ကၽြန္ေတာ္အတြက္ လက္ေဆာင္


ကၽြန္ေတာ္အတြက္ လက္ေဆာင္


            တစ္စံုတစ္ခုကို လက္ေဆာင္အျဖစ္ရလိုက္ခ်ိန္တြင္ လူသားတစ္ဦးပီပီ က်ေနာ္၀မ္းသာမိမည္ ထင္သည္။ ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ တစ္စံုတစ္ရာကို ျပန္ေတြ႕ခ်ိန္မွာေတာ့ ၀မ္းသာသည္ ထက္ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးမႈက ပိုမည္ထင္ပါသည္။ ယေန႔ ျပန္မေတြ႕ ႏုိင္ေတာ့ဟု ယူဆထားသည့္ ဘ၀ရဲ႕လက္ေဆာင္ေလးကို ျပန္ေတြ႕လိုက္ရၿပီ။ ဒုတိယအႀကိမ္အျဖစ္ ဘ၀က ေပးအပ္လိုက္သည့္ လက္ေဆာင္လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ ထိုအရာသည္
က်ေနာ့္ မမ ျဖစ္သည္။ ႏွစ္ဦးစလံုး သက္တမ္း(၃၀) ေက်ာ္ေနသည့္တုိင္ သကၠရာဇ္တို႔က ေနာက္ျပန္လွည့္ သည္။ သူမက (၁၀)ႏွစ္သမီးျဖစ္သြားသလို က်ေနာ္က (၇)ႏွစ္သားေလးျဖစ္သြားသည္။ ဟိုတုန္းကလိုပင္ သူမက ဆရာလုပ္သည့္ မမအျဖစ္ရွိေနဆဲ။ က်ေနာ္ကလည္း ဆရာလုပ္သည့္ မမ ရဲ႕ ေမာင္ေလးအျဖစ္ ေက်နပ္ေနဆဲ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေလာကႀကီးက ၀ွက္ထားသည့္ လက္ေဆာင္ေလးေတြ   ျပန္ေတြ႕ရခ်ိန္တြင္ က်ေနာ္တို႔အားလံုး ေပ်ာ္ရႊင္၀မ္းသာၿမဲျဖစ္သည္။ ယေန႔သည္ က်ေနာ့္အတြက္ ေပ်ာ္ရႊင္၀မ္းေျမာက္ဖြယ္ရာ ေန႔တစ္ေန႔ျဖစ္သည္။ ခင္ဗ်ားအတြက္လည္း ေပ်ာ္ရႊင္၀မ္းေျမာက္ေစခ်င္ပါသည္။

(၂၀၁၃ တြင္ တင္ခဲ့ဖူးသည့္ ပို႔စ္အေဟာင္းေလး တစ္ခုျဖစ္ပါသည္။ )

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း