ကၽြန္ေတာ္ မေကာင္းဘူး

ကၽြန္ေတာ္ မေကာင္းဘူး

        ကိုရန္ႏိုင္ေလးေရ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းေလး တခ်ိဳ႕ ေျပာျပခ်င္လို႔။ ကိုးတန္း၊ ဆယ္တန္းေလာက္က ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်တဲ့ သူငယ္ခ်င္းမေလးတစ္ေယာက္ရွိသဗ်။ သူတစ္ခုခု လိုအပ္ရင္၊ ဒါမွမဟုတ္ သူမလိုအပ္ရင္ေတာင္ သူ႔အတြက္ဘာမဆို အဆင္သင့္ျဖစ္ေနသလိုမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က ရွိခဲ့ဖူးတယ္။
ကၽြန္ေတာ့္ေနာက္မွ အိမ္ေထာင္က်ေပမယ့္ ခုေတာ့ သူလည္း သမီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေမေပါ့။ ခုခ်ိန္ထိ ကူညီႏိုင္တဲ့ အေရးေလးမ်ားေပၚလာရင္ ကူညီေပးေနတုန္း။ ေျပာရရင္ အဆင္သင့္ ျဖစ္ေနတုန္းပါ။ (ဘာေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မွ မထားဘူး၊ ရိုးရိုးသားသားဆိုတာေတာ့ သိထားေပးပါ)။ ေျပာခ်င္တာက ကၽြန္ေတာ္လိုအပ္တဲ့ အကူအညီမ်ိဳး၊ အေရးကိစၥမ်ိဳးမွာ သူကူညီခြင့္ မရခဲ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အကူအညီ မေတာင္းခဲ့တာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္မွာပါ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကၽြန္ေတာ္ ေက်နပ္ပါတယ္။ ေနာက္သူငယ္ခ်င္းမေလး ကေတာ့ ဆယ္တန္းေနာက္ပိုင္းမွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ဆက္စပ္ၿပီး ခင္ခြင့္ရခဲ့တယ္။ ခင္ၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္လိုအပ္သမွ်အကူအညီကို ခုခ်ိန္ထိဆိုပါေတာ့ သူေပးတုန္း။ (ခုခ်ိန္မွာ သူက သမီးႏွစ္ေယာက္အေမပါ၊ သူငယ္ခ်င္းဆိုတဲ့ ခင္မင္မႈတစ္ခုပဲ ရွိတာပါ)။ သူလိုအပ္တဲ့ အကူအညီမ်ိဳးဆို ကၽြန္ေတာ္လုပ္မေပးႏိုင္ခဲ့တာ မ်ားတယ္။ လုပ္ေပးႏိုင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ့္အကူအညီက သူ႔အတြက္ အေထာက္အပံ့သိပ္မျဖစ္တာ သိတယ္။ ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ဘာတစ္ခုမွ ကၽြန္ေတာ္မကူညီႏိုင္ခဲ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တစ္ခုခု လိုအပ္ခဲ့ရင္ သူကူညီႏိုင္ရင္ ကူညီေပးဦးမွာ ဆိုတာ ယံုတယ္။ ဒါဟာ ကံၾကမၼာလားလို႔ေတာင္ တစ္ခါတစ္ခါ စဥ္းစားမိတယ္။ တစ္ေယာက္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေနတတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာတစ္ခုမွ အကူအညီမေပးႏိုင္ခဲ့တဲ့ ေနာက္တစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အဆင္သင့္။ အဲဒီအေၾကာင္း ပန္းပံုျပင္ ဆိုၿပီး ဝတၳဳတိုေလးေတာင္ ေရးျဖစ္ခဲ့တယ္။ ပရင့္မီဒီယာကို မျဖတ္ရေသးလို႔ ေနာက္မွေပးဖတ္ပါဦးမယ္။ ခုေျပာခ်င္တာက မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကိုရန္ႏိုင္ေလးရဲ႕ ခင္မင္မႈက အားနာဖို႔ေတာင္ ေကာင္းေနၿပီ။ အားနာတယ္ဆိုေတာ့ စိတ္ဆိုးဦးမယ္။ တကယ္အားနာတာ။ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က ပ်က္ကြက္မႈေတြ ရွိႏိုင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းမေလး တကယ္အကူအညီလိုအပ္ေနတုန္း ဘာတစ္ခုမွ မကူညီႏိုင္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ သူနဲ႔ဆံုရမွာကို ဝန္သင့္တယ္။ သူ႔ဘက္က နားလည္တယ္ဆိုေပမယ့္ ေက်းဇူးတရားနဲ႔ အားနာျခင္းက ကၽြန္ေတာ့္ကို အေနခက္ေစတယ္။ ေနာက္ထပ္ ေက်းဇူးဆိုတဲ့အရာေတြနဲ႔ အားနာျခင္းဆိုတဲ့အရာေတြေၾကာင့္ အေနခက္ရမွာကို ရွင္းရွင္းေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္တယ္။ ဒီေန႔လည္း ခင္ဗ်ားနဲ႔ ခ်ိန္းထားၿပီး ျပန္ေတာ့မွာမို႔ ခင္ဗ်ားလာႏႈတ္ဆက္မွပဲ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ ထလာရတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အျဖစ္ကို ေတြ႕မွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ခင္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ မိတ္ေဆြမဟုတ္ဘူးဆိုတာ ခင္ဗ်ားသိမွာပါ...။ ကၽြန္ေတာ္ မေကာင္းဘူးဆိုတာ သိထားေစခ်င္လို႔ပါ...။

ခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္
သင့္ရဲ႕
ရွဥ့္ညိဳေလး
(၁၀.၆.၂၀၁၆ ညေန ၆း၂၇မိနစ္)

Comments

Popular posts from this blog

ျမန္မာစာ ဆင္းရဲၾကပံုမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ OG Ward

အက္ေဆး (သို႔) ရသစာတမ္းအေၾကာင္း