နားမလည္ဘူး
နားမလည္ဘူး
၁။ ဗီြအိုင္ပီ လာရင္ ကုိယ့္လူႀကီးနာမည္ ဘယ္သူမွန္းမသိဘဲ အနားျပာေနၾကသူေတြကို နားမလည္ဘူး။
၂။ ငါ့ကိုသိလား၊ ငါဘာေကာင္လဲ ဆိုတဲ့သူေတြ မ်ားေနတာကုိ နားမလည္ဘူး။
၃။ ဘဏ္မွာ ေငြထုတ္ရင္ ပမာဏမ်ားရင္ မွတ္ပံုတင္နဲ႔မွရပါတယ္။ လူကိုယ္တိုင္လာတာပဲလို႔ ဆင္ေျခမတက္ရဲဘူး။ ဟိုတယ္ကိုေရာက္လာရင္
လူကိုယ္တိုင္ပဲတို႔...ဧည့္စာရင္းမတိုင္ရေတာ့ပါဘူးတို႔ေျပာတတ္ၾကတာကို နားမလည္ဘူး။
၄။ တန္ဖိုးႀကီးကားေတာင္ (လိုင္စင္မဲ့)ဆိုရင္ အဖိုးမတန္ေတာ့သလို မွတ္ပံုတင္ မပါတဲ့သူေတြကို ဝပ္ေသာက္ကားလို ကၽြန္ေတာ္တန္ဖိုးထားတာ သူတို႔တေတြ နားမလည္ဘူး။
၅။ မိဘနာမည္သံုးၿပီး ခုခ်ိန္ထိ အခန္းခေတြ လာရွင္းမေပးတဲ့ လူမႈဖူလံုေရးက ကိုကိုတစ္ေယာက္ သူ႔မိဘအေပၚ ဘယ္လိုတန္ဖိုးထားတယ္ဆိုတာ နားမလည္ဘူး။
၆။ ပြင့္လင္းတာနဲ႔ ရိုင္းစိုင္းတာကို မခြဲျခားႏိုင္တဲ့လူေတြမ်ားေနတာကို နားမလည္ႏိုင္ဘူး။
၇။ (Customer Right) ဆိုတဲ့စကားလံုးရဲ႕အဓိပၸါယ္ကို မသိဘဲ တလြဲအသံုးခ်ဖို႔ ႀကိဳးစားေနၾကတဲ့ လူေတြမ်ားလာတာကို နားမလည္ဘူး။
၈။ ကၽြန္ေတာ္တို႔တေတြလည္း သူတို႔ပရိသတ္ဆိုတာ ေမ့ေနၾကတဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြကို နားမလည္ဘူး။
၉။ ဝန္ထမ္းဟာ အိမ္အကူမဟုတ္ေၾကာင္း ခြဲျခားမသိတဲ့ ဧည့္သည္ေတြေၾကာင့္ စိတ္ထိခိုက္ရတယ္ဆိုတာ သူတို႔တေတြ နားမလည္ဘူး။
၁၀။ ငါးႏွစ္ေက်ာ္ ေျခာက္ႏွစ္အတြင္း မွတ္ပံုတင္မပါလို႔ (Registration Form)ကို ေက်ေက်နပ္နပ္ျဖည့္ေပးမသြားၾကတာ ဘာ့ေၾကာင့္မ်ားလည္းဆိုတာ နားမလည္ဘူး။
၁။ ဗီြအိုင္ပီ လာရင္ ကုိယ့္လူႀကီးနာမည္ ဘယ္သူမွန္းမသိဘဲ အနားျပာေနၾကသူေတြကို နားမလည္ဘူး။
၂။ ငါ့ကိုသိလား၊ ငါဘာေကာင္လဲ ဆိုတဲ့သူေတြ မ်ားေနတာကုိ နားမလည္ဘူး။
၃။ ဘဏ္မွာ ေငြထုတ္ရင္ ပမာဏမ်ားရင္ မွတ္ပံုတင္နဲ႔မွရပါတယ္။ လူကိုယ္တိုင္လာတာပဲလို႔ ဆင္ေျခမတက္ရဲဘူး။ ဟိုတယ္ကိုေရာက္လာရင္
လူကိုယ္တိုင္ပဲတို႔...ဧည့္စာရင္းမတိုင္ရေတာ့ပါဘူးတို႔ေျပာတတ္ၾကတာကို နားမလည္ဘူး။
၄။ တန္ဖိုးႀကီးကားေတာင္ (လိုင္စင္မဲ့)ဆိုရင္ အဖိုးမတန္ေတာ့သလို မွတ္ပံုတင္ မပါတဲ့သူေတြကို ဝပ္ေသာက္ကားလို ကၽြန္ေတာ္တန္ဖိုးထားတာ သူတို႔တေတြ နားမလည္ဘူး။
၅။ မိဘနာမည္သံုးၿပီး ခုခ်ိန္ထိ အခန္းခေတြ လာရွင္းမေပးတဲ့ လူမႈဖူလံုေရးက ကိုကိုတစ္ေယာက္ သူ႔မိဘအေပၚ ဘယ္လိုတန္ဖိုးထားတယ္ဆိုတာ နားမလည္ဘူး။
၆။ ပြင့္လင္းတာနဲ႔ ရိုင္းစိုင္းတာကို မခြဲျခားႏိုင္တဲ့လူေတြမ်ားေနတာကို နားမလည္ႏိုင္ဘူး။
၇။ (Customer Right) ဆိုတဲ့စကားလံုးရဲ႕အဓိပၸါယ္ကို မသိဘဲ တလြဲအသံုးခ်ဖို႔ ႀကိဳးစားေနၾကတဲ့ လူေတြမ်ားလာတာကို နားမလည္ဘူး။
၈။ ကၽြန္ေတာ္တို႔တေတြလည္း သူတို႔ပရိသတ္ဆိုတာ ေမ့ေနၾကတဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြကို နားမလည္ဘူး။
၉။ ဝန္ထမ္းဟာ အိမ္အကူမဟုတ္ေၾကာင္း ခြဲျခားမသိတဲ့ ဧည့္သည္ေတြေၾကာင့္ စိတ္ထိခိုက္ရတယ္ဆိုတာ သူတို႔တေတြ နားမလည္ဘူး။
၁၀။ ငါးႏွစ္ေက်ာ္ ေျခာက္ႏွစ္အတြင္း မွတ္ပံုတင္မပါလို႔ (Registration Form)ကို ေက်ေက်နပ္နပ္ျဖည့္ေပးမသြားၾကတာ ဘာ့ေၾကာင့္မ်ားလည္းဆိုတာ နားမလည္ဘူး။
Comments
Post a Comment