Facebook Page နဲ႔ Facebook Group ဘယ္ဟာသုံးရင္ေကာင္းမလဲ
Facebook Page နဲ႔ Facebook Group ဘယ္ဟာသုံးရင္ေကာင္းမလဲ
ၿပီးခဲ့တဲ့ Post မွာ Facebook Page နဲ႔ Facebook အေကာင့္ ဘာကြာလဲ ရွင္းလင္းျပခဲ့ပါတယ္။ မဖတ္ရေသးရင္ ဒီမွာ ျပန္ဖတ္ႏုိင္ပါတယ္ >>> ( https://goo.gl/vPw21b )
အခုတေခါက္ေတာ့ လူတုိင္း မကြဲျပားတဲ့ Facebook Page နဲ႔ Facebook Group ရဲ႕ ကြဲျပားျခားနားပံုကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ လူေတြ ဒါကို ေသေသခ်ာခ်ာ နားလည္ထားမွ ဘယ္ဟာကို ကိုယ္႔စီးပြားေရး လူသိဖုိ႔အတြက္ သံုးသင့္တယ္၊ ဘယ္ဟာကိုေတာ့ သံုးစြဲသူမ်ားလာဖုိ႔အတြက္ သံုးသင့္တယ္ စသျဖင့္ သိမွာပါ။
ျပန္ၿပီး အက်ဥ္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အတည္တက် စီးပြားေရးတခုအေနနဲ႔ Facebook ေပၚမွာ ေထာင္ခ်င္ရင္ Facebook အေကာင့္အစား၊ Facebook Page ကိုသံုးဖုိ႔ တုိက္တြန္းခဲ့ၿပီး၊ Facebook Page ရဲ႕ စီးပြားေရးအတြက္ အေထာက္အကူေပးတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကိုလည္း ရွင္းလင္းေျပာၾကားေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဒီ Post မွာ Facebook Page ရဲ႕ အေၾကာင္းထပ္မေျပာေတာ့ဘဲ Facebook Group ရဲ႕ အဓိက အားသာခ်က္ေတြနဲ႔၊ ဘယ္အခ်ိန္ေတြမွာ အသံုးျပဳသင့္တယ္ဆုိတာကို ရွင္းလင္းေပးပါ့မယ္။
Facebook Group ေတြကို အမ်ားအားျဖင့္ အေၾကာင္းအရာတခုခုကို စိတ္ပါဝင္စားသူ အခ်င္းခ်င္း အႀကံဥာဏ္ေတြ ဖလွယ္ႏုိင္ဖုိ႔၊ ဆက္ဆံႏိုင္ဖို႔အတြက္ တသီးတသန္႔ ခြဲထြက္ၿပီး အုပ္စုလုိက္ ေဆြးေႏြးၾကဖုိ႔အတြက္ အသံုးျပဳၾကပါတယ္။
ဥပမာ။။ ဟင္းခ်က္ဝါသနာပါသူ အုပ္စု၊ အမွတ္(၂) အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္းသားေဟာင္းမ်ား အုပ္စု၊ COC Gamers အုပ္စု၊ ဟာသရပ္ကြက္ အုပ္စု စသျဖင့္ Facebook ေပၚမွာ အုပ္စု ကိုယ္စီ ရွိၾကပါတယ္။ ဒီလုိ တူညီတဲ့ ဝါသနာရွိသူ အခ်င္းခ်င္း မိတ္ေဆြဖြဲ႔ၿပီး ေျပာဆိုဆက္ဆံၾကတာပါ။ ထပ္ၿပီး ျမင္သာေအာင္ ေျပာရရင္ ရပ္ကြက္ထဲမွာ လူႀကီးေတြေရာ၊ ကေလးေတြေရာ ကိုယ့္အစုနဲ႔ကိုယ္ လူႀကီးေတြလည္း သူတုိ႔ ဝသီနဲ႔ ကေလးေတြလည္း သူတို႔စိတ္ဝင္စားရင္နဲ႔ အခ်င္းခ်င္း ဝုိင္းဖြဲ႔ၿပီး စကားလက္ဆံု က်ေနသလုိပါပဲ။ ရပ္ကြက္ထဲအစား အခု အဆင့္ျမင့္သြားေတာ့ Online ေပၚမွာေပါ့ဗ်ာ။
Facebook က သတ္မွတ္ထားတဲ့ အုပ္စု အမ်ိဳးအစား ၃ မ်ိဳးရွိပါတယ္။
၁။ Secret Group
၂။ Closed Group
၃။ Public Group
၁) Secret Group
ဒီGroup အမ်ိဳးအစားက အရမ္း လွ်ိဳ႕ဝွက္ထားတာပါ။ ဒီအုပ္စုကို Facebook ေပၚမွာ ရွာလုိ႔ မျမင္ရပါဘူး။ Invite လုပ္ခံရမွသာ ဝင္ခြင့္ရပါတယ္။ ဒီGroup ကို Join ထားတဲ့ Member ေတြကိုလည္း မျမင္ႏိုင္သလုိ၊ ဒီGroupမွာ တင္ထားတဲ့ Post ေတြ၊ Comment ေတြကိုလည္း မျမင္ႏုိင္ပါဘူး။
ကိုယ္က ဒီလုိမ်ိဳး လုိခ်င္တယ္ဆုိရင္ Secret Group က အသင့္ေတာ္ဆံုးပါပဲ။ ဥပမာ။။ Company ရဲ႕ ဝန္ထမ္းေတြ ဆက္သြယ္ဖုိ႔အတြက္၊ အေၾကာင္းအရာေတြ ေဆြးေႏြးဖုိ႔နဲ႔၊ စာရြက္စာတမ္းေတြ ပို႔ခ်င္တယ္ဆိုရင္ သံုးလုိ႔ အသင့္ေတာ္ဆံုးပါပဲ။
----
၂) Closed Group
ဒီGroup အမ်ိဳးအစားကလည္း လွ်ိဳ႕ဝွက္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ Secret Group နဲ႔ကြာသြားတဲ့အခ်က္က Facebook ေပၚမွာ ရွာႏိုင္ပါတယ္။ ဘယ္သူေတြ ဒီGroup ကို Join ထားလဲ ဆုိတာကိုလည္း သိႏိုင္ပါတယ္။ အျပင္လူက Join ခ်င္ရင္ Group Admin ကိုခြင့္ေတာင္းၿပီး သူခြင့္ျပဳရင္ Join လုိ႔ရပါတယ္။ ဒီလုိမ်ိဳး Group ေတြကို ကိုယ့္ရဲ႕ ေဖာက္သည္ေတြနဲ႔ ဆက္ဆံဖုိ႔၊ ကိုယ့္ရဲ႕ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔ ဆက္ဆံဖုိ႔။ ကိုယ့္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ဆက္ဆံဖုိ႔အတြက္ သံုးလုိ႔ သင့္ေလ်ာ္ပါတယ္။
-----
၃) Public Group
ဒီGroup ကေတာ့လွ်ိဳ႕ဝွက္မႈအနည္းဆံုးပါ။ Facebook ေပၚမွာရွိတဲ့ လူတုိင္း ဒီGroup ကို ျမင္ႏုိင္ပါတယ္၊ Join လုိ႔လည္းရပါတယ္၊ အျခားလူေတြက Invite လုပ္လုိ႔လည္း ရပါတယ္။ ကိုယ္က လူမ်ားမ်ား ကိုယ့္အုပ္စုကို Join ေစခ်င္ရင္ Public လုပ္ထားပါ။ လူတုိင္းကို သိေစခ်င္တယ္၊ အမ်ားႀကီး Join ေစခ်င္တယ္ဆုိရင္ Public လူပုဂၢိဳလ္နာမည္ရင္း မသိတဲ့ စီးပြားေရး Facebook Page ႀကီးနဲ႔ ေျပာေနတာ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ၊ တကယ့္ လူပုဂိၢဳလ္နဲ႔ ေျပာရေတာ့ ေစ်းဝယ္သူေတြအေနနဲ႔ ပိုစိတ္ခ်မ္းသာပါတယ္။ အျခား ကိုယ့္ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းနဲ႔ ဆုိင္တဲ့ ေမးခြန္းေတြ၊ ရွင္းလင္းခ်က္ေတြ ကိုလည္း Group မွာ ေဆြးေႏြးရတာ ပိုအဆင္ေျပပါတယ္။
-----
ဒီေတာ့ ေကာက္ႏႈတ္ခ်က္အေနနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ စီးပြားေရး ေဖာက္သည္ေတြ၊ အလားအလာရွိတဲ့ ဝယ္သူေတြနဲ႔ ဆက္ဆံဖုိ႔ အဓိက လုိအပ္ရင္ Facebook Group ကိုပိုသံုးပါ။ သူတုိ႔နဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ ပိုၿပီး နီးစပ္သြားသလုိ၊ လူေတြက စီးပြားေရးုဆန္ဆန္ ဆက္ဆံတာထက္ လူလူခ်င္း နားလည္မႈနဲ႔ ဆက္ဆံတာကို ပိုႀကိဳက္တတ္က်ပါတယ္။
ဒီလုိ Group ေတြမွာ အျခား အျပင္လူေတြကို မရွယ္တဲ့ ပိုမို ေကာင္းမြန္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ ရွယ္ေပးပါ။ ဥပမာ။။ ကိုယ့္ အသင္းဝင္ေတြကို လက္ေဆာင္ေပးတာ၊ Promotion ကို အေစာႀကီး အေၾကာင္းၾကားေပးတာ၊ Discount ပိုေပးတာ၊ ကိုယ့္ပစၥည္းကို အစမ္းသံုးခြင့္ေပးတာ စတာေတြပါ။ ဒီလူေတြကို ေကာင္းေကာင္းဆက္ဆံပါ။ သူတို႔က ကိုယ့္ရဲ႕ ေဖာက္သည္ေတြ ျဖစ္လာႏုိင္သလုိ၊ စီးပြားေရး မိတ္ေဆြေတြလည္း ျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။
ဒီေန႔ Post ေလးက Online မွာ စီးပြားေရးေထာင္လုိသူ မိတ္ေဆြအတြက္ အက်ိဳးရွိေစမယ္ထင္ပါတယ္။ ေနာင္ အခ်ိန္ရရင္လည္း မိတ္ေဆြရဲ႕ Online စီးပြားေရးကို အေထာက္အပံ့ေပးႏုိင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ ေရးသား မွ်ေဝေပးပါဦးမယ္။
ေနာက္ထပ္ Post ေတြ မလြတ္သြားခ်င္ရင္ေတာ့ #MyanmarOnlineEntrepreneur Page ေလးကို LIKE လုပ္ၿပီး၊ See First လုပ္ထားလိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ Online စီးပြားေရးနဲ႔ ဆုိင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြတင္တုိင္း မိတ္ေဆြ အရင္ဆံုး ဖတ္ရ၊ သိရမွာပါ။ မိတ္ေဆြရဲ႕ စီးပြားေရးအတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္ပါေစဗ်ာ။
-------------------
အကယ္၍ ဒီ Post ေလးက မိတ္ေဆြအတြက္အက်ိဳးရိွတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို တခုေတာ့ ကူညီေပးပါ။ အျခား မိတ္ေဆြလုိ သိခ်င္ေနမယ့္သူေတြအတြက္ ဒီ Post ေလးကို Share ေပးလုိက္ပါ။
------------------
#ကိုသူရ
(Empowering #Entrepreneurs)
Founder of Myanmar Online Entrepreneur
-----------------------------------------------
စာၾကြင္း။။
Facebook Page ေထာင္ရာမွာ အခက္အခဲရွိရင္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အခမဲ့ သင္ၾကားေပးတဲ့ Facebook Page ေထာင္နည္း Online သင္တန္းတုိ ရွိပါတယ္။ စိတ္ဝင္စားရင္ ေအာက္က Link မွာ စာရင္းသြငး္ေပးထားပါ။
>>>> https://goo.gl/VFbwlB
Credit:Myanmar Online Entrepreneur
ၿပီးခဲ့တဲ့ Post မွာ Facebook Page နဲ႔ Facebook အေကာင့္ ဘာကြာလဲ ရွင္းလင္းျပခဲ့ပါတယ္။ မဖတ္ရေသးရင္ ဒီမွာ ျပန္ဖတ္ႏုိင္ပါတယ္ >>> ( https://goo.gl/vPw21b )
အခုတေခါက္ေတာ့ လူတုိင္း မကြဲျပားတဲ့ Facebook Page နဲ႔ Facebook Group ရဲ႕ ကြဲျပားျခားနားပံုကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ လူေတြ ဒါကို ေသေသခ်ာခ်ာ နားလည္ထားမွ ဘယ္ဟာကို ကိုယ္႔စီးပြားေရး လူသိဖုိ႔အတြက္ သံုးသင့္တယ္၊ ဘယ္ဟာကိုေတာ့ သံုးစြဲသူမ်ားလာဖုိ႔အတြက္ သံုးသင့္တယ္ စသျဖင့္ သိမွာပါ။
ျပန္ၿပီး အက်ဥ္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အတည္တက် စီးပြားေရးတခုအေနနဲ႔ Facebook ေပၚမွာ ေထာင္ခ်င္ရင္ Facebook အေကာင့္အစား၊ Facebook Page ကိုသံုးဖုိ႔ တုိက္တြန္းခဲ့ၿပီး၊ Facebook Page ရဲ႕ စီးပြားေရးအတြက္ အေထာက္အကူေပးတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကိုလည္း ရွင္းလင္းေျပာၾကားေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဒီ Post မွာ Facebook Page ရဲ႕ အေၾကာင္းထပ္မေျပာေတာ့ဘဲ Facebook Group ရဲ႕ အဓိက အားသာခ်က္ေတြနဲ႔၊ ဘယ္အခ်ိန္ေတြမွာ အသံုးျပဳသင့္တယ္ဆုိတာကို ရွင္းလင္းေပးပါ့မယ္။
Facebook Group ေတြကို အမ်ားအားျဖင့္ အေၾကာင္းအရာတခုခုကို စိတ္ပါဝင္စားသူ အခ်င္းခ်င္း အႀကံဥာဏ္ေတြ ဖလွယ္ႏုိင္ဖုိ႔၊ ဆက္ဆံႏိုင္ဖို႔အတြက္ တသီးတသန္႔ ခြဲထြက္ၿပီး အုပ္စုလုိက္ ေဆြးေႏြးၾကဖုိ႔အတြက္ အသံုးျပဳၾကပါတယ္။
ဥပမာ။။ ဟင္းခ်က္ဝါသနာပါသူ အုပ္စု၊ အမွတ္(၂) အေျခခံပညာ အထက္တန္းေက်ာင္းသားေဟာင္းမ်ား အုပ္စု၊ COC Gamers အုပ္စု၊ ဟာသရပ္ကြက္ အုပ္စု စသျဖင့္ Facebook ေပၚမွာ အုပ္စု ကိုယ္စီ ရွိၾကပါတယ္။ ဒီလုိ တူညီတဲ့ ဝါသနာရွိသူ အခ်င္းခ်င္း မိတ္ေဆြဖြဲ႔ၿပီး ေျပာဆိုဆက္ဆံၾကတာပါ။ ထပ္ၿပီး ျမင္သာေအာင္ ေျပာရရင္ ရပ္ကြက္ထဲမွာ လူႀကီးေတြေရာ၊ ကေလးေတြေရာ ကိုယ့္အစုနဲ႔ကိုယ္ လူႀကီးေတြလည္း သူတုိ႔ ဝသီနဲ႔ ကေလးေတြလည္း သူတို႔စိတ္ဝင္စားရင္နဲ႔ အခ်င္းခ်င္း ဝုိင္းဖြဲ႔ၿပီး စကားလက္ဆံု က်ေနသလုိပါပဲ။ ရပ္ကြက္ထဲအစား အခု အဆင့္ျမင့္သြားေတာ့ Online ေပၚမွာေပါ့ဗ်ာ။
Facebook က သတ္မွတ္ထားတဲ့ အုပ္စု အမ်ိဳးအစား ၃ မ်ိဳးရွိပါတယ္။
၁။ Secret Group
၂။ Closed Group
၃။ Public Group
၁) Secret Group
ဒီGroup အမ်ိဳးအစားက အရမ္း လွ်ိဳ႕ဝွက္ထားတာပါ။ ဒီအုပ္စုကို Facebook ေပၚမွာ ရွာလုိ႔ မျမင္ရပါဘူး။ Invite လုပ္ခံရမွသာ ဝင္ခြင့္ရပါတယ္။ ဒီGroup ကို Join ထားတဲ့ Member ေတြကိုလည္း မျမင္ႏိုင္သလုိ၊ ဒီGroupမွာ တင္ထားတဲ့ Post ေတြ၊ Comment ေတြကိုလည္း မျမင္ႏုိင္ပါဘူး။
ကိုယ္က ဒီလုိမ်ိဳး လုိခ်င္တယ္ဆုိရင္ Secret Group က အသင့္ေတာ္ဆံုးပါပဲ။ ဥပမာ။။ Company ရဲ႕ ဝန္ထမ္းေတြ ဆက္သြယ္ဖုိ႔အတြက္၊ အေၾကာင္းအရာေတြ ေဆြးေႏြးဖုိ႔နဲ႔၊ စာရြက္စာတမ္းေတြ ပို႔ခ်င္တယ္ဆိုရင္ သံုးလုိ႔ အသင့္ေတာ္ဆံုးပါပဲ။
----
၂) Closed Group
ဒီGroup အမ်ိဳးအစားကလည္း လွ်ိဳ႕ဝွက္ပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ Secret Group နဲ႔ကြာသြားတဲ့အခ်က္က Facebook ေပၚမွာ ရွာႏိုင္ပါတယ္။ ဘယ္သူေတြ ဒီGroup ကို Join ထားလဲ ဆုိတာကိုလည္း သိႏိုင္ပါတယ္။ အျပင္လူက Join ခ်င္ရင္ Group Admin ကိုခြင့္ေတာင္းၿပီး သူခြင့္ျပဳရင္ Join လုိ႔ရပါတယ္။ ဒီလုိမ်ိဳး Group ေတြကို ကိုယ့္ရဲ႕ ေဖာက္သည္ေတြနဲ႔ ဆက္ဆံဖုိ႔၊ ကိုယ့္ရဲ႕ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔ ဆက္ဆံဖုိ႔။ ကိုယ့္ရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ဆက္ဆံဖုိ႔အတြက္ သံုးလုိ႔ သင့္ေလ်ာ္ပါတယ္။
-----
၃) Public Group
ဒီGroup ကေတာ့လွ်ိဳ႕ဝွက္မႈအနည္းဆံုးပါ။ Facebook ေပၚမွာရွိတဲ့ လူတုိင္း ဒီGroup ကို ျမင္ႏုိင္ပါတယ္၊ Join လုိ႔လည္းရပါတယ္၊ အျခားလူေတြက Invite လုပ္လုိ႔လည္း ရပါတယ္။ ကိုယ္က လူမ်ားမ်ား ကိုယ့္အုပ္စုကို Join ေစခ်င္ရင္ Public လုပ္ထားပါ။ လူတုိင္းကို သိေစခ်င္တယ္၊ အမ်ားႀကီး Join ေစခ်င္တယ္ဆုိရင္ Public လူပုဂၢိဳလ္နာမည္ရင္း မသိတဲ့ စီးပြားေရး Facebook Page ႀကီးနဲ႔ ေျပာေနတာ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ၊ တကယ့္ လူပုဂိၢဳလ္နဲ႔ ေျပာရေတာ့ ေစ်းဝယ္သူေတြအေနနဲ႔ ပိုစိတ္ခ်မ္းသာပါတယ္။ အျခား ကိုယ့္ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းနဲ႔ ဆုိင္တဲ့ ေမးခြန္းေတြ၊ ရွင္းလင္းခ်က္ေတြ ကိုလည္း Group မွာ ေဆြးေႏြးရတာ ပိုအဆင္ေျပပါတယ္။
-----
ဒီေတာ့ ေကာက္ႏႈတ္ခ်က္အေနနဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ စီးပြားေရး ေဖာက္သည္ေတြ၊ အလားအလာရွိတဲ့ ဝယ္သူေတြနဲ႔ ဆက္ဆံဖုိ႔ အဓိက လုိအပ္ရင္ Facebook Group ကိုပိုသံုးပါ။ သူတုိ႔နဲ႔ ကိုယ္နဲ႔ ပိုၿပီး နီးစပ္သြားသလုိ၊ လူေတြက စီးပြားေရးုဆန္ဆန္ ဆက္ဆံတာထက္ လူလူခ်င္း နားလည္မႈနဲ႔ ဆက္ဆံတာကို ပိုႀကိဳက္တတ္က်ပါတယ္။
ဒီလုိ Group ေတြမွာ အျခား အျပင္လူေတြကို မရွယ္တဲ့ ပိုမို ေကာင္းမြန္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ ရွယ္ေပးပါ။ ဥပမာ။။ ကိုယ့္ အသင္းဝင္ေတြကို လက္ေဆာင္ေပးတာ၊ Promotion ကို အေစာႀကီး အေၾကာင္းၾကားေပးတာ၊ Discount ပိုေပးတာ၊ ကိုယ့္ပစၥည္းကို အစမ္းသံုးခြင့္ေပးတာ စတာေတြပါ။ ဒီလူေတြကို ေကာင္းေကာင္းဆက္ဆံပါ။ သူတို႔က ကိုယ့္ရဲ႕ ေဖာက္သည္ေတြ ျဖစ္လာႏုိင္သလုိ၊ စီးပြားေရး မိတ္ေဆြေတြလည္း ျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။
ဒီေန႔ Post ေလးက Online မွာ စီးပြားေရးေထာင္လုိသူ မိတ္ေဆြအတြက္ အက်ိဳးရွိေစမယ္ထင္ပါတယ္။ ေနာင္ အခ်ိန္ရရင္လည္း မိတ္ေဆြရဲ႕ Online စီးပြားေရးကို အေထာက္အပံ့ေပးႏုိင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြ ေရးသား မွ်ေဝေပးပါဦးမယ္။
ေနာက္ထပ္ Post ေတြ မလြတ္သြားခ်င္ရင္ေတာ့ #MyanmarOnlineEntrepreneur Page ေလးကို LIKE လုပ္ၿပီး၊ See First လုပ္ထားလိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ Online စီးပြားေရးနဲ႔ ဆုိင္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြတင္တုိင္း မိတ္ေဆြ အရင္ဆံုး ဖတ္ရ၊ သိရမွာပါ။ မိတ္ေဆြရဲ႕ စီးပြားေရးအတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္ပါေစဗ်ာ။
-------------------
အကယ္၍ ဒီ Post ေလးက မိတ္ေဆြအတြက္အက်ိဳးရိွတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို တခုေတာ့ ကူညီေပးပါ။ အျခား မိတ္ေဆြလုိ သိခ်င္ေနမယ့္သူေတြအတြက္ ဒီ Post ေလးကို Share ေပးလုိက္ပါ။
------------------
#ကိုသူရ
(Empowering #Entrepreneurs)
Founder of Myanmar Online Entrepreneur
-----------------------------------------------
စာၾကြင္း။။
Facebook Page ေထာင္ရာမွာ အခက္အခဲရွိရင္ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အခမဲ့ သင္ၾကားေပးတဲ့ Facebook Page ေထာင္နည္း Online သင္တန္းတုိ ရွိပါတယ္။ စိတ္ဝင္စားရင္ ေအာက္က Link မွာ စာရင္းသြငး္ေပးထားပါ။
>>>> https://goo.gl/VFbwlB
Credit:Myanmar Online Entrepreneur
Comments
Post a Comment