးသီး၏ ပညာစြမ္းကိုေတာ့ သူအေလးအနက္ ဦးညြတ္မိသည္။
ထိုစဥ္ လမ္းမမွာ ျဖတ္သြားသည့္ တစ္စံုတစ္ရာကို
သူလွမ္းၾကည့္လိုက္သည္။ ျဖတ္ခနဲလႊဲဖယ္သြား သည့္ ၾကာဆံဟင္းခါးသည္ႀကီး၏ မ်က္ဝန္းညိဳႀကီးတစ္စံုကို
ေတြ႕လိုက္ရသည္။ သူမ၏လုပ္ရပ္အတြက္ အရွက္သည္းေနတုန္း၊ လိပ္ျပာငယ္ေနတုန္းဆိုတာ ေသခ်ာသည္။
သူမႏွင့္ဆံုတိုင္း သိမ္ငယ္စြာလႊဲဖယ္သြား သည့္ မ်က္ဝန္းတစ္စံု၏ အဓိပၸါယ္ကို သူပံုေဖာ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။
သူမ မသိေသးသည္မွာ သူမထက္ပို၍ သိမ္ငယ္ရွက္ရြံ႕ေနသည့္
မ်က္ဝန္းတစ္စံုအေၾကာင္းျဖစ္ သည္။ အစြမ္းထက္သည့္ ကေလာင္လက္နက္ကိုင္တစ္ဦးက တားျမစ္ရမည့္ကိစၥ၊
မရိုးသားသည့္အေရးကို မသိက်ိဳးကၽြံျပဳကာ လႊဲဖယ္ေနခဲ့ျခင္းက က်ဴးလြန္သူကာယကံရွင္ထက္ အျပစ္ႀကီးေနခဲ့သည္။
သူမကိုေတြ႕တိုင္း သူ႔အျဖစ္က ဆင္ျဖဴ႕မ်က္ႏွာ
မၾကည့္ဝ့ံသည့္ ဆင္မည္းမဟုတ္ဘဲ ဆင္မည္း မ်က္ႏွာမၾကည့္ဝ့ံသည့္ ဆင္မည္းအျဖစ္ ခံစားေနရသည္။
တကယ္ေတာ့သူသည္ မလံုသည့္ အိုးတစ္လံုးျဖစ္ ေနခဲ့သည္။ ကမၻာေပၚမွာ မလံုသည့္ အိုးေလးေတြ
အဘယ္မွ် မ်ားျပားေနၾကသည္မသိ။ လက္ထဲမွာ ေပြ႕ခ်ီ ထားသည့္ သားငယ္ေလး၏ ေထြးေထြးအိအိပါးေလးကို
သူအရွက္ေျပ ငံု႔နမ္းလို္ကသည္။
သေဘာက်၍လား၊ ေလွာင္ေျပာင္လို၍လား မဆိုႏိုင္
သားငယ္ေလး၏ တခစ္ခစ္ရယ္သံက ေက်ာက္ေဆာင္ေက်ာက္သားကို ၿဖိဳဖ်က္ေနသည့္ လိႈင္းလံုးမ်ားအလား
သူ႔နားထဲသို႔ တိုး၍တိုး၍ ဝင္လာ ဆဲ… ။
ခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္
ခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္
သင့္ရဲ႕
ရွဥ့္ညိဳေလး
http:shintnyolay.weebly.com
http:shintnyolay.weebly.com
***** ***** *****
Comments
Post a Comment