ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဒါရိုက္တာယင္

         
          သၾကၤန္ၿပီးေနာက္ ႏွစ္ရက္ေျမာက္ေသာေန႔သည္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ သာမန္ သမားရိုးက်ေန႔ တစ္ေန႔သာျဖစ္ သည္။ သမားရိုးက်ေန႔ကိုသမားရိုးက်ဆန္စြာ ကၽြန္ေတာ္ျဖတ္သန္းလိုက္သည္။
          ညဆယ္နာရီထိုးကာနီးအခ်ိန္မွာေတာ့ ညစာရင္းစစ္မွဴးအျဖစ္ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ရာပုဂၢလိကဟိုတယ္တစ္ခု၏ ဂိတ္ဝကိုျဖတ္ကာဝင္လာခဲ့လိုက္သည္။ ေန႔ခင္းပိုင္းတြင္ ေနပူျပင္းခဲ့ေသာ္လည္းယခုအခ်ိန္မွာေတာ့ ေလေအးမ်ားတိုက္ေန၍ ေနသာထိုင္သာရွိသည္။ အင္းတစ္ဝက္ကိုေျမဖို႔ကာေဆာက္ထားသည့္ ဟိုတယ္ႀကီးျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အင္းေရျပင္ကို ျဖတ္ကာ တိုက္ခတ္လာ သည့္ ေလတို႔သည္ ပို၍ ေအးျမေနသေယာင္ ထင္ရသည္။
            မာက်ဴရီမီးမ်ားလင္းေနသည့္ ဟိုတယ္ဝင္းအတြင္းရွိကြန္ကရစ္ခင္းလမ္းမတေလ်ာက္ တည္ၿငိမ္ေအးေဆးစြာ(ဆိုလို သည္ကအလုပ္ဝင္စအခ်ိန္မ်ားလိုတက္ၾကြေပါ့ပါးလြန္းသည့္ ေျခလွမ္းမ်ားမဟုတ္၊ ဂ်ဴတီဝင္ရမည္ကို ၿငီးေငြ႕ကာေလွ်ာက္ လာသည့္ ေလးတြဲ႕ပ်င္းရိသည့္ ေျခလွမ္းမ်ားမဟုတ္)ေလွ်ာက္ခဲ့လိုက္သည္။ ဌာနေရာက္သည့္အခါမွာေတာ့ ညစာရင္းစစ္မွဴး၏ တာဝန္တို႔ စတင္လည္ပတ္ၿပီျဖစ္သည္။ ညေနခင္းတာဝန္က်သူတို႔ အခ်ိန္မေစ့ေသးသျဖင့္ မျပန္ရေသး မီပင္ တယ္လီဖုန္းက ျမည္လာသည္။
          “ ဟုတ္ကဲ့ဗ်… အခန္းခ်န္ထားတာရွိပါတယ္၊ ေရာက္ၿပီလားခင္ဗ်…”
          ေဟာ္တယ္ဝင္းေပါက္မွ ေဝ့လာသည့္ ကားမီးေရာင္ေၾကာင့္ ဖုန္းဆက္ေနသည့္ ဧည့္သည္ေရာက္လာၿပီျဖစ္ေၾကာင္းသိလိုက္ရသည္။
          “ မဂၤလာပါ… အညာသားေလးနာမည္နဲ႔ ရီဇတ္လုပ္ထားတာထင္တယ္…”
ေလာ့ဘီထဲသို႔ဝင္လာသည့္ ဧည့္သည္ႏွစ္ေယာက္ကို ႏႈတ္ဆက္ရင္းေမးလိုက္ေတာ့ ၎တို႔ကအၿပံဳးႏွင့္ ေခါင္းညိတ္သည္။ စုစုေပါင္းတည္းမည့္သူ (၆)ေယာက္၏ မွတ္ပံုတင္မ်ားကိုေတာင္းေနစဥ္ ၎တို႔ႏွစ္ဦးေကာင္တာေရွ႕ရပ္ေနရာမွ ေဘးဘက္သို႔ဖယ္ေပးလိုက္သည္ကိုေတြ႕လိုက္ရသည္။ ရုတ္တရက္မို႔ မျမင္ရ၍ ေကာင္တာအတြင္းမွ ေရွ႕သို႔အားစိုက္ ငံု႔ၾကည့္လိုက္သည္။ ရီဆက္ရွင္ေကာင္တာသည္ အရပ္ငါးေပေလးလက္မရွိသည့္ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ေခါင္းေလာက္ျဖစ္သည္။ ေအာက္တစ္ဆင့္တြင္ ကြန္ပ်ဴတာမ်ား၊ စာအုပ္မ်ားတင္ရန္ ေနာက္တစ္ဆင့္ရွိသည္။ ကေလးပါလာလွ်င္ ကြယ္ေနသည္ကမ်ားသည္။ ဧည္သည္၏ ကေလးတစ္ဦးဦးျဖစ္မည္။ ဟိုတယ္သို႔ေရာက္လာသည့္ ဧည့္သည္ကိုဗီြအိုင္ပီဟုယူဆမည္ဆိုပါက ၎ဧည့္သည္၏ ကေလးသည္ ဗြီဗီြအိုင္ပီ ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အေရးတယူႏႈတ္ဆက္ရန္အတြက္ ေရွ႕သို႔ငံု႔ၾကည့္လိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။
          “ အမငိ…”
          ရုတ္တရက္ျဖစ္၍ ကၽြန္ေတာ္လန္႔သြားသည္။ မကၽြမ္းက်င္သည့္ အာလူသင္သမားမွ အတံုးလိုက္၊ အတစ္လိုက္ အခြံခြာထားသည့္ရုပ္မ်ိဳးကို ျမင္လိုက္ရေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ရုပ္ရွင္ထဲတြင္ သရုပ္ေဆာင္ေနက် လူပုကေလးႏွင့္ မည္သူကပိုေခ်ာသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ေဝခြဲမရ ျဖစ္သြားသည္။ အရပ္ကေတာ့ အကယ္ဒမီေဗလုဝထက္ ပုမည္ဟုယူဆရသည္။
          “ ဒီမွာေျခာက္ေယာက္လံုးအတြက္ မွတ္ပံုတင္ မေပးႏိုင္ဘူး၊ ငါ့ကတ္တစ္ခုေပးမယ္၊ ဒါဆိုရင္ ျဖစ္လား…”
          သူကရီဆက္ရွင္သို႔အရင္ေရာက္လာသည့္သူ (သူ႔တပည့္ဟုယူဆရသည့္သူ) လြယ္အိတ္ထဲမွ ကတ္တစ္ခုကိုထုတ္ကာမမွီမကမ္းေပးသည္။ ေဟာင္းႏြမ္းေနသည့္ ကတ္တစ္ခုျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဂရုတစိုက္ယူ၍ ဖတ္လိုက္သည္။ ယဥ္လွသူ၊ ယဥ္ျမျဖဴ အလွျပဳျပင္ေရး။ ဟိုက္…။
          “ အစ္ကိုႀကီးဒါကေတာ့…”
သူလည္းကတ္မွားၿပီးေပးလိုက္မိသည္ကုိသိသြားသည္။ ေနာက္တစ္ကတ္ ထပ္ေပးသည္။ ဖတ္ၾကည့္သည္ ယပ္ေတာင္လုပ္ငန္းကတ္။ ေနာက္ဆံုးတစ္ကတ္ကိုေတာ့ သူေသခ်ာဖတ္ၿပီးေပးသည္။ ကတ္ကစာတခ်ိဳ႕က ပ်က္ေနသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဖတ္၍ေတာ့ရေသးသည္။ ျမန္ႏိုင္ငံရွင္အစည္းအရံုးဆိုပါလား။ သိလိုက္ၿပီ။ ျမန္မာႏိုင္ငံရုပ္ရွင္အစည္းအရံုးက။ သူ႔ရုပ္ကိုေသခ်ာထပ္ၾကည့္သည္။ မင္းသားမ်ားလား။ မျဖစ္ႏိုင္။ အရံဟာသသရုပ္ေဆာင္ထဲကလား။ ဟိုတယ္သို႔ မၾကာခဏလာဖူးသူလား။ အျမန္ဆံုးစဥ္းစားၾကည့္သည္။ တစ္ခါမွ မတည္းဖူးတာေသခ်ာသည္။ ဧည့္သည္ထံမွ မွတ္ပံုတင္ကတ္တစ္ခုခုပါမွ လက္ခံရန္ ညႊန္ၾကားထားေသာ္လည္းအဖြဲ႔လိုက္ဆိုလွ်င္ မပါသည့္ တစ္ေယာက္၊ ႏွစ္ေယာက္ကို ျဖည့္ခိုင္းၿပီးလက္ခံရန္ ဟိုတယ္အုပ္ခ်ဳပ္သူမ်ားမွ မွာၾကားထားသည္။ ကတ္တစ္ကတ္ႏွင့္ လူေျခာက္ေယာက္အတြက္ေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဟုဆံုးျဖတ္ကာ…
          “ အစ္ကိုႀကီးေနာက္ထပ္ ကတ္ေလးေတြ…”
          “ ဟိတ္ေကာင္ ငါ့ကတ္နဲ႔တင္ မရဘူးလား၊ ငါ့ကိုဘာေကာင္မွတ္ေနလဲ…”
          “ ဘာေကာင္လဲ…အဲေလဘာလဲဟင္…”
          ကၽြန္ေတာ္လည္းကိုယ္တစ္ခါမွ် မျမင္ဖူး၊ မၾကားဖူးသည့္ ဆယ္လီကိုေရွ႕တြင္အရွင္လတ္လတ္ေတြ႕ေနရသည့္တိုင္အားမနာႏိုင္ဘဲေမးလိုက္မိသည္။
          “ ဒါရိုက္တာကြ…ဒါရိုက္တာ၊ ငါ့နာမည္ ဒါရိုက္တာရင္…”
ဂ်ဴတီအခ်ိန္မေစ့ေသးသျဖင့္ မျပန္ရေသးသည့္ ေရႊအိထံမွ ခြိခနဲရယ္သံကို ၾကားလိုက္ရသည္။ ထိုသူကေရႊအိကိုမ်က္ေစာင္းထိုး၍ ၾကည့္လိုက္သည္။
“ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကြန္ပ်ဴတာထဲကိုစာရင္းသြင္းၿပီးတာနဲ႔ ျပန္ေပးမွာပါ၊ မၾကာပါဘူးခင္ဗ်၊ ဧည့္စာရင္းတိုင္ေတာ့ အခ်က္အလက္ေလးေတြ ျပည့္စံုေစခ်င္လို႔ပါ …”
“ ဟိတ္ေကာင္ မင္းငါ့ကိုဘာမွတ္ေနလို႔တုန္း၊ အကုန္လံုးအတြက္ မေပးဘူးကြာ၊ ငါက
ဒါရိုက္တာကြ၊ နယ္လွည့္ရိုက္လာတဲ့ေကာင္၊ နာမည္ မသိရင္ မွတ္ထားလိုက္ဦး၊ ဒါရိုက္တာယင္၊ ယပက္လက္ေရး ငါ့သတ္ယင္…”
ထိုအခါမွ ဒါရိုက္တာရင္ အျဖစ္နားၾကားလြဲေနသည့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒါရိုက္တာယင္မွန္းသိၾကရေတာ့သည္။ ေရႊအိမွ ၾကားဝင္ေပးသည္။
“ မဟုတ္ပါဘူးရွင္ သမီးတို႔က…”
“ ေနာက္တစ္ကဒ္ ထပ္ေပးတာကိုမရဘူးလား၊ မရရင္ အံုနာဆီကိုဖုန္းဆက္တယ္ကြာ၊ ဖုန္းဆက္လိုက္ရမလား၊ ဖုန္းဆက္လိုက္ရမလား…”
ဒါရိုက္တာယင္ကားေဒါသတႀကီးျဖင့္ ေရရြတ္ရင္းသူတပည့္ လြယ္အိတ္ထဲမွ ဖုန္းဆိုေသာအရာကိုထုတ္လိုက္သည္။ ေက်ာက္သင္ပုန္းကြဲႀကီးထြက္လာသည္။ ေဗဒင္ဆရာဇာတ္ဝင္ခန္းရိုက္မလို႔ထင္ပါရဲ႕။ ခုေခတ္ေဗဒင္ဆရာေတြ ေက်ာက္သင္ပုန္းမသံုးေတာ့တာသူမသိဘူး။ မူလတန္းကေလးေတြေတာင္ ဗလာစာအုပ္နဲ႔ ျဖစ္ေနၿပီဟာကို။ ကိစၥေတာ့မရွိ။ ဒါရိုက္တာသီဟတင္စိုးေတာင္ ဂ်ပန္ကိုေတာ္လွန္တုန္းမဟုတ္လား။
ဒါရိုက္တာယင္ကထြက္လာသည့္ ေက်ာက္သင္ပုန္းပဲ့ႀကီးကိုေဒါသတႀကီး ျပန္ထည့္သည္။ ေနာက္ဖုန္းျပားႀကီးကိုထုတ္
 ကာ  ေလာ္ဘီထဲတြင္ ေတာင္ေျမာက္ေလွ်ာက္ရင္းဖုန္းဆက္ေနသည္။ အဆိုေတာ္တစ္ဦးထံသို႔ အျခားအေၾကာင္းအရာတစ္ခုကိုဆက္ေနေၾကာင္းခပ္တိုးတိုးေျပာေနသည့္တိုင္ ၾကားလိုက္မိသည္။
ကၽြန္ေတာ္ သူ႔တပည့္ဟုယူဆရသူ ႏွစ္ဦးအားဟိုတယ္စည္မ်ဥ္းတခ်ိဳ႕ႏွင့္ ဆားဗစ္အေၾကာင္းကိုရွင္းျပေတာ့ သူတို႔ကအားနာေနၾကသည္။ ေနာက္ၿပီးရွက္လည္းရွက္ေနၾကသည္။ အညာမွာေနၾကသည့္ အညာသားအခ်င္းခ်င္းလည္း ျဖစ္ေနသည္။ အခ်င္းခ်င္းေရွ႕မွာပင္ ဒါရိုက္တာႀကီးထံမွ…
“ မင္းဝင္မေျပာနဲ႔၊ မင္းအဆင့္က ဘာတုန္း၊ မင္းဘာေကာင္တုန္း၊ ငါဘာေကာင္တုန္း…”
စသည့္ စကားလံုးတို႔ ထိထားသူမ်ားမဟုတ္လား။ ခဏအၾကာတြင္ ေလာ္ဘီထဲေတာင္ေျမာက္ေလွ်ာက္ေနရာမွ ဒါရိုက္တာယင္ ေကာင္တာေရွ႕သို႔ ေရာက္လာျပန္သည္။ ထံုးစံအတိုင္းေကာင္တာေရွ႕သို႔ အားစိုက္ၾကည့္ရျပန္သည္။
“ ဘယ္လိုလဲေဟ့ေကာင္၊ ရမွာလား… မရဘူးလား…”
ရုပ္ရွင္ရိုက္ေနသည့္ ဒါရိုက္တာႀကီးမို႔လားမသိ။ စကားေျပာဟန္ကလူသာမန္ စကားေျပာဟန္မ်ိဳးမဟုတ္။ ကိုယ္လံုးလႈပ္ေနပံုၾကည့္၍ ေျခနန္႔ေနေၾကာင္းသိလိုက္ရသည္။ ပံုစံက ျပဇာတ္ထဲတြင္ ပစၥတိုကိုင္ရင္းေျခနန္႔ေနသည့္ ခပ္ေပါေပါ လူဆိုးပံုမ်ိဳးျဖစ္သည္။ ဝန္ထမ္းႏွင့္ ဧည့္သည္ျဖစ္ေနသည္မဟုတ္လား။ ထို႔ေၾကာင့္ …
“ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတာက ….”
“ မေျပာနဲ႔၊ မေျပာပါနဲ႔၊ ရွည္ရွည္ေဝးေဝးမေျပာပါနဲ႔၊ ဆိုေတာ့ကာငါသိခ်င္တာက …”
အား ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ၿပီ။ ဒါကေကာလိပ္ဂ်င္ေနဝင္းအိုက္တင္။ စကားေျပာရင္းမွ သူက ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထိုးကိုလွမ္းၾကည့္သည္။ မီးေရာင္ေၾကာင့္ အလင္းျပန္ေနသည့္အျပင္၊ ခပ္နိမ္နိမ့္မွ လွမ္းၾကည့္ရသည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ မ်က္ေမွာင္ကုတ္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ နာမည္ကိုမိတ္ဆက္လိုက္သည္။
“ ေဝၿဖိဳးဆင့္ပါ …”
“ မေျပာနဲ႔၊ မင္းအသက္ ဘယ္ေလာက္ရွိသလဲငါမသိဘူး…”
“ သံုးဆယ့္ငါး …”
“ မေျပာနဲ႔ဆိုကြာ၊ ဒီေတာ့ ငါ့ကတ္နဲ႔တင္ မင္းလက္မခံႏိုင္ဘူးေပါ့…”
ထို႔ေနာက္ တစ္ဆက္ထဲဆက္ေျပာသည္။
“ ငါ မင္းရဲ႕အၾကည့္ကိုလံုးဝမႀကိဳက္ဘူးေဟ့ေရာင္…”
ကၽြန္ေတာ္လည္းေယာင္ေတာင္ေတာင္ျဖင့္…
“ ဘာျဖစ္လို႔လဲဗ်…”
“ အဲဒီအထက္စီးနင္းအၾကည့္ကို၊ ျပင္လိုက္စမ္းဘာ…”
ခက္ကၿပီ။ သူကကုိယ့္ထက္အရပ္ပုလို႔ ေအာက္ငံု႔ၾကည့္ရတာကိုသူကမေက်နပ္ျခင္း ျဖစ္သည္။
“ မင္းနဲ႔ ငါ အျပင္ထြက္ၿပီးတစ္ေယာက္ခ်င္းစကားေျပာမယ္ ေဟ့ေရာင္၊ ဘယ္လိုလဲထြက္ခဲ့မွာလား …”
ကၽြန္ေတာ္ အၿပံဳးျဖင့္ ေခါင္းယမ္းျပလိုက္သည္။ ဒါရိုက္တာယင္မွ မမွီမကမ္းျဖင့္ သူ႔ဖုန္းျပားႀကီးကိုေကာင္တာေပၚသို႔ ေျခဖ်ားေထာက္ကာတင္လိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ ဖုန္းကင္မရာျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုရိုက္ရန္ ႀကိဳးစားေနသည္။ တစ္ဆက္တည္းသူ၏ စကားသံတို႔ကခ်ိဳျမလာသည္။ ေကာင္တာေပၚသို႔ ကုတ္ကပ္တြယ္တက္ကာသူ၏ မ်က္ႏွာႀကီးကိုထိုးေပးသည္။
“ မင္းမေက်နပ္ရင္ ထိုးလိုက္ပါ၊ ထိုးလိုက္စမ္းပါ၊ မင္းထိုးလိုက္ဖို႔ ငါ့မ်က္ႏွာကိုေပးထားတာ၊ ထိုးလိုက္စမ္းကိုယ့္လူ…”
ကၽြန္ေတာ္ အံ့အားသင့္သြားသည္။ ဒါကရာဇာေနဝင္းစတိုင္လ္။ ဒါရိုက္တာဆိုေတာ့လည္းမင္းသား၊ မင္းသမီးေတြ၏ အမူအရာအားလံုးပိုင္ေနတာေနမွာဟုေတြးလိုက္မိေသးသည္။
“ မန္ေနဂ်ာေခၚေပးစမ္း…ဒီေကာင့္ကိုတိုင္ရမယ္…”
ေရႊအိကတာဝန္က် မန္ေနဂ်ာထံသို႔ ဖုန္းဆက္ေခၚသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္တာေရွ႕ရွိသူ႔ကိုငံု႔ၾကည့္လိုက္ရင္း…
“  ေခၚခိုင္းထားတဲ့ မန္ေနဂ်ာလည္းလာေနပါၿပီ၊ စိတ္ရင္းအတိုင္းေျပာေနတာဆိုရင္ေတာ့ ဖြင့္ထားတဲ့ ရီေကာဒင္းခလုတ္ကိုပိတ္ေပးပါ…”
ဒါရိုက္တာယင္ကမ်က္လံုးကေလးစင္းၿပီးတဟင္းဟင္းျဖင့္ နတ္ပူးေနသည့္ နတ္ကေတာ္ပံုစံလုပ္ျပသည္။ ထိုစဥ္ ေလာ့ဘီမွန္တံခါးေရွ႕သို႔ မားမားႀကီးရပ္ေနသည့္ လူရိပ္တစ္ရိပ္ထင္လာသည္။ မွန္တံခါးကိုဆြဲဖြင့္ကာဝင္လာသည္ကေရွးေခတ္လက္က်န္ ဂ်ပန္ဆာမူရိုင္းတစ္ဦး။ ထူးျခားခ်က္မွာအမ်ိဳးသမီးျဖစ္ေနသည္။ သူကတစ္လွမ္းခ်င္းဝင္လာသည္ႏွင့္ ေကာင္တာေရွ႕တြင္ ေအာ္ဟစ္ရမ္းကားေနသည့္ ဒါရိုက္တာယင္ကေကာင္တာေဘးရွိမန္ေနဂ်ာေကာင္တာကိုေနာက္ေက်ာျဖင့္ ကပ္မွီလိုက္သည္။ ဒူးတဆတ္ဆတ္တုန္ေနသလို ႏႈတ္ခမ္းေတြလည္းတုန္ေနသည္ကို ျမင္ေနရသည္။ ျဖဴဖတ္ျဖဴေလ်ာ္ျဖစ္ေနသည့္ မ်က္ႏွာတြင္သီးထေနသည့္ ေခၽြးလံုးႀကီးမ်ားကိုၾကည့္၍ စႏိုးတာဝါကမ္းမည္ဟုစိတ္ကူးမိေသာ္လည္းမကမ္းမိေတာ့။
ဝင္လာသည့္ သူကိုၾကည့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္သြားသည္။ မႀကီးစန္း။ ကၽြန္ေတာ္၏ မႀကီးစန္း။ ယေန႔ညမန္ေနဂ်ာအျဖစ္ တာဝန္က်သည့္ မႀကီးစန္း။ မႀကီးစန္းကားတစ္လွမ္းခ်င္းဝင္လာသည္။ ဒါရိုက္တာယင္ကားေနာက္ဆုတ္စရာမရွိေတာ့၍ ေကာင္တာကိုေက်ာျဖင့္ကပ္ကာေနာက္ဆံုးခံစစ္အျဖစ္ ေစာင့္ေနသည္။ ငါးေပေလာက္အကြာတြင္ေရာက္မွ မႀကီးစန္းထံမွ အၿပံဳးတစ္ပြင့္ ပြင့္သည္။
“ အဲ…”
ဒါရိုက္တာယင္ထံမွ သက္ျပင္းႏွင့္အတူထြက္လာသံျဖစ္သည္။ မန္ေနဂ်ာျဖစ္မွန္းေသခ်ာသြားၿပီဆိုမွ ဒါရိုက္တာယင္ထံတြင္ ဝင့္ဝါေမာက္ၾကြားသည့္ ဟန္ပန္တို႔ ျပန္ေရာက္လာသည္။ သို႔ေသာ္ လက္ကေလးႏွစ္ဖက္ကိုေနာက္ပစ္ထားသည္။ ဆရာမေရွ႕ေရာက္ေနသည့္ ေက်ာင္းေျပးတစ္ေယာက္ ပံုမ်ိဳးျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္ မႀကီးစန္းသည္ လူျမင္လိုက္သည္ႏွင့္ ဤသို႔ဤပံုစြမ္းေဆာင္ႏိုင္သူျဖစ္သည္။
“ မဂၤလာပါရွင္… ကၽြန္မဘာမ်ားကူညီေပးရမလဲရွင့္…”
ထိုအသံေလး ၾကားလိုက္စဥ္ခဏဒါရိုက္တာယင္၏မ်က္ႏွာေပၚမွာ ျဖတ္ေျပးသြားသည့္ အရိပ္တို႔ကိုၾကည့္၍ စစ္ႀကီးၿပီးသြားၿပီဆိုသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ အတပ္သိလိုက္သည္။
“ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ကတ္ေလးတစ္ခုနဲ႔ တည္းလို႔ရမလားလို႔ သူ႔ကိုေမးတယ္ခင္ည၊ ခုလိုလက္ေလးေနာက္ပစ္ၿပီးေတာ့ ေမးတာခည…အဲဒါ သူကရဘူးတဲ့။ အဲဒါေလးေျပာခ်င္လို႔ပါ။ သြားလက္အူးမယ္ေနာ္၊ ေနာက္မွ လာခဲ့မယ္ …”
ထို႔ေနာက္ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္သို႔လွည့္ကာ…
“ ေဟ့ေကာင္ မင္းမ်က္ႏွာကိုမွန္ထဲေသခ်ာၾကည့္ထား၊ တစ္ေန႔ ရုပ္ရွင္မင္းသားလုပ္တဲ့ အခ်ိန္ ငါနဲ႔ေတြ႕မယ္၊ ေစာင့္ေနမယ္ကြ…ေစာင့္ေနမယ္…၊ ခုေလာေလာဆယ္ေတာ့ မင့္ဗြီဒီယိုဖိုင္ကိုအြန္လိုင္းတင္လိုက္ဦးမယ္…”
ကၽြန္ေတာ့္အား ၿခိမ္းေျခာက္၍ တစ္ၿပံဳတစ္မႀကီး ျပန္ထြက္သြားသည္။ မသြားခင္ မႀကီးစန္းအား ႏႈတ္ဆက္သြားသည္။
“ သြားလက္အူးမယ္ေနာ္…တာ့တာ…”
တစ္ခ်ိန္ သူျပန္ေရာက္လာခဲ့ခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ ဒီေနရာတြင္ ရွိေနပါဦးမည္လား။ မေသခ်ာေခ်။ အကယ္၍မ်ားေရာက္လာခဲ့ၿပီဆိုပါက ျဖစ္ခဲ့သမွ်ကိုေမ့ကာဗီြအိုင္ပီတစ္ဦးပမာ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳဆိုႏိုင္ပါမည္လား။ မေရရာေခ်။ သူျပန္လာေသာေန႔သည္ ယေန႔လိုသမားရိုးက်ေနမ်ိဳးမဟုတ္ခဲ့ဘူးဆိုပါလွ်င္၊ သုိ႔မဟုတ္ သစ္ရြက္ေလးမ်ားေလထဲတြင္ေဝ့ဝဲေနသည္ကိုကခ်စ္စရာ၊ ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းလွသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ခံစားမိေသာေန႔မ်ိဳးျဖစ္လွ်င္မူ ႀကိဳႏိုင္လိမ့္မည္ ထင္ပါသည္။
သူကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရုပ္ကို ၾကည့္ကာေစာင့္ေနမည္ဟုေျပာသြားသည္။ ငါးေပေလးလက္မဟူေသာအရပ္သည္ မင္းသားလုပ္မည့္သူတစ္ဦးအတြက္ ပုလြန္းသည္။ သို႔ေသာ္ ဟုိတယ္သို႔ အဆိုေတာ္ စည္သူလြင္ လာစဥ္ကမသိမသာသူ႔နားသြားရပ္ကာအရပ္တိုင္းဖူးသည္။ အရပ္ကေတာ့ အတူတူပဲ ျဖစ္သည္။ မွန္ၾကည့္တိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ရုပ္ကိုသတိထားၾကည့္မိပါသည္။ဒါရိုက္တာယင္ ေျမွာက္ေျပာသြားတာမဟုတ္ေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္သိသည္။ တစ္ခါတစ္ရံညည့္နက္သန္းေခါင္ အမူးလြန္ကာေကာင္တာေရွ႕သို႔ေရာက္လာသည့္ အမူးသမားမ်ားသည္ပင္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုျမင္လိုက္သည္ႏွင့္ အမူးေျပသြားတတ္သည္ မဟုတ္လား။
“အစ္…အစ္ကိုႀကီးအခန္းရေသးလား…”
အခန္းတည္းဖို႔အတြက္ လိုအပ္သည့္ မွတ္ပံုတင္ကိုလည္းေပးသြားသည္။ အခန္းခက်သင့္ေငြကိုလည္းမည္မွ်ပင္ ေခါင္းမေထာင္ႏိုင္ေအာင္ မူးေနပါေစအျပည့္အဝေပးသြားတတ္သည္။ ေကာင္တာမွ မထြက္ခြာမီ
“ သြားလက္အူးမယ္ အစ္ကိုႀကီး…အဟီးဟီး…”
ဆိုကာ ႏႈတ္ဆက္သြားသည္မ်ားလည္းရွိေသးသည္။ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ဒါရိုက္တာယင္ႏွင့္ ဆံုကာရုပ္ရွင္ရိုက္ျဖစ္မည္ဆိုလွ်င္ လူၾကမ္းမင္းသားအျဖစ္ သရုပ္ေဆာင္ထားသည့္ ကၽြန္ေတာ့္ပံုရိပ္ကိုသင္တို႔ကံေကာင္းလွ်င္ ေတြ႕ျမင္ႏိုင္ပါေသးသည္ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္မွ ခင္ဗ်ားတို႔ကိုေျပာစရာစကားတစ္ခြန္းရွိသည္ ဆိုပါလွ်င္ ထိုစကားသည္ …
“ မၾကာမီ … ေမွ်ာ္…”


 ခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္

သင့္ရဲ႕

ရွဥ့္ညိဳေလး
*****                                        *****                                        *****
(PS: ဤဇာတ္လမ္းေလးသည္ စိတ္ကူးယဥ္ ဇာတ္လမ္းေလးလည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ သို႔မဟုတ္ အျဖစ္မွန္ ဇာတ္လမ္းေလးလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မည္။ ထိုအရာသည္ စာဖတ္သူ၏ ခံစားခ်က္အေပၚတြင္ မူတည္ပါသည္။ စာဖတ္သူ သင္က လြတ္လပ္စြာ ဆံုးျဖတ္ခြင့္ ရွိေနသူ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္မွ ရိုးသားစြာ ၀န္ခံစရာတစ္ခု ရွိေနပါသည္။ အျဖစ္အပ်က္ႏွင့္ အေၾကာင္းအရာသည္ မွန္ကန္ခ်င္မွ မွန္ကန္မည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ဤဇာတ္လမ္းထဲမွ ကၽြန္ေတာ္၏နာမည္မွာ အစစ္အမွန္ပင္ ျဖစ္ပါေၾကာင္း....)

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း