တို႔ႏွစ္ေယာက္ အခုထက္ပုိ ေစာေတြ႔ခဲ့ရင္



တို႔ႏွစ္ေယာက္ အခုထက္ပုိ ေစာေတြ႔ခဲ့ရင္

 “မိန္းမေရ …
ငါဒီစာကိုေရးရျခင္း ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ ငါမင္းကို ထာ၀ရခြဲသြားျပီဆိုတာကို ေျပာျပခ်င္လို႔ပဲ ..။ ငါ ဟာ မင္းအတြက္ (၇)ႏွစ္ေလာက္ ေယာက်္ားေကာင္းတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေနထိုင္ခဲ့တယ္ .. အဲဒီ့အတြက္ ငါ့ မွာ ဘာမွ ေကာင္းတဲ့ ရလာဒ္ မရခဲ့ဘူး …။

လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ပတ္အတြင္းကေတာ့ ငါ့ အတြက္ ငရဲက်ေနသလုိပဲ …
အခုပဲ မင္း သူေဌးက မင္းအလုပ္ကထြက္လုိက္တဲ့ အေၾကာင္း ငါ့ကို ဖုန္းဆက္ျပီး ေျပာတယ္ ..။ ဒီအလုပ္က ငါတို႔အတြက္ အေရးၾကီးတယ္ဆိုတာ မင္းမသိဘူးလား …။ ဒါကိုထားလိုက္ပါဦး …။
လြန္ခဲ့တဲ့ အပတ္ တနဂၤေႏြေန႔ ကဆို ငါဆံပင္ညွပ္ထားတာ မင္း သတိေတာင္ မထားမိဘူး မဟုတ္လား …။ ျပီးေတာ့ ညစာအတြက္ မင္းအၾကိဳက္ဆံုး ဟင္းကို လည္း ခ်က္ေပးထားခဲ့တယ္ေလ …။
ငါ ပိုးည၀တ္ ေဘာင္းဘီအသစ္ ၀တ္ထားတာလဲ မင္းမသိဘူး မဟုတ္လား …။
မင္း (၂)မိနစ္ေလာက္ စားျပီး တီဗီသြားၾကည့္တယ္ … ျပီးေတာ့ အိပ္ယာထဲကို တန္း၀င္သြားတယ္ မဟုတ္လား …။
မင္းငါ့ကို ခ်စ္တ့ဲအေၾကာင္းေတြ မေျပာတာလဲ ၾကာျပီ …။ ျပီးေတာ့ .. လင္မယား နွစ္ေယာက္မွာ လိုအပ္တဲ့ ရင္းႏွီးေႏြးေထြးမႈေတြလဲ မင္းမလိုခ်င္ေတာ့ဘူးမဟုတ္လား …။
ဒါေတြကိုၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ မင္းေဖာက္ျပန္ေနတာ (ဒါမွမဟုတ္) မင္းငါ့ကိုမခ်စ္ေတာ့တာပဲ ျဖစ္ရမယ္ …။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ပါ … ငါ … သြားျပီ ….။

မွ…..
မင္းရဲ႕ေယာက်္ားေဟာင္း


PS: မင္းငါ့ကိုရွာဖို႔ မၾကိဳးစားပါနဲ႔ ..။ မင္း ညီမ နဲ႔ငါ ထိုင္းကို တူတူ ေျပာင္းသြားၾကျပီ …။ ငါတို႔ႏွစ္ေယာက္ ဘ၀က သာယာေပ်ာ္ရႊင္မွာပါ …။”


မိန္းမျဖစ္သူက စာျပန္တယ္ …
“ေယာက်္ားေဟာင္းၾကီးေရ …
ရွင့္စာကို ရသည္ျဖစ္ေစ မရသည္ျဖစ္ေစ ကၽြန္မ အတြက္ ဘာမွေတာ့ မထူးပါဘူး …။ ကၽြန္မ တို႔ လက္ထပ္တာ (၇)ႏွစ္ရွိျပီဆိုတာ မွန္ပါတယ္ ..။ ဒါေပမယ့္ ေယာက်္ားေကာင္း အျဖစ္ေနခဲ့တယ္ဆိုတာကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးကို မွားေနတယ္ရွင့္ …။ ရွင္လြန္ခဲ့တဲ့ အပတ္က ဆံပင္ညွပ္ထားတာ ကၽြန္မ သိတာေပါ့ရွင္ … ဒါေပမယ့္ ျမင္ျမင္ခ်င္း ကၽြန္မ ေခါင္း ထဲကို ၀င္လာတာက ရွင့္ဆံပင္သစ္က မိန္းမၾကီးတစ္ေယာက္နဲ႔တူသြားေစတယ္ဆိုတာပဲ …။ ကၽြန္မ အေမ က ကၽြန္မကို သင္ထားတယ္ရွင့္ ..။ ကိုယ္ေျပာလိုက္လို႔ လူသေဘာက်မယ့္ စကားမ်ိဳးမဟုတ္ရင္ မေျပာပါနဲ႔တဲ့ …။ ဒါေၾကာင့္ ရွင့္ဆံပင္ၾကီးကို မွတ္ခ်က္မေပးခဲ့တာေပါ့ …။
ျပီးေတာ့ ရွင္ကၽြန္မအတြက္ ကၽြန္မ အၾကိဳက္ဆံုးဟင္းခ်က္ထားတဲ့ ကိစၥ …။ ရွင္ ကၽြန္မ နဲ႔ ကၽြန္မ ညီမ ကို မွားေနပံုရတယ္ …။ ကၽြန္မ ၾကက္သားမစားတာ လြန္ခဲ့တဲ့ ၇ႏွစ္တည္းကပဲေလ …။
ျပီးေတာ့ ရွင့္ပိုးေဘာင္းဘီကိစၥ … အဲဒီ့ေပၚမွာ ေဒၚလာ (၂၀၀) ဆိုျပီး တံဆိပ္ၾကီးမခြာရေသးတာ ကၽြန္မျမင္တယ္ေလ …။ ေအး … တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ပဲ … အဲဒီ့မနက္ကပဲ ကၽြန္မညီမ ကၽြန္မဆီက ေဒၚလာ (၂၀၀) လာေခ်းသြားတယ္ေလ …။ အဲဒါေၾကာင့္ အဲဒါကို ျမင္ကိုမျမင္ခ်င္လို႔ မ်က္ႏွာကိုလႊဲထားလိုက္တာ …။
ေအာ္ …. ေျပာရဦးမယ္ … ကၽြန္မ ဒီလ အတြက္ ေဒၚလာ ၁သိန္းတန္ ထီေပါက္ထားတယ္ရွင့္ …။ ဒါေၾကာင့္ အလုပ္ကထြက္လုိက္တာပဲ …။
(Las Vegas) ကိုသြားဖို႔ လက္မွတ္ (၂)ေစာင္လဲ၀ယ္လာေသးတယ္ …။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ရွင္တို႕က ထြက္သြားၾကျပီ …။
အရာရာတိုင္းက အေၾကာင္းရွိလို႔ အက်ိဳးျဖစ္တယ္ပဲ ေျပာရမွာေပါ့ရွင္ …။
ရွင္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ဘ၀ေလးကို ရယူပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္ …။
ကၽြန္မ ေရွ႕ေန႔ ကလည္းေျပာပါတယ္ … ရွင္ ကၽြန္မ ဆီက တစ္ျပားတစ္ခ်ပ္မွ ယူလိမ့္မွာ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာ ရွင့္စာထဲက စကားေတြထဲမွာ ပါတယ္တဲ့ …။


မွ….
ရွင့္ မိန္းမေဟာင္း ( သူေဌးလဲျဖစ္ျပီး လြတ္လပ္ေသာဘ၀ကိုလည္း ပိုင္ဆိုင္သြားသူ)


(P.S: ေအာ္ … ကၽြန္မ နဲ႔ရွင္ အိမ္ေထာင္ သက္တစ္ေလွ်ာက္လံုး ရွင့္ကိုမေျပာခဲ့တာေလးတစ္ခုေတာ့ ေျပာပါရေစ … ကၽြန္မ ညီမ စန္ဒီ ဟာ တကယ္ေတာ့ ကၽြန္မ ေမာင္ေလး ဂၽြန္ပါပဲ …။ သူ လိင္ေျပာင္း ဖို႔အတြက္ ကၽြန္မ ပဲ ပိုက္ဆံ ထုတ္ေပးခဲ့တာေလ …။ သူ႕ဘ၀အတြက္ ဒီကိစၥကို ဘယ္သူမွ မေျပာပဲ ေနခဲ့တာပဲ … ဒါကလဲ ျပႆနာတစ္ခုေတာ့ မဟုတ္ေလာက္ပါဘူး .. ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား …။)


(အထူးမွတ္ခ်က္။        ။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေပ့ခ်္က ကူးထားမွန္း မမွတ္မိေတာ့လို႔ မူလေရးသားသူနဲ႔ ေပ့ခ်္ကုိ Credit: ေပးပါတယ္)

ရွဥ့္ညိဳေလး

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း