သိမ္းထားရသည့္ စာတစ္ေစာင္(သို႔မဟုတ္) မပို႔ျဖစ္ေတာ့သည့္ စာမူတစ္ပုဒ္
သိမ္းထားရသည့္
စာတစ္ေစာင္(သို႔မဟုတ္) မပို႔ျဖစ္ေတာ့သည့္ စာမူတစ္ပုဒ္
မည္သည့္
မဂၢဇင္း၊ ဂ်ာနယ္တြင္မွ် ေပးပို႔ရန္ မရည္ရြယ္သည့္ စာမူတစ္ပုဒ္၊ သို႔မဟုတ္ မည္သူတစ္ဦး
တစ္ေယာက္မွ် ေပးဖတ္ရန္ စိတ္ကူးမထားသည့္ စာတစ္ေစာင္ကို သင္ေရးဖူးပါသလား။ သူကေတာ့ ေရးဖူးသြားၿပီျဖစ္သည္။
ေရးျဖစ္ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။ ယခုအခ်ိန္တြင္ မည္သူ႔ကိုမွ် ေပးမဖတ္ရန္ရည္ရြယ္ထားသည့္ ဤစာကုိဖတ္ရင္း
သင္ၿပံဳးလိုက ၿပံဳးႏိုင္သလို မဲ့လိုကလည္း မဲ့ႏိုင္သည္။
ေရးထားသည့္ အေၾကာင္းအရာသည္ ဝတၳဳမဟုတ္သလို
ေဆာင္းပါးလည္း မဟုတ္ေခ်။ အက္ေဆးမဟုတ္သလို ဘဝလမ္းညႊန္ေဆာင္ပုဒ္လည္း မဟုတ္ခဲ့ေခ်။ မွတ္တမ္းဟု
ဆိုရေလာက္ေအာင္ လည္း စကားလံုးေတြႏွင့္ ဖြဲ႔စည္းထားသည့္ ဤစာသားေတြက မႀကီးက်ယ္၊ မခမ္းနား၊
မေတာက္ေျပာင္ခဲ့။ မွတ္တမ္းဆိုသည္က ေႏွာင္းလူတို႔ ရွာေတြ႕ခဲ့ခ်ိန္တြင္ တစ္စံုတစ္ခု အက်ိဳးရွိေစ၊
သိသြားေစသည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ိဳးျဖစ္သည္။ ေန႔စဥ္မွတ္တမ္းေခၚသည့္ ဒိုင္ယာရီထဲတြင္ ေရးျဖစ္ခဲ့သည့္
အေၾကာင္းအရာ မ်ိဳး မဟုတ္သည္မွာလည္း ေသခ်ာသည္။ ယခု သူေရးထားသည့္စာသည္ မေရးျဖစ္ခဲ့သည့္
ထိုအေၾကာင္း အရာမ်ားအေၾကာင္း ေရးထားသည့္ အေၾကာင္းျခင္းရာမ်ား ျဖစ္သည္။ တစ္နည္းေျပာရလွ်င္
သူ၏ မျပည့္ဝႏိုင္သည့္ ဆႏၵမ်ား သို႔မဟုတ္ သူမလုပ္လိုဘဲ လုပ္ေနရသည့္ အရာမ်ားအေၾကာင္းျဖစ္သည္။
သူငယ္ငယ္က မိုးမ်ားသည့္ ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ေလးတစ္ၿမိဳ႕တြင္
သံုးႏွစ္ခန္႔ ေနခဲ့ရဖူးသည္။ သူ႔ဘဝတြင္ ေက်ာင္းပညာကို စတင္သင္ၾကားခြင့္ရသည့္ ၿမိဳ႕ကေလးလည္းျဖစ္သည္။
ဖခင္တာဝန္က်ရာ အလုပ္ခြင္ႏွင့္ နီးသည့္ ဝန္ထမ္းအိမ္ရာေလးသည္ ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ေလး၏ ၿမိဳ႕ျပင္တြင္ရွိသည္။
ထိုၿမိဳ႕ျပင္မွ စာသင္ခန္းရွိရာ မိုင္အနည္းငယ္ေဝးသည့္ ၿမိဳ႕ေလးထဲသို႔ ဘဝတူသူငယ္ခ်င္းတစ္စုႏွင့္အတူ
ထမင္းဘူးကိုယ္စီကိုင္ကာ ေျခလ်င္ေက်ာင္းတက္ခဲ့ရသည္။ ေက်ာင္းမုန္႔ေစ်းတန္းသို႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားသြားေနခ်ိန္တြင္
သူက အေမ ထည့္ေပးလိုက္သည့္ သားေရစာကိုစားရင္း စာသင္ခန္းထဲတြင္ ၿငိမ္ေနခဲ့ဖူးသည္။ ထိုအေျခအေနမ်ိဳးကို
ၿငိဳျငင္စိတ္မဝင္ခဲ့ေသာ္လည္း ညေနေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ အခန္းတူ၊ အတန္းတူသူငယ္ခ်င္းမ်ား၏
မိဘ အသီးသီးက လာႀကိဳသည့္ျမင္ကြင္းကို ျမင္ရဖန္မ်ားလာေသာအခါ သိမ္ငယ္စိတ္က မသိမသာဝင္လာ
ေတာ့သည္။ စားမေေတာ္ေသာ္လည္း စာႀကိဳးစားသည့္ သူသည္ အတန္းပိုင္ဆရာမ၏ သူငယ္ခ်င္းမ်ား အေပၚ
အထူးအေရးေပး ဂရုစိုက္ျခင္းႏွင့္ သူ႔အေပၚလစ္လ်ဴရႈျခင္းကို သိျမင္လာရေသာအခါ စာႀကိဳးစားခ်င္
သည့္စိတ္က ရာခိုင္ႏႈန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေလ်ာ့သြားသည္။ ႏြမ္းပါးသည့္ သူ႔ုကို အတန္းေဖာ္သူငယ္ခ်င္း
မ်ား၏ ဝိုင္းပယ္ႏွိမ့္ခ်ျခင္းက မၾကာခဏႀကံဳလာရေသာအခါ ေက်ာင္းဆိုသည့္အရာကို သူမုန္းတီးလာသည္။
ေက်ာင္းစာကို သူစိတ္မဝင္စားေတာ့။ အေမက စာၾကည့္ခိုင္း၍သာ အေမကိုခ်စ္စိတ္ျဖင့္ သူမႏွစ္သက္
ေတာ့သည့္ ေက်ာင္းစာကို က်က္ခဲ့ရျခင္း ျဖစ္သည္။ ထိုအက်ိဳးဆက္အျဖစ္ ယခုအခ်ိန္ သူ၏ဧည့္ခန္းတြင္
ဘြဲ႕ဓာတ္ပံုတစ္ခုကို ခ်ိတ္ထားႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ေတာင္ေပၚၿမိဳ႕ေလးတြင္ သံုးႏွစ္ခန္႔ေနၿပီးေနာက္
သူ႔ဇာတိခ်က္ျမွဳပ္ျဖစ္သည့္ အပူပိုင္းေဒသေလးသို႔ တစ္မိသားစုလံုး ေျပာင္းလာခဲ့ၾကသည္။
အေမ့ဘက္မွ ေဆြမ်ိဳးေမာင္ႏွမမ်ားၾကားတြင္ ေခတၱေႏြးေထြး သေယာင္ ထင္ခဲ့ရသည္။ ေလးတန္းေအာင္ၿပီးေနာက္
ငါးတန္းတက္ရန္ ျပင္ဆင္ခ်ိန္တြင္ ဘယ္ေက်ာင္းတက္မလဲဆိုသည့္ ေမးခြန္းႏွင့္ တိုးရေတာ့သည္။ အမ်ားစုက ရပ္ကြက္ေလးႏွင့္နီးသည့္ အလယ္တန္းေက်ာင္းေလးတြင္
တက္ေစလိုၾကသည္။ အေၾကာင္းျပခ်က္က သြားေရးလာေရး လြယ္ကူ၍ ျဖစ္သည္။ သူေက်ာင္းတက္ရန္အတြက္
ဝန္ထမ္းအေဖသည္ စက္ဘီးတစ္စီး ဝယ္မေပးႏိုင္ေသးခ်ိန္လည္း ျဖစ္သည္။ သူကေတာ့ ၿမိဳ႕ထဲမွာရွိသည့္
အထက္တန္းေက်ာင္းႀကီးတြင္သာ တက္လိုသည္။ ေရြးခ်ယ္ခြင့္က သူ႔လက္ထဲတြင္ ျဖစ္သည္။ မိုင္အနည္းငယ္ေဝးသည့္
ၿမိဳ႕ထဲေက်ာင္းသို႔ ေျခလ်င္တက္ရန္ သူဆံုးျဖတ္ လိုက္သည္။ ဘာအေရးလဲ။ သူ႔ဘဝရဲ႕အစ ပညာဆည္းပူးရာတြင္လည္း
ေျခလ်င္သြားခဲ့ရေသးသည္ မဟုတ္လား။
စက္ဘီးေနာက္တြင္ တင္ေခၚရမည္စိုးသျဖင့္
မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္သြားေသာ၊ အဆက္အဆံ ျဖတ္ေတာက္သြားသည့္ ဝမ္းကြဲညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမမ်ားေၾကာင့္
ဆင္းရဲႏြမ္းပါးမႈကို ပထမဆံုးအႀကိမ္ စက္ဆုပ္သြားသည္။ အေဖတန္ဖိုးထားသည့္ ဝန္ထမ္းဘဝကုိ
သူ မႏွစ္ၿမိဳ႕ေတာ့။ မျပည့္စံုသည့္ ဝန္ထမ္းသားသမီးဘဝ၏ ခါးသီးမႈရသကို စတင္သတိျပဳမိသြားျခင္း
ျဖစ္သည္။ ထုိ႔အတူ မာနကို ဘယ္လို အေရာင္တင္ရမလဲ ဆိုသည့္နည္းအား သိရွိသြားခ်ိန္လည္းျဖစ္သည္။ လြယ္အိတ္တစ္လံုး စလြယ္သိုင္းကာ သူတက္လိုသည့္ ေက်ာင္းကို
ၿပံဳးၿပံဳးႀကီး တက္ခဲ့လိုက္သည္။ ပန္းတိုင္ဆီကို သြားသည့္လမ္းက တစ္ခုတည္း သာ မဟုတ္ေပ။
လမ္းေတြက အမ်ားႀကီးပဲ မဟုတ္လား။ မည္သို႔ပင္ျဖစ္ေစ လူငယ္တစ္ေယာက္၏ သူ႔မာနကို ခ်စ္စိတ္၊
အေရာင္တင္လိုစိတ္ျဖင့္ ခက္ခဲခ်ိန္တခ်ိဳ႕ကို ျဖတ္သန္းႏိုင္ခဲ့သည္။ အထက္တန္း ေက်ာင္းသားဘဝတြင္ေတာ့
သူငယ္ခ်င္းမ်ား၏ စက္ဘီးေနာက္တြင္ သူပါသြားတတ္ၿမဲျဖစ္သည္။
ဆယ္တန္းေအာင္ၿပီးေနာက္ (Distance) အေဝးသင္တက္သည္။
(Day) ေဒးေက်ာင္းသားဘဝကို မက္ေမာေသာ္လည္း အကုန္အက်သက္သာသည့္ အေဝးသင္ပညာေရးကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။
ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ခြင့္မရသည့္ ဘဝထဲတြင္ ျဖစ္သင့္ရာတစ္ခုကို ေရြးလိုက္ျခင္းျဖစ္သည္။ အေဝးသင္
ေက်ာင္းသားဘဝတြင္ ခရမ္းေရာင္ပန္းဘီးတစ္စင္းကို သူပိုင္သည္။ အနီေရာင္ ကခ်င္လြယ္အိတ္ကေလးက
ပခံုးထက္မွာရွိသည္။ ထိုလြယ္အိတ္ထဲမွာ တက္ေခါက္သံေတြရွိသည္။ လက္ေခါက္သံေတြရွိသည္။ ကဗ်ာေတြရွိသည္။
ဝတၳဳေတြရွိသည္။ ခ်စ္သူကို အခြံႏႊာေပးဖို႔အတြက္ ေနၾကာေစ့ထုပ္ေတြရွိသည္။ ခ်စ္သူေပးခဲ့ဖူးသည့္
ပုဝါျဖဴေလးရွိသည္။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အျပည့္ႏွင့္ အိပ္မက္ေတြရွိသည္။
အိပ္ကပ္ထဲတြင္ သူ႔တစ္ေယာက္စာ လက္ဖက္ရည္ဖိုးရွိသည္။
ဆိုင္မထိုင္ျဖစ္တာမ်ားလာလွ်င္ ခင္မင္သည့္သူငယ္ခ်င္းတစ္ဦးဦးအား ကဲန္တင္းသြားရေအာင္ဟု
ေခၚႏိုင္သည့္ အေျခအေနတစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္လာသည္။ ႀကီးမားထြားက်ိဳင္းသည့္ ဆိုင္ကယ္ႀကီးမ်ား၊
ေျပာင္လက္ေတာက္ပလြန္းသည့္ ကားအလွမ်ား၊ အေရာင္အေသြးစံုလင္လွသည့္ ပန္းပြင့္ငယ္မ်ားႏွင့္
ခမ္းနားထည္ဝါလြန္းသည့္ဝန္းက်င္တြင္ စက္ဘီးငယ္ေလးတစ္စီးျဖင့္ အဆိုးျမင္စိတ္မဝင္ဘဲ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးခဲ့ရသည္မွာ
နံေဘးမွာရွိေနသည့္ ခ်စ္သူေၾကာင့္ျဖစ္မည္ထင္သည္။ ေလာကႀကီးကေပးသည့္ သိပ္မမ်ားလွသည့္ လက္ေဆာင္ထဲမွ
အေကာင္းဆံုးေသာလက္ေဆာင္မွာ သူမ ျဖစ္သည္။ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ကားမ်ား၊ ဆိုင္ကယ္မ်ား၊ ႀကီးမားထည္ဝါမႈ
မ်ားကုိ လ်စ္လ်ဴရႈကာ သို႔မဟုတ္ မျပည့္စံုသည့္ ဘဝအေျချပဇယားမ်ားကုိ ေမ့ေလ်ာ့ကာ အဓိပတိလမ္းမထက္တြင္
သူမလက္ကို ဆြဲၿပီး လမ္းေလွ်ာက္ခဲ့ဖူးၿပီ။ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီး၏လွပမႈကို
သူမကို
ခ်စ္သည့္စိတ္ျဖင့္ ျမင္တတ္ခဲ့ၿပီျဖစ္သည္။
ေက်ာင္းၿပီးသြားသည့္ေနာက္ ဘဝလက္တြဲေဖာ္အျဖစ္
သူေရြးခ်ယ္ခဲ့သူမွာ သူမျဖစ္သည္။ ဘဝႏွစ္ခု ေပါင္းစပ္ၿမဲၿမံဖို႔အတြက္ ေရႊေတြမလိုဘူး၊
ေငြေတြမလိုဘူး၊ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး နားလည္ဖို႔ပဲလိုတယ္ မဟုတ္လား။ (Heart to Heart) ဟတ္တူ
ဟတ္ ျဖစ္ေနသည့္ သူမႏွင့္သူ လက္တြဲၿပီးမွာေတာ့ ဘဝရဲ႕ရသ ေဆးခါးႀကီးေတြက ရနံ႔သင္းတဲ့ ေကာ္ဖီခါးေလးေတြအျဖစ္
ပံုေျပာင္းသြားခဲ့ရသည္။ ဝန္ထမ္းအျဖစ္ကို မႏွစ္သက္ဖူးေသာသူသည္ ပုဂၢလိကဝန္ထမ္းအျဖစ္ႏွင့္
အလုပ္အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းခဲ့ဖူးၿပီ။ ရာသီေတြ
အေရာင္ရင့္လာသလို သားႏွစ္ေယာက္တိုးလာျခင္းျဖင့္ မိသားစုဟူသည့္ အႏုပညာေျမာက္စကားလံုးတို႔
ပိုမိုပီျပင္လာခဲ့သည္။
တကယ္ေတာ့ သူသည္ ေခ်ာင္မွာေငးရင္း ကေလာင္ေသြးလိုသူျဖစ္သည္။
လက္ေတြ႕ဘဝျဖစ္စဥ္ထဲ မွာေတာ့ အစာအိမ္တစ္ခုအတြက္ သို႔မဟုတ္ သူ႔ကိုမွီခိုေနသည့္ သမုဒၵရာသံုးစင္းအတြက္
ကိုယ္စိတ္ႏွလံုး အားလံုးကုိ ဝန္းက်င္သစ္တစ္ခုတြင္ ကုိးနာရီတိတိေရာင္းစားရင္း ဘဝကို
ေရွ႕ဆက္ေနရသူတစ္ဦးသာ ျဖစ္သည္။ ကံေကာင္းသည္လား၊ ကံဆိုးသည္လား ဆိုသည္ကိုေတာ့ သူ မေဝခြဲႏိုင္ခ့ဲေခ်။
ထိုအလုပ္သည္ သူ႔ဂုဏ္သိကၡာကို မတိုက္စားေသာ္လည္း သူ႔ႏွလံုးသားကုိေတာ့ တတိတိတိုက္စားသည္။
သူ႔စိတ္ကို တရိရိညွဥ္းသည္။ တစ္ခါတစ္ခါေတာ့ ထြက္ေျပးလြတ္ေျမာက္ျခင္း မရွိသည့္ ပတ္လမ္းထဲမွာေျပးရင္း
သူေမာပန္းလာသည္။
သူသည္ ေမြးရာပါ ခါးကုန္းတစ္ဦး မဟုတ္ပါ။
(Customer Right) ဆိုသည့္ စကားလံုးေအာက္တြင္ သူ႔ခါးသည္ ျပန္မမတ္ႏိုင္ေတာ့သလို ျငင္းဆန္သည့္
သေကၤတအျဖစ္ ေခါင္းရမ္းျခင္းကို ေမ့ေလ်ာ့သြားသည္။ အခ်ိဳလြန္ေနသည့္ စကားလံုးမ်ား အၿမဲတမ္းနီးပါး
စီးဆင္းေနသည့္ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ပင္ကိုယ္ဘာသာစကားတို႔ ေပ်ာက္ဆံုးကုန္သည္။ (Dead Smile) တို႔ကို
မ်က္ႏွာထက္မွာ က်ဲခ်ထားေသာေၾကာင့္ (True Smile) တို႔ လန္းလန္းစြင့္စြင့္ မပြင့္ေတာ့သည္မွာ
ၾကာၿပီျဖစ္သည္။ ေမာက္မာရိုင္းျပသည့္ စကားလံုးေက်ာက္သားမ်ား နားစည္အတြင္း ၿပိဳဆင္းလာျခင္းကို
မ်က္ေမွာင္တစ္ခ်က္မတြန္႔ဘဲ အၿပံဳးမ်က္ႏွာျဖင့္ ရိုက်ိဳးစြာနာယူတတ္ သည္မွာ ေကာ္ဖီခါးခါးေမွာက္က်ထားသည့္
သင္ရိုးတစ္ခုေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ဝန္းက်င္ကို မေျပာင္းလဲႏိုင္ေသး ခ်ိန္တြင္ေတာ့ လိုက္ေလ်ာညီေထြရွိေအာင္
ကိုယ့္ကုိယ္ကို ေျပာင္းလဲႏိုင္ရမည္ဟူေသာ အသိတစ္ခုကို စြဲကပ္ထားလိုက္သည္။ ကဗ်ာဆရာမတစ္ေယာက္၏
" ေကာင္းကင္ကိုမိုးရတာ သိပ္ပင္ပန္းတာပဲေဖေဖ " ဆိုေသာ စာသားကုိ သတိရလိုက္မိေသးသည္။
ဘဝရဲ႕ရသေတြထဲမွာ ဒုကၡဟာ ဆားတစ္ပြင့္ဆိုလွ်င္ သူ႔အတြက္ျဖစ္ထြန္းသည့္ ဆားေတာင္ေတြက ျမင့္မားလြန္းလွခ်ည့္လား။
" ေဖေဖျပန္လာရင္ မုန္႔ဝယ္ခဲ့…"
" ေမာင္ေရ ဆိုင္ကယ္ကို ေျဖးေျဖးေမာင္းေနာ္…"
ထိုသို႔ေသာ စကားလံုးမ်ားေအာက္တြင္ ဆားေတာင္တို႔က
ပိုမိုျမင့္မားလာခဲ့ၾကသည္။ သင့္မွာေရာ ဆားေတာင္ေတြ ရွိတုန္းပဲလား။ ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့
ပ်ားရည္တစ္စက္အတြက္ ဆားေတာင္ေတြကို ၿဖိဳကာ ဆားကုန္သည္လုပ္ရဦးမည္။ မႏွစ္သက္သည့္အလုပ္ကို
မုန္းမုန္းႀကီးဆက္လုပ္ေနသည့္ သူ႔အတြက္ သင္ ကဲ့ရဲ႕ရႈတ္ခ်ႏိုင္သည္။ ထိုအရာ ထိုအေျခအေနသည္
သူ႔ဘဝျဖစ္သည္။ သို႔မဟုတ္ သင္ကလက္ခုပ္တီး အားေပးႏိုင္သည္။ သည္အရာသည္ သင့္အခြင့္အေရး
ျဖစ္သည္။ ကဲ ေကာ္ဖီေတြေအးမသြားခင္ သင္ဘာလုပ္မလဲ။ ဘဝကုိထမ္းပိုးထားရသည့္ သူ႔အတြက္ ဘဝက
ေလးလံလြန္းလွသည္။ ေကာ္ဖီေသာက္ မည့္ သင့္အတြက္ ေကာ္ဖီေတြက ေဝးလံလြန္းလွသည္။
ႀကိဳးစားသမွ် အရာထင္ခ်င္သည္မွာ လူ႔သဘာဝျဖစ္မည္ထင္သည္။
ပမာဆိုရလွ်င္ ဆိုင္ကယ္တစ္စီး ကို ဂီယာကုန္၊ လီဗာကုန္ျဖင့္ မိုင္ကုန္ေမာင္းလို႔ရပါသည္။
သို႔ေသာ္ သြားမည့္ခရီးေဝးအတြက္ ဆီျဖည့္ထားဖို႔ေတာ့လိုသည္။ ဝန္ထမ္းျဖစ္မွေတာ့ အထက္လူႀကီးခိုင္းတာလုပ္ရမွာကို
မေၾကာက္ဘူး ဆိုတာကိုေတာ့ သိေစခ်င္ပါသည္။ (Over Load) ေတြအတြက္ (Supply) ေကာင္းေကာင္းေတာ့
လိုခ်င္ သည္။ မိုင္တစ္ရာခရီးကို ဆီတစ္စိတ္မွ်ျဖင့္ အေရာက္သြားလိုသည့္ လူႀကီးမင္းမ်ား
အုပ္ခ်ဳပ္သည့္ ပုဂၢလိက လုပ္ငန္းစုႀကီးတစ္ခုတြင္ ရပ္တည္ေနရသည့္ သူ႔အျဖစ္က ခက္ခဲလြန္းလွသည္။
တြဲေလာင္းဆြဲထားသည့္ သူ႔လက္အစံုကို လႊတ္ခ်လိုက္ဖို႔ မၾကာခဏ စဥ္းစားမိသည္။ ဆက္လက္ဆုပ္ကိုင္ထားေစသည့္
အေၾကာင္းအရာေတြက မမ်ားလွေသာ္လည္း သူကေတာ့ အင္အားတစ္ရပ္ျဖင့္ ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ဖို႔ ႀကိဳးစားေန
ဆဲ ျဖစ္သည္။
မူလတန္းေက်ာင္းသားဘဝတြင္ အေမကိုခ်စ္သည့္စိတ္ျဖင့္
မႏွစ္သက္သည့္အရာကို ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ ခဲ့သည္။ အထက္တန္းေက်ာင္းသားဘဝတြင္ လူငယ္တစ္ေယာက္၏
မာနျဖင့္၊ တကၠသိုလ္မွာေတာ့ ခ်စ္သူထံမွ အင္အားျဖင့္ အခက္အခဲတခ်ိဳ႕ကို ျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ဖူးသည္။
လက္ရွိအခ်ိန္မွာေတာ့ သူခ်စ္သည့္ မိသားစုဆိုေသာ အင္အားျဖင့္ ရင္ဆိုင္ေနျခင္းျဖစ္သည္။
" မိသားစု "တဲ့။ ဘယ္ေလာက္လွလိုက္သလဲ။ ဘယ္ေလာက္ အႏုပညာဆန္လိုက္သလဲ။ စကားလံုးေလးကေတာ့
သံုးလံုးပဲျဖစ္သည္။ ထိုသံုးလံုးေသာ စကားလံုးေလးမ်ားက ခ်စ္ဇနီးႏွင့္ သားႏွစ္ေယာက္ကို
ကိုယ္စားျပဳသည့္ သေကၤတတစ္ခုျဖစ္ေနသည္။ ထိုသေကၤတသည္ သူ၏ (Logo) လိုဂိုျဖစ္သည္။ သူ၏
(Life) ဘဝျဖစ္သည္။ သူ၏ (Dream) အိပ္မက္ ျဖစ္သည္။ သူ၏ (Hope) ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ျဖစ္သည္။
သင့္ဘဝကို ဘယ္လိုျဖတ္သန္းေနသလဲဆိုတာကိုေတာ့
သိစမ္းခ်င္လွသည္။ သူကေတာ့ ဘဝကို ေကာ္ဖီေသာက္ရင္း ျဖတ္သန္းေနသူ ျဖစ္သည္။ ခပ္သက္သက္ရနံ႔ေလးသင္းေနသည့္
ဘဝ၏ေကာ္ဖီကို သူတရိႈက္မက္မက္ ေသာက္သံုးေနဆဲျဖစ္သည္။ ခုခ်ိန္ထိတိုင္ စြဲလမ္းႏွစ္ၿခိဳက္ေနဆဲ
ျဖစ္သည္။ ကဲ သင္ေရာ…။
ခ်စ္ျခင္းမ်ားျဖင့္
သင့္ရဲ႕
ရွဥ့္ညိဳေလး
(အမွတ္ ၃၂၃၊ ေအာက္တိုဘာ ၂၀၁၆ ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း)
https://www.facebook.com/htooaungwintt/
Comments
Post a Comment